ID.Buzz - Vuoden 2023 paras auto

Anonyymi-ap

VW on tehnyt taas yhden aivan hillittömän hittimallin.

https://www.youtube.com/watch?v=kLQ2upQ7NR0

Hyvä pointti tässä videossa on se että Buzzit tullaan repimään käsistä käytettynä. Kaikki haluavat tällaisen ja se pitää jälleenmyyntiarvon korkealla.

49

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vois ostaa jos pakumallin sais kahdella istuimella (1+1 istuimet)
      ja henkilöauton sisustuksella.

      • Anonyymi

        Haluaisit siis Työjuhdan Cargon tavaratilan mutta perheauto Buzzin kabiinin.
        Mielenkiintoinen yhdistelmä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Butts sanoo poks, on hyvä että hinuria odotellessa voi torkahtaa hetkeksi.

        Kyllä siitä jonkinmoisen hippibussin saa kun tarpeeksi vanhenee niinkuin edeltäjämallistakin jostain 60 luvulla. Hipit vaan puuttuu mutta punavihreät ja jauhojengi korvannevat puutteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisit siis Työjuhdan Cargon tavaratilan mutta perheauto Buzzin kabiinin.
        Mielenkiintoinen yhdistelmä.

        Miksi ei jos sillä kulkee vain kaksi ihmistä ja joskus tavaraa. Turhaan niitä takapenkkejä tyhjänä painona mukana kuskaa ilman matkustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Butts sanoo poks, on hyvä että hinuria odotellessa voi torkahtaa hetkeksi.

        Voi voi sinua Toyotan omapoikaa. Saksalainen tekee laatua ja mukavuutta josta Toyota voi vain haaveilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi sinua Toyotan omapoikaa. Saksalainen tekee laatua ja mukavuutta josta Toyota voi vain haaveilla.

        Miksi niitä ei sitten ole saatu aikaiseksi VAGin tuotteisiin?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kannattaa sitten ajella vain lämpimissä maissa, sillä Butts on kaikkein kylmin sähköauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa sitten ajella vain lämpimissä maissa, sillä Butts on kaikkein kylmin sähköauto.

        TM testin se vaati vain omin käsin säädön ni alkoi lämpenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa sitten ajella vain lämpimissä maissa, sillä Butts on kaikkein kylmin sähköauto.

        Vertailun isoin auto. No worries, kyllä lämpöä riittää vaikkein pärjää pienemmille lämpeämisen nopeudessa.

        Buzz ei tule voittamaan talvivertailua mutta on muuten erinomainen auto. Ostajia riittää pitkäksi jonoksi saakka. Napakymppi. Volsulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertailun isoin auto. No worries, kyllä lämpöä riittää vaikkein pärjää pienemmille lämpeämisen nopeudessa.

        Buzz ei tule voittamaan talvivertailua mutta on muuten erinomainen auto. Ostajia riittää pitkäksi jonoksi saakka. Napakymppi. Volsulta.

        Buzz tulee olemaan talvivertailun jumbo. Voitto menee tällä kertaa Toyota BZ4:lle. Se on kiistatta paras sähköauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa sitten ajella vain lämpimissä maissa, sillä Butts on kaikkein kylmin sähköauto.

        Mulla on talvivaatteita ja varmasti lämpiää riittävästi, jopa paremmin kuin monet muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buzz tulee olemaan talvivertailun jumbo. Voitto menee tällä kertaa Toyota BZ4:lle. Se on kiistatta paras sähköauto.

        Hihii, hauska Tero. Eihän Toyotaa pysty talvella kunnolla edes lataamaan, tiedät kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM testin se vaati vain omin käsin säädön ni alkoi lämpenee.

        Butts on samanlainen kuin omistajansakin, vaatii omin käsin säätöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Butts on samanlainen kuin omistajansakin, vaatii omin käsin säätöä.

        "Butts on samanlainen kuin omistajansakin, vaatii omin käsin säätöä."

        Tämä kommentti on kyllä niin Beavis&Butt-Head tasoa.
        Kertoo paljon Tojolla ajavista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Butts on samanlainen kuin omistajansakin, vaatii omin käsin säätöä."

        Tämä kommentti on kyllä niin Beavis&Butt-Head tasoa.
        Kertoo paljon Tojolla ajavista.

        Ei, kyllä se kertoo enemmän VW-kuskeista.


    • Anonyymi

      Ajokortiton pleikkaripelailija aloittaja on varmasti tehnyt jo tilauksen! 😆

      • Anonyymi

        No en ole tehnyt. Niin hieno auto kun se onkin niin se olisi kahden hengen + pienen koiran perheeseen aivan liian iso auto. ID.3 on talouden kannalta paljon fiksumpi auto meidän perheeseen.

        Ei ole niin paljon ylimääräistä rahaa että voisi ostaa aivan huvikseen pari luokkaa isomman auton kuin mitä on tarve.

        Mutta eihän se ole pointti tässä ketjussa millä kukin meista ajaa vaan se että ID.Buzz on aivan loistava veto Volkkarilta. Täydellinen yhdistelmä legendaarista muotoilua ja jonka tekninen perusta on nollapäästöinen moderni MEB-platform.
        Kriitikot taputtaa käsiään minkä ehtivät ja yleisö tilaa niin ettei tehtaalla ole mitään saumaa toimittaa.
        Näin tehdään menestystä.


      • Anonyymi

        "Ajokortiton pleikkaripelailija aloittaja on varmasti tehnyt jo tilauksen!"

        Aika hiljaista olisi täällä jos voisi vain kommentoida autoja jonka joko omistaa tai on tilannut. Mikä pointti tällaisilla aivopieruilla on?
        Olen 100% varma että tämän lainauksen kirjoittaja itsekin on kommentoinut autoa jota ei ole omistanut tai tilannut.
        Miksi siis tämä vatipää vaatii muilta että he voisivat kirjoittaa vain omistamistan autoista? Kertoo kyllä hyvin tarkaan millä tasolla tojotistin älykkyys liikkuu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä 200 pollea riittäisi mainiosti mutta merkki ei riitä, ei todellakaan! Maine ja brändi ei todellakaan houkuta eikä koukuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä 200 pollea riittäisi mainiosti mutta merkki ei riitä, ei todellakaan! Maine ja brändi ei todellakaan houkuta eikä koukuta.

        Näin se ihminen on brändien orja. Mikä merkki tuon auton keulaan pitäisi liimata että ostaisit? Tesla?
        Miksi se auto siitä muuttuisi?

        Toyota on ostanut Supran Bemarilta. GT86 on boxerikoneineen täysin Subarun suunnittelema ja tekemä. Minkä brändin mukaan arvotat tällaiset autot? Suunnittelijan/tekijän mukaan vai sen mukaan minkä merkin logo on liimattu keulaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se ihminen on brändien orja. Mikä merkki tuon auton keulaan pitäisi liimata että ostaisit? Tesla?
        Miksi se auto siitä muuttuisi?

        Toyota on ostanut Supran Bemarilta. GT86 on boxerikoneineen täysin Subarun suunnittelema ja tekemä. Minkä brändin mukaan arvotat tällaiset autot? Suunnittelijan/tekijän mukaan vai sen mukaan minkä merkin logo on liimattu keulaan?

        Onhan sillä iso merkitys, kenet on valinnut yhteistyökumppaneikseen ja osaomistukseenkin.
        Laadustaan kuuluisa Yamahakin vielä muistaakseni oli moottorien suunnittelussa mukana. Onhan se nyt ihan jotain uskottavampaa ja luotettavampaa kuin joku Skoda ja Seat? Ei sitä muuten maailman ylivoimaiseksi ykköseksi pääsisikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä iso merkitys, kenet on valinnut yhteistyökumppaneikseen ja osaomistukseenkin.
        Laadustaan kuuluisa Yamahakin vielä muistaakseni oli moottorien suunnittelussa mukana. Onhan se nyt ihan jotain uskottavampaa ja luotettavampaa kuin joku Skoda ja Seat? Ei sitä muuten maailman ylivoimaiseksi ykköseksi pääsisikään.

        Bemari Subaru ja PSA eivät ole Toyotan kumppaneita. Toyota on asiakas joka ostaa valmiit autot noilta yhtiöiltä. Tojolla ei ole osaa eikä arpaa noiden autojen tekniikan kehittämisessä eikä oikeutta käyttää sitä tekniikkaa.
        Toyota on vain rahastettavana kun se saa myydä muiden tekemiä autoja tojon logolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä 200 pollea riittäisi mainiosti mutta merkki ei riitä, ei todellakaan! Maine ja brändi ei todellakaan houkuta eikä koukuta.

        Volsuhan voisi myydä noita Porscheina tai Bentleynä. Tai Lamboina tai Bugatteina.
        Tulisi vähän lisää brändiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bemari Subaru ja PSA eivät ole Toyotan kumppaneita. Toyota on asiakas joka ostaa valmiit autot noilta yhtiöiltä. Tojolla ei ole osaa eikä arpaa noiden autojen tekniikan kehittämisessä eikä oikeutta käyttää sitä tekniikkaa.
        Toyota on vain rahastettavana kun se saa myydä muiden tekemiä autoja tojon logolla.

        Subaru ei ole myynyt Toyotalle mitään. Sähköauto on yhteistyön tulos. Sen sijaan Suzuki on ostanut Toyotalta valmiit autot Swacen ja Acrossin.

        https://www.is.fi/autot/art-2000006410002.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Subaru ei ole myynyt Toyotalle mitään. Sähköauto on yhteistyön tulos. Sen sijaan Suzuki on ostanut Toyotalta valmiit autot Swacen ja Acrossin.

        https://www.is.fi/autot/art-2000006410002.html

        "Subaru ei ole myynyt Toyotalle mitään. "

        Taas tojotero osoittaa miten tollakko se on tekniikan suhteen. GT85/GT86 on täysin Subaru.
        Siinä on boxerikone. Toyota ei ole koskaan tehnyt boxerikoneita joka on ollut Subarun peruskauraa jo vuosikymmeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Subaru ei ole myynyt Toyotalle mitään. "

        Taas tojotero osoittaa miten tollakko se on tekniikan suhteen. GT85/GT86 on täysin Subaru.
        Siinä on boxerikone. Toyota ei ole koskaan tehnyt boxerikoneita joka on ollut Subarun peruskauraa jo vuosikymmeniä.

        Täyttä hevonkukkua. Subaru ja Toyota ovat kehittäneet yhdessä GT86:n.

        https://mag.toyota.co.uk/tada-how-toyota-and-subaru-created-the-gt86/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volsuhan voisi myydä noita Porscheina tai Bentleynä. Tai Lamboina tai Bugatteina.
        Tulisi vähän lisää brändiä.

        Siinä menisi Porschen ja Bugattin ym. brändit vessanpytystä alas yhdellä huuhtelulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä menisi Porschen ja Bugattin ym. brändit vessanpytystä alas yhdellä huuhtelulla.

        Sen takia Buzzia ei tulla koskaan myymään Bugattina.

        Porschella on jo olemassa Buzzia vastaava konseptiauto.

        https://youtu.be/DnEKCDEQyR4?t=232


    • Anonyymi

      Ilmankos noita tulee vastaan maantiellä ihan koko ajan! 😆

      • Anonyymi

        Nyt sekoitat keskenään mitä tarkoittaa "paras" ja "yleisin".
        Harvoin suurelle yleisöllä on varaa ostaa parasta.
        Ja tässä tapauksessa on vielä sekin ongelma että VW ei pysty tekemään Buzzeja niin paljon kuin niitä ostetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sekoitat keskenään mitä tarkoittaa "paras" ja "yleisin".
        Harvoin suurelle yleisöllä on varaa ostaa parasta.
        Ja tässä tapauksessa on vielä sekin ongelma että VW ei pysty tekemään Buzzeja niin paljon kuin niitä ostetaan.

        Volkkarilla ei muuta olekaan kuin ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkarilla ei muuta olekaan kuin ongelmia.

        ID.Buzzin ja muiden sähköautojen kohdalla VW:llä ainoa ongelma on se ettei se saa tarpeeksi osia rakentaakseen autoja siihen tahtiin kuin niitä ostetaan.
        Vaikka tämän vuoden ennustettu valmistusmäärä on 1,3 miljoonaa sähköautoa. Sekään ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ID.Buzzin ja muiden sähköautojen kohdalla VW:llä ainoa ongelma on se ettei se saa tarpeeksi osia rakentaakseen autoja siihen tahtiin kuin niitä ostetaan.
        Vaikka tämän vuoden ennustettu valmistusmäärä on 1,3 miljoonaa sähköautoa. Sekään ei riitä.

