Voiko kuukautiset saada pois

Anonyymi-ap

Tytöllä 13v alko tänään kuukautiset, itkuhan siitä tuli kun ei enää voinut olla pikkutyttö. Voiko kuukautisia peruuttas jotenkin taakseppäin kotikonstein ettei ne ala vielä?

18

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kun kuukautiset on alkaneet niin niitä ei voi peruuttaa.

• Anonyymi

Juuri näin se on! Sitten joskus viiskymppisenä loppuu itsestään.

• Anonyymi

Jokaisella nuo on edessä ajallaan.
      Parempi vaan tottua ajatukseen.

• Anonyymi

Tuohan on hyvä asia. Kaikki on kuin kuuluukin eli ei terveysongelmia.

• Anonyymi

laihduttaa ja urheilee riittävästi niin jäävät kyll pois, niin se entisaikaanki hoitu ihan kovan elämän kautta

• Anonyymi

ja kehot aloittajaa anorektikoksi.Erittäin järkevä neuvo.

• Anonyymi

Ei se nyt ehkä ihan näin mee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja kehot aloittajaa anorektikoksi.Erittäin järkevä neuvo.

Ei tarvi olla anorektikko. Riittää että on huippu urheilija. Harjoittelukaudella niillä jää kaikilla moonikset pois. Ja niillä kaikilla ne alkaa taas kun tahti helpottaa ja synnyttävät terveempiä lapsia kuin ylipainoiset

• Anonyymi

Mulla vuosi yks päivä vaan onkohan se normaalia vai oliko mulla joku haava ku sitä ei tullu paljo ja ne oli ekat (ehkä jos ne oli) sitä tuli vaan vähä sellaista punasta vaaleeta joten toivon et vastaat te pian et onko nuo kuukautiset vai joku muu

PS: kuukautis suojaan ei tullu mitään mut ku pyyhki niin siinä sitä oli :(

• Anonyymi

Alussa on yleensä hyvin vähäiset ja välitkin pitkiä sekä epäsäännöllisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alussa on yleensä hyvin vähäiset ja välitkin pitkiä sekä epäsäännöllisiä.

Mun pitää juosta koko ajan vessaan ku persettä kutittaa. Tietääkö joku mikä se juttu on kuukautiset ei oo vielä alkanut eikä oo vakuovuotoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun pitää juosta koko ajan vessaan ku persettä kutittaa. Tietääkö joku mikä se juttu on kuukautiset ei oo vielä alkanut eikä oo vakuovuotoo

pyllyn kutina ei ole merkki kuukautisista.Koska sulla ei ole edes valkovuoto alkanut niin saat odotella menkkoja vielä. Miksi ramppaat vessassa miksi muu huone ei kelpaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kihomatoja, jos persettä kutittaa. Toinen vaihtoehto on huono hygienia. Pese peräaukko AINA ulostamisen jälkeen vedellä, siis käsisuihkulla.

• Anonyymi

13-vuoden iässä alkaa olla jo viimeiset hetket kuukautisten alkaa, kun kyseessä on terve tyttö. Ei ole mitään järkeä viivästyttää jo nyt melkeimpä myöhäistä puberteettia.

• Anonyymi

Ja höpö höpö. Voi ne alkaa vaikka 15-vuotiaana. Ei tarvi huolestua jos ei ala aikasin

• Anonyymi

Miksi kehitys pitäisi peruuttaa jotenkin, ei 13 ikävuotta ole enää mitenkään harvinainen ikä saada kuukautisia, kun ne ovat jo yhdeksän vuotiaallakin .
      Saahan sitä silti olla ikäisensä vaikka onkin menkat , ei kai menkat mitenkään luulisi haittaavan elämää, ne on kaikilla naisilla , ja niillä joilla ei ole on vikaa jossain..
      Joten hullu ajatus sinänsä että muka haluaisi peruuttaa normaalin kehityksen ,
      Mikä sellainen ihminen on joka haluaa estää kehityksen

• Anonyymi

alkaa ottaa testosteronia ja vaihtaa sukupuolen niin menkat loppuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8232
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3243
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2556
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      17
      2170
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2129
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      25
      2107
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1703
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1647
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18