Ukrainan menestys lännen aseavulla on harhakuvitelmaa jota länsi tulee katumaan! Näin kommentoi Peskov.
Aika epätoivoinen kommentti. Aivan kuten Hitler toisen maailmansodan aikaan. Hänet pysäytettiin.
Saksa on nöyrtynyt ja "hoitanut" Hitlerin tekemät virheet niin kuin pitääkin. Nyt on aika pysäyttää Putin kätyreineen ja kokkeineen.
Putinin soppa palaa pohjaan ja pahasti. Lännen täytyisi kiristää ruuvia nopeammalla tahdilla. Yhä enemmän apua yhä useammalta maalta. Venäjä on palkannut sotilaita muualtakin kuin Venäjältä, miksipä ei silloin Ukrainaan voitaisi lähettää joukkoja lännestä?
Tämä sota ei lopu kuin sotimalla koska vastassa on suuruudenhullu Putin joka ei anna lännen ja naapurimaidensa elää rauhassa.
Peskovin mukaan harhakuvitelmaa
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjällä levitetään räikeää valhepropagandaa joka tavalla. Syytetään jo Suomeakin natsismista ja Venäjän kansanmurhasta. Ei puhuta miten Stalin tapatti miljoonia omia kansalaisiaan! Ja miten Putin nyt tapattaa ja kiduttaa! Venäjä oli valmis yhteistyöhön Hitlerin kanssa, valloittaakseen maita mutta Hitler petti. Kaikki käännetään ylösalaisin, valehdellaan ja vääristellään. Omaa barbaarista historiaa ja käytöstä ei kohdata.
Luodaan vain viholliskuvia muista ja itse ollaan pyhimyksiä. Toisen maailmansodan aikana eläneet ihmiset kuolleet tai vanhuksia. Nykyään elävät nuoremmat tahtoisivat kääntää uuden sivun, mutta kaikki vanha paska kaadetaan heidänkin päälle. - Anonyymi
Venäjä on itse ollut ja on suurin uhka oman maansa kansalaisten turvallisuuden suhteen! Vankilat täysi toisinajattelijoita, alistetaan kansa. Itä-Ukrainassa myös Venäjämieliset alueet raunioina! Venäläisiä miehiä kuollut tai traumatisoitunut satoja tuhansia sodassa. Kansa on eristetty diktatuurin tynnyriin. Venäjä itse provosoi sotaa ja vihaa ja katkaissut kaikki terveet suhteet maailmaan, myös kansalaisiltaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141956- 811244
- 421075
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27772Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649