        VW:n sähköautojen ongelma on myös huono laatu ja suunnittelu, sillä firman oli hätäpäissään pakko työntää autot täysin raakileina markkinoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sekoitat keskenään mitä tarkoittaa "paras" ja "yleisin".
        Harvoin suurelle yleisöllä on varaa ostaa parasta.
        Ja tässä tapauksessa on vielä sekin ongelma että VW ei pysty tekemään Buzzeja niin paljon kuin niitä ostetaan.

        No mitä iloa on sellaisesta kikottimesta ostajalle, kun koslaa ei allensa saa kenties koskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW:n sähköautojen ongelma on myös huono laatu ja suunnittelu, sillä firman oli hätäpäissään pakko työntää autot täysin raakileina markkinoille.

        Ainoa raakile sähköautomarkkinoilla on Tojon BZ. Latausominaisuudet ovat vuosikymmenen takaa ja pyörät eivät pysyneet kiinni.

        VW:n sähköautot toimivat täysin ja niitä näkee liikenteessä joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä iloa on sellaisesta kikottimesta ostajalle, kun koslaa ei allensa saa kenties koskaan?

        Tänäkin vuonna VW toimittaa 1,3 miljoonaa sähköautoa. Näin toimii voittaja.
        Tojo yrittää saada jotain 20.000 sähköautoa tomitettua tänä vuonna. Täysin pikku piiperrystä VW:n ja Teslan rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäkin vuonna VW toimittaa 1,3 miljoonaa sähköautoa. Näin toimii voittaja.
        Tojo yrittää saada jotain 20.000 sähköautoa tomitettua tänä vuonna. Täysin pikku piiperrystä VW:n ja Teslan rinnalla.

        Miksi Toyotan otit tähän? Siksikö, että joulukuussakin sitä myytiin niin paljon, että olivat ykkönen kakkonen, kolmonen, ja vitonen myynnissä. Sekö sinua siis täällä harmittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäkin vuonna VW toimittaa 1,3 miljoonaa sähköautoa. Näin toimii voittaja.
        Tojo yrittää saada jotain 20.000 sähköautoa tomitettua tänä vuonna. Täysin pikku piiperrystä VW:n ja Teslan rinnalla.

        Eihän pokswagen pysty autoja toimittamaan minnekään, kun on tuo komponenttipula. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän pokswagen pysty autoja toimittamaan minnekään, kun on tuo komponenttipula. 😆

        Noin toimii vilppiwagen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Toyotan otit tähän? Siksikö, että joulukuussakin sitä myytiin niin paljon, että olivat ykkönen kakkonen, kolmonen, ja vitonen myynnissä. Sekö sinua siis täällä harmittaa?

        VW on tojoon nähden täysin ylivoimainen ainoassa kasvavassa autosegmentissä eli sähköautoissa.
        Tojon latauskelvottomat kuuluvat kuolevaan polttissegmenttiin. Niiden loppu on jo lähellä joten aivan sama kuinka paljon jotain mallia myydään. Kokonaisuudessa VW AGn valmistamia autoja ostetaan Suomessa paljon enemmän kuin Toyotan valmistamia. Viime vuonna luvut olivat 18.000 vs 15.000 VW AGn hyväksi.
        Suomalaiset ovat aina ostaneet Volsun tekemiä autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW on tojoon nähden täysin ylivoimainen ainoassa kasvavassa autosegmentissä eli sähköautoissa.
        Tojon latauskelvottomat kuuluvat kuolevaan polttissegmenttiin. Niiden loppu on jo lähellä joten aivan sama kuinka paljon jotain mallia myydään. Kokonaisuudessa VW AGn valmistamia autoja ostetaan Suomessa paljon enemmän kuin Toyotan valmistamia. Viime vuonna luvut olivat 18.000 vs 15.000 VW AGn hyväksi.
        Suomalaiset ovat aina ostaneet Volsun tekemiä autoja.

        Malta vielä hetki, niin tulee tammikuun myyntilukemat. Saat taas silloin aihetta
        fidutukseesi. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Malta vielä hetki, niin tulee tammikuun myyntilukemat. Saat taas silloin aihetta
        fidutukseesi. 😆

        "Malta vielä hetki, niin tulee tammikuun myyntilukemat. Saat taas silloin aihetta
        fidutukseesi. 😆"

        VW AG on ollut valmistajana Suomen ykkönen jo vuosikymmenet. Pikkusintti Toyotan yhden kuukauden myyntiluvut ei voi aiheuttaa vidutusta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

      Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

      Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

      "Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

      Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

      kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

      Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

      Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

      Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

      Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

      Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe