ktm 640 lc4 supermoto sähköt 2003

moi minulla on ktm 640 lc4 mustalohkoinen moottori 2003 sähköstartilla vuosimallin niin minulle tulee puolalle jatkuvaa virtaa 248 volttia niin epäilen että ei pitäisi tulla. niin voisikohan vika olla staattorissa vai cdi boksillla vai mistä lähtisin vikaa etsimään ?
kun en ole oikein noiden moottoripyöriä joutunut korjailemaan
ja kipinähän siintä on hukassa tietenkin.
olen ostanut siihen uuden mangeeton ja pul coiserin (pik up)
vanhasta mangeetosta puuttui yksi mangeetti ja tilannut jo staattorin mutta ei ole vielä tullut

4

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no jotain on todella pahasti vialla jos siihen puolaan tulee jatkuvasti 248 volttia,suurin epäilys on että olet mitannut/käyttänyt mittaria jotenkin väärin kun ei siihen puolaan yksin kertaisesti voi tulla mistään tuollaista jännitettä.

• kyllä mittasin oikein ja tällit siitä saa kun erehyt ottamaan johosta kiinni minun mielestä siihen johtoon pitäisi tulla 12 v eikä sitäkään jatkuvasti ?
        ja staattorin johtoja mittaa niin kaikki kolme johtoa on kontaksissa toistensa kanssa ei ehkä pitäis näin olla ?
        tämähän lähti koko projekti siintä kun ostin ktm mutta siinä oli pelkkä polkimella käyntiin meininki niin sitten tuli netissä vastaan sähkö startilla oleva moottori + sähköt niin kipinää en oo siihen saanut edelliseltä omistajalta oli mangeetosta irronnut mangeetti niin ostin uuden ja samalla pul coiserin (pik upin) ja tutkittiin sitten staattoria niin oli sekin ottanut osumaa niin tilasin uuden

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17714063B

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe