Voiko kuukautiset saada pois

Anonyymi-ap

Tytöllä 13v alko tänään kuukautiset, itkuhan siitä tuli kun ei enää voinut olla pikkutyttö. Voiko kuukautisia peruuttas jotenkin taakseppäin kotikonstein ettei ne ala vielä?

17

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kun kuukautiset on alkaneet niin niitä ei voi peruuttaa.

      • Anonyymi

        Juuri näin se on! Sitten joskus viiskymppisenä loppuu itsestään.


    • Anonyymi

      Jokaisella nuo on edessä ajallaan.
      Parempi vaan tottua ajatukseen.

    • Anonyymi

      Tuohan on hyvä asia. Kaikki on kuin kuuluukin eli ei terveysongelmia.

    • Anonyymi

      laihduttaa ja urheilee riittävästi niin jäävät kyll pois, niin se entisaikaanki hoitu ihan kovan elämän kautta

      • Anonyymi

        ja kehot aloittajaa anorektikoksi.Erittäin järkevä neuvo.


      • Anonyymi

        Ei se nyt ehkä ihan näin mee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kehot aloittajaa anorektikoksi.Erittäin järkevä neuvo.

        Ei tarvi olla anorektikko. Riittää että on huippu urheilija. Harjoittelukaudella niillä jää kaikilla moonikset pois. Ja niillä kaikilla ne alkaa taas kun tahti helpottaa ja synnyttävät terveempiä lapsia kuin ylipainoiset


    • Anonyymi

      Mulla vuosi yks päivä vaan onkohan se normaalia vai oliko mulla joku haava ku sitä ei tullu paljo ja ne oli ekat (ehkä jos ne oli) sitä tuli vaan vähä sellaista punasta vaaleeta joten toivon et vastaat te pian et onko nuo kuukautiset vai joku muu

      PS: kuukautis suojaan ei tullu mitään mut ku pyyhki niin siinä sitä oli :(

      • Anonyymi

        Alussa on yleensä hyvin vähäiset ja välitkin pitkiä sekä epäsäännöllisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alussa on yleensä hyvin vähäiset ja välitkin pitkiä sekä epäsäännöllisiä.

        Mun pitää juosta koko ajan vessaan ku persettä kutittaa. Tietääkö joku mikä se juttu on kuukautiset ei oo vielä alkanut eikä oo vakuovuotoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitää juosta koko ajan vessaan ku persettä kutittaa. Tietääkö joku mikä se juttu on kuukautiset ei oo vielä alkanut eikä oo vakuovuotoo

        pyllyn kutina ei ole merkki kuukautisista.Koska sulla ei ole edes valkovuoto alkanut niin saat odotella menkkoja vielä. Miksi ramppaat vessassa miksi muu huone ei kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitää juosta koko ajan vessaan ku persettä kutittaa. Tietääkö joku mikä se juttu on kuukautiset ei oo vielä alkanut eikä oo vakuovuotoo

        Sulla on kihomatoja, jos persettä kutittaa. Toinen vaihtoehto on huono hygienia. Pese peräaukko AINA ulostamisen jälkeen vedellä, siis käsisuihkulla.


    • Anonyymi

      13-vuoden iässä alkaa olla jo viimeiset hetket kuukautisten alkaa, kun kyseessä on terve tyttö. Ei ole mitään järkeä viivästyttää jo nyt melkeimpä myöhäistä puberteettia.

      • Anonyymi

        Ja höpö höpö. Voi ne alkaa vaikka 15-vuotiaana. Ei tarvi huolestua jos ei ala aikasin


    • Anonyymi

      Miksi kehitys pitäisi peruuttaa jotenkin, ei 13 ikävuotta ole enää mitenkään harvinainen ikä saada kuukautisia, kun ne ovat jo yhdeksän vuotiaallakin .
      Saahan sitä silti olla ikäisensä vaikka onkin menkat , ei kai menkat mitenkään luulisi haittaavan elämää, ne on kaikilla naisilla , ja niillä joilla ei ole on vikaa jossain..
      Joten hullu ajatus sinänsä että muka haluaisi peruuttaa normaalin kehityksen ,
      Mikä sellainen ihminen on joka haluaa estää kehityksen

      • Anonyymi

        alkaa ottaa testosteronia ja vaihtaa sukupuolen niin menkat loppuu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe