Pitäkää kiinni hyvästä

Anonyymi-ap

On lottovoitto löytää itsellensä tasavertainen, hyvin kohteleva ja viehättävä kumppani. Muistakaa pitää kiinni sellaisesta ja rakkaudesta, jos tulee kohdalle. Puhukaa nätisti toisillenne.
Naisten deittailu on aivan tarpeeksi haastavaa mm pikkumaisen vänkäämisen, riitelyn, mt-ongelmien ja tarkkojen kriteerilistojen takia.

128

1764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Deittailusta, mulle on tullut vastaan ihan järkeviäkin naisia, hyviä kumppaniehdokkaita. Ongelma on yleensä ollut se, että heillä on ollut jo valmiiksi tunteita jota kuta toista saavuttamatonta kohtaan ja ovat etsineet vain sijaista tälle. Siitä lähtökohdasta ei voi ikinä syntyä mitään.

      • Anonyymi

        Näinpä juuri. Hyviä kumppaneita sille jollekin toiselle. Rakkauden kanssa ei voi kilpailla ja on ajan tuhlausta yrittääkään. Kuka muutenkaan haluaisi lähteä altavastaajan asemasta, nöyryyttävä tilanne ja romantiikka loistaa poissaolollaan. Osa kertoo heti suoraan keskentekoisista suhdeasioistaan, osasta sen huomaa muuten ja faktat tulee selville myöhemmin. Treffeille pitäisi aina lähteä vain puhtaalta pöydältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä juuri. Hyviä kumppaneita sille jollekin toiselle. Rakkauden kanssa ei voi kilpailla ja on ajan tuhlausta yrittääkään. Kuka muutenkaan haluaisi lähteä altavastaajan asemasta, nöyryyttävä tilanne ja romantiikka loistaa poissaolollaan. Osa kertoo heti suoraan keskentekoisista suhdeasioistaan, osasta sen huomaa muuten ja faktat tulee selville myöhemmin. Treffeille pitäisi aina lähteä vain puhtaalta pöydältä.

        Joo nämä voi jakaa karkeasti kahteen ryhmään. Toinen on välttelevä, pyrkii pitämään suhteen kevyenä ja etäisenä, ei halua sitoutua, ei suunnitella mitään. Koska takaraivossa takoo se oikea nainen. Toinen pyrkii heti saamaan jutun pakettiin, etenee vauhdilla, normaalit virstanpylväät ohitetaan, äkkiä vain yhteen. Koska ihan sama, kun ei kuitenkaan ole kyseessä se oikea nainen jota ei saa.

        Mä en edes lähtisi treffeille riitapukarin vänkääjän kanssa. Ne erottuu heti viestivaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nämä voi jakaa karkeasti kahteen ryhmään. Toinen on välttelevä, pyrkii pitämään suhteen kevyenä ja etäisenä, ei halua sitoutua, ei suunnitella mitään. Koska takaraivossa takoo se oikea nainen. Toinen pyrkii heti saamaan jutun pakettiin, etenee vauhdilla, normaalit virstanpylväät ohitetaan, äkkiä vain yhteen. Koska ihan sama, kun ei kuitenkaan ole kyseessä se oikea nainen jota ei saa.

        Mä en edes lähtisi treffeille riitapukarin vänkääjän kanssa. Ne erottuu heti viestivaiheessa.

        Kolmas tyyppi on se jo tahoillaan varattu, joka pyrkii etsimään useampia rinnakkaissalasuhteita ihan vaan varmuuden vuoksi varalle kumppanin tietämättä (ei siis sovittu polyamoriasuhde tai sovittu kimppajuttu). Välillä onoff-suhteessa tahoillaan, välillä ei. Epäonnistumiset laitetaan aina toisen syyksi ”no, kun se oli jo kiinnostunut toisesta ja muuten kylmä”, ”no kun se oli turhan mustasukkainen ilman mitään syytä, tosi hullu ja skitso siis” tms. Suhteet aina loppuu siihen, että vanhemmassa suhteessa meneekin parempi vaihe ja tai palataan takaisin asumaan yhteen tms. ja ainahan vika on siinä toisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas tyyppi on se jo tahoillaan varattu, joka pyrkii etsimään useampia rinnakkaissalasuhteita ihan vaan varmuuden vuoksi varalle kumppanin tietämättä (ei siis sovittu polyamoriasuhde tai sovittu kimppajuttu). Välillä onoff-suhteessa tahoillaan, välillä ei. Epäonnistumiset laitetaan aina toisen syyksi ”no, kun se oli jo kiinnostunut toisesta ja muuten kylmä”, ”no kun se oli turhan mustasukkainen ilman mitään syytä, tosi hullu ja skitso siis” tms. Suhteet aina loppuu siihen, että vanhemmassa suhteessa meneekin parempi vaihe ja tai palataan takaisin asumaan yhteen tms. ja ainahan vika on siinä toisessa.

        Toi on kyllä huippu jos vielä valehtelee olevansa vapaa. Jotkut asuu erikseen ja voi olla vaikeaa saada selville oikeaa tilannetta. Pahimmillaan menee pitkään ja yks kaks törmää tähän toiseen. Painajaista. Kuka nyt varatun kanssa mihinkään alkaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas tyyppi on se jo tahoillaan varattu, joka pyrkii etsimään useampia rinnakkaissalasuhteita ihan vaan varmuuden vuoksi varalle kumppanin tietämättä (ei siis sovittu polyamoriasuhde tai sovittu kimppajuttu). Välillä onoff-suhteessa tahoillaan, välillä ei. Epäonnistumiset laitetaan aina toisen syyksi ”no, kun se oli jo kiinnostunut toisesta ja muuten kylmä”, ”no kun se oli turhan mustasukkainen ilman mitään syytä, tosi hullu ja skitso siis” tms. Suhteet aina loppuu siihen, että vanhemmassa suhteessa meneekin parempi vaihe ja tai palataan takaisin asumaan yhteen tms. ja ainahan vika on siinä toisessa.

        Sitten saa aina keskustelupalstalta lukea itsestään kuinka ”hullu” tai ”skitso” on.. Juu.. Vikahan on aina siinä jossain ulkopuolisessa, ei itsessä koskaan… Kun asioita ei voi/kyetä/haluta keskustelemalla selvittää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten saa aina keskustelupalstalta lukea itsestään kuinka ”hullu” tai ”skitso” on.. Juu.. Vikahan on aina siinä jossain ulkopuolisessa, ei itsessä koskaan… Kun asioita ei voi/kyetä/haluta keskustelemalla selvittää..

        Onneksi ei ole tuttavapiirissä ketään kuka yrittäisi selvittää asioita jollain palstoilla anona. Ihan älyvapaa ajatus. Luulisi sotkeentuvan entistä enemmän.


      • Anonyymi

        Ko. naiset eivät ole mitään hyviä kumppaniehdokkaita silloin jos on tunnetasolla menneessä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä juuri. Hyviä kumppaneita sille jollekin toiselle. Rakkauden kanssa ei voi kilpailla ja on ajan tuhlausta yrittääkään. Kuka muutenkaan haluaisi lähteä altavastaajan asemasta, nöyryyttävä tilanne ja romantiikka loistaa poissaolollaan. Osa kertoo heti suoraan keskentekoisista suhdeasioistaan, osasta sen huomaa muuten ja faktat tulee selville myöhemmin. Treffeille pitäisi aina lähteä vain puhtaalta pöydältä.

        Ikä kertoo puolestaan, kokemus, jota ei voi peittää, mutta hyväksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nämä voi jakaa karkeasti kahteen ryhmään. Toinen on välttelevä, pyrkii pitämään suhteen kevyenä ja etäisenä, ei halua sitoutua, ei suunnitella mitään. Koska takaraivossa takoo se oikea nainen. Toinen pyrkii heti saamaan jutun pakettiin, etenee vauhdilla, normaalit virstanpylväät ohitetaan, äkkiä vain yhteen. Koska ihan sama, kun ei kuitenkaan ole kyseessä se oikea nainen jota ei saa.

        Mä en edes lähtisi treffeille riitapukarin vänkääjän kanssa. Ne erottuu heti viestivaiheessa.

        Oikeita ei ole, sillä kaikki ovat vääriä, jollakin tavoin.
        En itse tavannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas tyyppi on se jo tahoillaan varattu, joka pyrkii etsimään useampia rinnakkaissalasuhteita ihan vaan varmuuden vuoksi varalle kumppanin tietämättä (ei siis sovittu polyamoriasuhde tai sovittu kimppajuttu). Välillä onoff-suhteessa tahoillaan, välillä ei. Epäonnistumiset laitetaan aina toisen syyksi ”no, kun se oli jo kiinnostunut toisesta ja muuten kylmä”, ”no kun se oli turhan mustasukkainen ilman mitään syytä, tosi hullu ja skitso siis” tms. Suhteet aina loppuu siihen, että vanhemmassa suhteessa meneekin parempi vaihe ja tai palataan takaisin asumaan yhteen tms. ja ainahan vika on siinä toisessa.

        Kolmas pyörä on huonoa olla.


    • Pikemminkin lotto voittokin mahdollinen, kuin löytää hyvä kumppani, niin on jo jackpotti löytää hyvä loppu elämän kumppani.
      Vänkääminen, arkuus edes tutustua kehenkään, mt-ongelmat jne jne.
      Olen kyllä viestitellyt ihanien naisten kanssa, mutta monet asuvat ihan liian kaukana, ettei pidemmän päälle tulis jutusta yhtään mitään.
      Pitäkää hyvästä kumppanista kiinni, jos semmoisen olette löytäneet.

      • Anonyymi

        Siinäpä se. Jotenkin ei jaksa edes alkaa enää tutustumaan kaukana asuviin kun tietää ettei siitä kuitenkaan voi tulla mitään.


      • Anonyymi

        Voiko lesboja jaotella varmuuden mukaan - 20 % 40 % 70 % 96 % ?

        Mikään kuitenkaan elämässä ole ikuista.
        Onko lesboissa leirin vaihtoja kuinka usein?


    • Anonyymi

      Vaatii se tasantarkkaa petosta molemmilta.

      • Anonyymi

        Mikä vaatii petosta?


    • Anonyymi

      Taatusti pidän kiinni jos ja kun oikea löytyy. Mulla on avoin tilanne tunnepuolella. Tarvitaan vain kohtaaminen.

      • Anonyymi

        Löytyisikin sopiva lähellä asuva nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyisikin sopiva lähellä asuva nainen.

        Kalliosta?

        Mikä muuten on Suomen lesbomaisin asuinpaikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliosta?

        Mikä muuten on Suomen lesbomaisin asuinpaikka?

        Varmaan just se Kallio😅


    • Anonyymi

      "Löytyisikin sopiva lähellä asuva nainen"

      Oletteko vielä teini ikäisiä kun joku tunnin tai parin välimatka on ongelma?

      • No en minä ainakaan ole, eikä mulle ole parin tunnin välimatka ongelma. En mä odota, että joku tulis nurkan takaa


      • Anonyymi

        Ei vaan työssä käyviä. Siinä ei ehdi joka päivä tai joka toinenkaan ajamaan toiselle puolelle Suomea. Etäsuhde taas on yhtä tyhjän kanssa.


      • Anonyymi

        Mieti jos on lapsiakin toisella tai molemmilla. Ei siinä voi olla liesussa mennen tullen. Haluan kuitenkin nähdä viikollakin, ainakin kaksi kertaa viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan työssä käyviä. Siinä ei ehdi joka päivä tai joka toinenkaan ajamaan toiselle puolelle Suomea. Etäsuhde taas on yhtä tyhjän kanssa.

        En halua mitään työtöntä ja etäsuhdekkin voi toimia hyvin.


      • Anonyymi

        Kun on auto, niin ongelma pienenee.


    • Anonyymi

      Oon valmis rakastumaan, nyt vain oikea nainen kehiin! Eikä mitään himmailua, kunnon seurustelua ja vuoden parin päästä hynttyyt yhteen.

      • Anonyymi

        Missähän sitä materiaalia on johon vois edes rakastua? Avasin tinderin ni siellä enimmäkseen sama polypanbisseavoinliitto-osasto paikalla kuin ennenkin. Missä vapaat viehättävät lesbot...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän sitä materiaalia on johon vois edes rakastua? Avasin tinderin ni siellä enimmäkseen sama polypanbisseavoinliitto-osasto paikalla kuin ennenkin. Missä vapaat viehättävät lesbot...

        Tinder nyt on tehty kannattamaan eikä pariutumiseen. Sehän näyttää ihan epäsopivia ehdokkaita. Eri tyypit näkyy jos vertaillaan vaikka kaverin kanssa. Tutustuminen onnistuu aina parhaiten irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän sitä materiaalia on johon vois edes rakastua? Avasin tinderin ni siellä enimmäkseen sama polypanbisseavoinliitto-osasto paikalla kuin ennenkin. Missä vapaat viehättävät lesbot...

        Parhaita seuranlöytöpaikkoja on harrastukset ja tapahtumat. Niistä olen aikaisemminkin löytänyt kiinnostavia. Jotkut löytää deittisovelluksista mutta useimmat ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaita seuranlöytöpaikkoja on harrastukset ja tapahtumat. Niistä olen aikaisemminkin löytänyt kiinnostavia. Jotkut löytää deittisovelluksista mutta useimmat ei.

        Sellaiset harrastukset on parhaita joissa keskustellaan porukassa. Näkee siinä millainen kukakin on ja voi miettiä rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset harrastukset on parhaita joissa keskustellaan porukassa. Näkee siinä millainen kukakin on ja voi miettiä rauhassa.

        Jep ja onneksi "naislapset" tunnistaa hyvin jo ulosannista tai sen puutteesta, oli skenaario deittiäppi tai muu paikka.:p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän sitä materiaalia on johon vois edes rakastua? Avasin tinderin ni siellä enimmäkseen sama polypanbisseavoinliitto-osasto paikalla kuin ennenkin. Missä vapaat viehättävät lesbot...

        Onko Aasiassa enemmän lesboja kuin Euroopassa tai Afrikassa?


    • Ei varmaan ole helppo löytää lesbona itselleen loppuelämän kumppania, kun ei se ole helppoa "heteronakaan".

      Ja heteroita on kuitenkin paljon enemmän ja näennäisesti enemmän valinnanvaraa. Mutta oikeasti esim. minun luonteellani on hyvin vaikeata löytää kumppania, jonka kanssa olisi made in heaven. Ihan sama lesbo, bi, hetero tai hottentotti.

      Ja en ryhtyisi mihkään ilman molemminpuolisia tunteita ja yhteisymmärrystä missä mennään. Ja että kyse ei ole mistään pelleilystä.

      • Ja luonteessani on tosiaan se vika, että olen tylsä, viihdyn parhaiten kotona tai lomalla jossain etelässä missä katsella paikkoja, eikä löhöillä altaalla 24/7. En myöskään harrasta mitään jännää enkä sekoile kännissä kylillä, inhoan parisuhdedraamaa ja kaikenlaista väkyttämistä ja toisen muokkailua. En ole taiouvainen lahkolaisuuteen, en jengiläisyyteen enkä viihdy isoissa laumoissa ja valitsen lähipiirini pirullisen tarkkaan.

        Ja mistä en tykkää, en tykkää ja kompromissia en tee, vaikka muuten pyrin joustavuuteen. Eli ihmisen on oltava hyvin tarkkaan mieluinen, ei tuu muuten vittujakaan mistään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ja luonteessani on tosiaan se vika, että olen tylsä, viihdyn parhaiten kotona tai lomalla jossain etelässä missä katsella paikkoja, eikä löhöillä altaalla 24/7. En myöskään harrasta mitään jännää enkä sekoile kännissä kylillä, inhoan parisuhdedraamaa ja kaikenlaista väkyttämistä ja toisen muokkailua. En ole taiouvainen lahkolaisuuteen, en jengiläisyyteen enkä viihdy isoissa laumoissa ja valitsen lähipiirini pirullisen tarkkaan.

        Ja mistä en tykkää, en tykkää ja kompromissia en tee, vaikka muuten pyrin joustavuuteen. Eli ihmisen on oltava hyvin tarkkaan mieluinen, ei tuu muuten vittujakaan mistään.

        Mutta älä tule liian usein känkkäränkkä 😁
        T. Alatalon Mikko


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta älä tule liian usein känkkäränkkä 😁
        T. Alatalon Mikko

        No känkkäränkkä mä olen harvoin, johtuu siitä että oon valinnut seurani sen verran hyvin. Myönnettäköön, että hiukan valehtelen nyt seuran valitsemisen suhteen... Mutta yleensä en oo känkkäränkkä.

        Netissä tosin toiset osaa senkin puolen kaivaa esiin ja saa mut näyttämään känkkääntyneeltä. 😁


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No känkkäränkkä mä olen harvoin, johtuu siitä että oon valinnut seurani sen verran hyvin. Myönnettäköön, että hiukan valehtelen nyt seuran valitsemisen suhteen... Mutta yleensä en oo känkkäränkkä.

        Netissä tosin toiset osaa senkin puolen kaivaa esiin ja saa mut näyttämään känkkääntyneeltä. 😁

        Harvassapa on ne, jotka valinnat ihan nappiin on tehny. Ihminen on erehtyväinen. Joskus ajattelematon, typerä, känkkäränkkä yms. Huolestua pitää vasta siinä kohtaa, kun mikään noista ei tunnu miltään, ei pysäytä miettimään.

        Tyypit, jotka on pääsääntösesti naama nurinpäin ja yrmyilee on varsin epämiellyttäviä.
        Tiiätkö, joskus tekis mieli tollasiin törmätessä alkaa ilveillä just sopivasti että mr/ms väkisin alkas hymyillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvassapa on ne, jotka valinnat ihan nappiin on tehny. Ihminen on erehtyväinen. Joskus ajattelematon, typerä, känkkäränkkä yms. Huolestua pitää vasta siinä kohtaa, kun mikään noista ei tunnu miltään, ei pysäytä miettimään.

        Tyypit, jotka on pääsääntösesti naama nurinpäin ja yrmyilee on varsin epämiellyttäviä.
        Tiiätkö, joskus tekis mieli tollasiin törmätessä alkaa ilveillä just sopivasti että mr/ms väkisin alkas hymyillä.

        Heh, tuli mielikuva tuosta ilveilystä. 😆👍

        Nii, kyllähän yrmynaama 24/7 on kauhean raskasta seuraa. Ja oikeessa oot muutenkin. Ihminen läpi käy monia fiiliksiä ja ihan normaaliakin käydä. Mutta jos yhtään ei mieti miksi, niin huonompi juttu.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, tuli mielikuva tuosta ilveilystä. 😆👍

        Nii, kyllähän yrmynaama 24/7 on kauhean raskasta seuraa. Ja oikeessa oot muutenkin. Ihminen läpi käy monia fiiliksiä ja ihan normaaliakin käydä. Mutta jos yhtään ei mieti miksi, niin huonompi juttu.

        Mä ainakin menetän pokkani helposti yrmynäkin, jos toinen ilveilee mulle. En tiiä toimiiko kaikilla.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mä ainakin menetän pokkani helposti yrmynäkin, jos toinen ilveilee mulle. En tiiä toimiiko kaikilla.

        Se on melko koominen hetki, kun mököpelle tajuu että voi helvetti, nyt ei pokka pidä ja purskahtaa nauramaan. Sekin tuppaa toisilla käymään luonteelle. Mun luonteelle se on voitto, mököpelle kukistettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on melko koominen hetki, kun mököpelle tajuu että voi helvetti, nyt ei pokka pidä ja purskahtaa nauramaan. Sekin tuppaa toisilla käymään luonteelle. Mun luonteelle se on voitto, mököpelle kukistettu.

        Uskon tuon. 😄


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Uskon tuon. 😄

        Ei oo ihan mun juttu näyttää norsun emättimeltä. 😅 Tosin pitänee googlata, voishan se jopa olla hyväki juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo ihan mun juttu näyttää norsun emättimeltä. 😅 Tosin pitänee googlata, voishan se jopa olla hyväki juttu.

        Hahhaa, hassu. 😛


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Hahhaa, hassu. 😛

        Sitä jäin pohtimaan tässä, että kun liikutaan sellasessa ryhmässä, jossa noi härpäkkeet kiinnostaa..ni oisko sit kyseessä kävelevä houkutin. 😉😅 Jollei nyt sekoteta ulkonäköä luonteeseen. 🤔


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ja luonteessani on tosiaan se vika, että olen tylsä, viihdyn parhaiten kotona tai lomalla jossain etelässä missä katsella paikkoja, eikä löhöillä altaalla 24/7. En myöskään harrasta mitään jännää enkä sekoile kännissä kylillä, inhoan parisuhdedraamaa ja kaikenlaista väkyttämistä ja toisen muokkailua. En ole taiouvainen lahkolaisuuteen, en jengiläisyyteen enkä viihdy isoissa laumoissa ja valitsen lähipiirini pirullisen tarkkaan.

        Ja mistä en tykkää, en tykkää ja kompromissia en tee, vaikka muuten pyrin joustavuuteen. Eli ihmisen on oltava hyvin tarkkaan mieluinen, ei tuu muuten vittujakaan mistään.

        Joustamattomuus ei ole hyvä piirre parisuhdetta ajatellen. En jaksaisi sellaista suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä jäin pohtimaan tässä, että kun liikutaan sellasessa ryhmässä, jossa noi härpäkkeet kiinnostaa..ni oisko sit kyseessä kävelevä houkutin. 😉😅 Jollei nyt sekoteta ulkonäköä luonteeseen. 🤔

        Tulin katumapäälle välittömästi. Pitäydyn omassa lärvissäni, ei se välttämättä oo yhtään kummosemman näkönen, mutta heti keksein yhden paremman ominaisuuden. Tämä lärvi ei ainakaan pahemmin kastu! 😅 Mieti, jos tulis teoreettinen tilanne, yhtäkkiä tuuppaa kosteutta lärvistä ja turpoo huulet. 😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joustamattomuus ei ole hyvä piirre parisuhdetta ajatellen. En jaksaisi sellaista suhdetta.

        No ei totaali joustamattomuus tietenkään. Mutta saa minusta sitten taas ihmisellä olla myös omat rajansa ja epämukavat juttunsa, jonka vuoksi ei lähde mielistelemälläkään toiselle mukaan, vaan pitää ne omat rajansa.

        Ja jos ne on liian hankalia hyväksyä, luonnollisesti parisuhde on vaikea tai jopa mahdoton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulin katumapäälle välittömästi. Pitäydyn omassa lärvissäni, ei se välttämättä oo yhtään kummosemman näkönen, mutta heti keksein yhden paremman ominaisuuden. Tämä lärvi ei ainakaan pahemmin kastu! 😅 Mieti, jos tulis teoreettinen tilanne, yhtäkkiä tuuppaa kosteutta lärvistä ja turpoo huulet. 😳

        Pitäisi olla taskussa mukana aina heinixiä tms. pieni käsipyyhe tuon varalle, jos naama vettyy ja huulia turvottaa. 😉

        Tai teipata pieniä silikonipusseja lärviin, kosteudenpoistajiksi.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Pitäisi olla taskussa mukana aina heinixiä tms. pieni käsipyyhe tuon varalle, jos naama vettyy ja huulia turvottaa. 😉

        Tai teipata pieniä silikonipusseja lärviin, kosteudenpoistajiksi.

        No jaa, vaikka heinixit onkin käytössä, en välttämättä silti haluis näyttää että oon tulossa Tiina Jylhän klinikalta. 😳 Huulet jo ulkona, kun eukko vasta avaa ovee...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, vaikka heinixit onkin käytössä, en välttämättä silti haluis näyttää että oon tulossa Tiina Jylhän klinikalta. 😳 Huulet jo ulkona, kun eukko vasta avaa ovee...

        Phehhee, olen nähnyt Tiinan IRL. Vähän myrskylintumainenhan se naamari on.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Phehhee, olen nähnyt Tiinan IRL. Vähän myrskylintumainenhan se naamari on.

        Kiihotuitko? 😉😜 Ei ilmeisesti kolahtanu, kun et lähteny sen matkaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotuitko? 😉😜 Ei ilmeisesti kolahtanu, kun et lähteny sen matkaan..

        No en. Oli Tapen kanssa liikenteessä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No en. Oli Tapen kanssa liikenteessä.

        Löysääs vähä nutturaa hei..


      • Anonyymi

        Jos Suomi Neiti olisi lesbo, ni kenen maan kanssa se pariutuisi?

        Onko Ruotsin läheisyydellä kuinka iso vaikutus Suomeen?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ja luonteessani on tosiaan se vika, että olen tylsä, viihdyn parhaiten kotona tai lomalla jossain etelässä missä katsella paikkoja, eikä löhöillä altaalla 24/7. En myöskään harrasta mitään jännää enkä sekoile kännissä kylillä, inhoan parisuhdedraamaa ja kaikenlaista väkyttämistä ja toisen muokkailua. En ole taiouvainen lahkolaisuuteen, en jengiläisyyteen enkä viihdy isoissa laumoissa ja valitsen lähipiirini pirullisen tarkkaan.

        Ja mistä en tykkää, en tykkää ja kompromissia en tee, vaikka muuten pyrin joustavuuteen. Eli ihmisen on oltava hyvin tarkkaan mieluinen, ei tuu muuten vittujakaan mistään.

        Miksi olla vaativa?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No känkkäränkkä mä olen harvoin, johtuu siitä että oon valinnut seurani sen verran hyvin. Myönnettäköön, että hiukan valehtelen nyt seuran valitsemisen suhteen... Mutta yleensä en oo känkkäränkkä.

        Netissä tosin toiset osaa senkin puolen kaivaa esiin ja saa mut näyttämään känkkääntyneeltä. 😁

        Känkkäränkkän ihanne kumppani olisi.....
        koska jokaiselle jotakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Suomi Neiti olisi lesbo, ni kenen maan kanssa se pariutuisi?

        Onko Ruotsin läheisyydellä kuinka iso vaikutus Suomeen?

        Riippuu, että viehättyskö se neito maatuskoista, vai viehättääkö sitä grillailla koraanin lämmöllä..jos otetaan itä-länsi-tyylinen otanta tähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olla vaativa?

        Miksi ei olla, jos voi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olla vaativa?

        Miksi olla rajaton tossukka ja kelpuuttaa lähes kuka tahansa suhteeseen? Itse en tunne intoa/ tarvetta pariutua vain koska toinen nyt on oman ikäinen ihan ok lesbo ja vapaa. Moni roikkuu vain jossain satuttavassa viritelmässä kiinni kun ei osaa olla yksin. Yksin on parempi


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Phehhee, olen nähnyt Tiinan IRL. Vähän myrskylintumainenhan se naamari on.

        Kaunis nainen on. Myrsylintu on housussas🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis nainen on. Myrsylintu on housussas🤭

        No makuasia, minä en pidä leikeltyä pärstää niinkään kauniina. 😛


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Phehhee, olen nähnyt Tiinan IRL. Vähän myrskylintumainenhan se naamari on.

        Nuorenpana oli erittäin kaunis nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuorenpana oli erittäin kaunis nainen.

        Harmi kun ihmiset sitten hurahtaa tuohon naaman muokkailuun, kun se ei kaunista oikeastaan ketään. Tekee vainntehdyn näköiseksi. Luonnollisuus kunniaan, myös ikääntyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, vaikka heinixit onkin käytössä, en välttämättä silti haluis näyttää että oon tulossa Tiina Jylhän klinikalta. 😳 Huulet jo ulkona, kun eukko vasta avaa ovee...

        No kyllä siellä ihan luonnollistakin jälkeä laitetaan :D Monta kertaa käyneenä voin sanoa ja aina ollut tyytyväinen kun ei näytä ankkahuulilta. Tää nyt menee vähän samaan kategoriaan jos kampaaja on vaikka blondi niin joku asiakas luulee et se tekee vaan blondeja.. Ei nyt ihan niin mene kuitenkaan. Tiina Jylhän klinikka on hyvä paikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä siellä ihan luonnollistakin jälkeä laitetaan :D Monta kertaa käyneenä voin sanoa ja aina ollut tyytyväinen kun ei näytä ankkahuulilta. Tää nyt menee vähän samaan kategoriaan jos kampaaja on vaikka blondi niin joku asiakas luulee et se tekee vaan blondeja.. Ei nyt ihan niin mene kuitenkaan. Tiina Jylhän klinikka on hyvä paikka!

        Tämä.. Jos lopputulos luonnolinen, niin näyttää ihan hyvältä ja freesiltä😊 Maltilliset täyteainehoidot ihan jees👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä siellä ihan luonnollistakin jälkeä laitetaan :D Monta kertaa käyneenä voin sanoa ja aina ollut tyytyväinen kun ei näytä ankkahuulilta. Tää nyt menee vähän samaan kategoriaan jos kampaaja on vaikka blondi niin joku asiakas luulee et se tekee vaan blondeja.. Ei nyt ihan niin mene kuitenkaan. Tiina Jylhän klinikka on hyvä paikka!

        Varmasti noinkin. En epäile sitäkään. Henkilökohtasesti vaan en lähtis itteeni ottamaan mitään aineita ruiskusta. Mennään ihan sillä, mitä on perimässä saatu. Kauhistuttas ottaa ihonsa alle mitään mikä sinne ei kuulu. Jokanen tekee miten parhaaks kokee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti noinkin. En epäile sitäkään. Henkilökohtasesti vaan en lähtis itteeni ottamaan mitään aineita ruiskusta. Mennään ihan sillä, mitä on perimässä saatu. Kauhistuttas ottaa ihonsa alle mitään mikä sinne ei kuulu. Jokanen tekee miten parhaaks kokee.

        En minäkään. Mun lärvin kohdalla ei tietysti pelkät ruiskeet mitään auttaiskaan. Pitäisi tehdä koko naama uusiksi, jotta olis pop. Vaan kenpä viittii. 🥴


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En minäkään. Mun lärvin kohdalla ei tietysti pelkät ruiskeet mitään auttaiskaan. Pitäisi tehdä koko naama uusiksi, jotta olis pop. Vaan kenpä viittii. 🥴

        No sanonpa vaan, että harvan naamassa se täyteaine sitä ulkonäköä parantaa. Omaani paranna mikään, mutta tossa se nyt eniveis mukana kulkee. Paljon on tärkeempiäkin juttuja ku ulkonäkö. Mulkeroa luonnetta ei ulkomuodolla hämää ja kaunis luonne taas kummasti toimii päinvastoin.


    • Anonyymi

      Tuntuu siltä ettei vapaissa oman ikäisissä ole tarjolla kuin tyytymistä, osa-aikasuhteita ja täysin sopimattomia tyyppejä.

      • Anonyymi

        Niimpä. Nuoremilla on enemmän valinnan varaa kumppanien suhteen.


      • Itsestäni taas näyttää ettei ikä niinkään, vaan naamaraja. Tietyn näköisiä 👍 ja toisen näköisiä 👎

        Lepakoilla näyttää olevan aika fakkiutunut maku. Joko tosi femiini tai teinipoika lookkinen nainen.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Itsestäni taas näyttää ettei ikä niinkään, vaan naamaraja. Tietyn näköisiä 👍 ja toisen näköisiä 👎

        Lepakoilla näyttää olevan aika fakkiutunut maku. Joko tosi femiini tai teinipoika lookkinen nainen.

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista😁

        Ei lainkaan, kun sille se näyttää. Ja itse sentään saan huomiotakin, jotkut ei saa. Silläpä olen kiinnitänyt huomiotakin asiaan.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei lainkaan, kun sille se näyttää. Ja itse sentään saan huomiotakin, jotkut ei saa. Silläpä olen kiinnitänyt huomiotakin asiaan.

        Mitäs sun kiinnostus kauniisiin varattuihin heteronaisiin kertoo sun mausta noin niinku yleensä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sun kiinnostus kauniisiin varattuihin heteronaisiin kertoo sun mausta noin niinku yleensä?

        No ei ole olleet varattuja silloin, kun olen 🥰 heihin.

        Kauneus on subjektiivista, aina. Siitä ei voi kiistellä. Eikä kannata edes yrittää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No ei ole olleet varattuja silloin, kun olen 🥰 heihin.

        Kauneus on subjektiivista, aina. Siitä ei voi kiistellä. Eikä kannata edes yrittää.

        Kauniit heteronaiset valitsevat aina heterocismiehen transhenkilön sijaan. Helppous, etuoikeudet ja toisten naisten ihailu puolisoa kohtaan=status merkitsevät. Realismia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauniit heteronaiset valitsevat aina heterocismiehen transhenkilön sijaan. Helppous, etuoikeudet ja toisten naisten ihailu puolisoa kohtaan=status merkitsevät. Realismia.

        Ei aina. Mutta usein.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei aina. Mutta usein.

        Parisuhteeseen kyllä 100% valitsevat juuri näin.
        Kokeilijat, seksiseuran ja "elämysten" hakijat queerit/pantyypit ovat sitten eri lukunsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteeseen kyllä 100% valitsevat juuri näin.
        Kokeilijat, seksiseuran ja "elämysten" hakijat queerit/pantyypit ovat sitten eri lukunsa.

        Tilastotieteilijän tekstiä vai mutua? 😛


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tilastotieteilijän tekstiä vai mutua? 😛

        Onko tilastotieteilijällä tiedossa miten moni lesbo onkin oikeasti transhenkilö, eikä vaikkapa erehdyttävästi butch?


      • G-LoveR kirjoitti:

        Onko tilastotieteilijällä tiedossa miten moni lesbo onkin oikeasti transhenkilö, eikä vaikkapa erehdyttävästi butch?

        Tai onko tietoa miten moni heteronainen ei olekkaan umpihetero, vaan jotain muuta kuten pan, bi jne?

        Tai miten moni heteronainen rakastuu poikkeuksellisesti naiseen, vaikka kokee olevansa hetero?

        Ihmismieli on termejä kummallisempaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Itsestäni taas näyttää ettei ikä niinkään, vaan naamaraja. Tietyn näköisiä 👍 ja toisen näköisiä 👎

        Lepakoilla näyttää olevan aika fakkiutunut maku. Joko tosi femiini tai teinipoika lookkinen nainen.

        Vähän stereotyyppisiä johtopäätöksiä menet vetämään. Montahan "lepakko"paria tunnet?(Harva lesbo kutsuu itseään lepakoksi ja ulkopuolisen käyttämänä se on vähän nimittelyä) Suurin osa tuntemistani queer-naisista on ihan tavallisen näköisiä naisia ja suurinta osaa pareista et todennäköisrsti pariskunnaksi tunnista jos eivät nenäsi edessä osoita toisilleen jonkin näköistä hellyyttä. Sen sijaan sinun heterosilmillesikin on ilmiselvempää jos parin toinen osapuoli on selkeästi toista ulkoisesti maskuliinisempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän stereotyyppisiä johtopäätöksiä menet vetämään. Montahan "lepakko"paria tunnet?(Harva lesbo kutsuu itseään lepakoksi ja ulkopuolisen käyttämänä se on vähän nimittelyä) Suurin osa tuntemistani queer-naisista on ihan tavallisen näköisiä naisia ja suurinta osaa pareista et todennäköisrsti pariskunnaksi tunnista jos eivät nenäsi edessä osoita toisilleen jonkin näköistä hellyyttä. Sen sijaan sinun heterosilmillesikin on ilmiselvempää jos parin toinen osapuoli on selkeästi toista ulkoisesti maskuliinisempi.

        Ei tarvi tuntea pareja, riittää kun seuraa somea missä naisvähemmistöt hengailee.

        Sokee näkee ottaallankin saman minkä minä bissen silmilläni, tiedoksesi heterolle.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei tarvi tuntea pareja, riittää kun seuraa somea missä naisvähemmistöt hengailee.

        Sokee näkee ottaallankin saman minkä minä bissen silmilläni, tiedoksesi heterolle.

        "Harva lesbo kutsuu itseään lepakoksi ja ulkopuolisen käyttämänä"

        Tällekin höpöhöpö.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        "Harva lesbo kutsuu itseään lepakoksi ja ulkopuolisen käyttämänä"

        Tällekin höpöhöpö.

        Ja mitä ihmettä bissetranshenkilö tietää oikeastaan lesboista ja lesbona elämisestä? Pari hassua somekuvaa ja stereotyyppistä tuttua stereotyyppisellä habituksella joiden perusteella esität "asiantuntijaa".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä ihmettä bissetranshenkilö tietää oikeastaan lesboista ja lesbona elämisestä? Pari hassua somekuvaa ja stereotyyppistä tuttua stereotyyppisellä habituksella joiden perusteella esität "asiantuntijaa".

        Mä esitän havintoja, en asiantuntijaa. Vissi ero. Ikävää jos sulle bissen näkemys ei kelpaa, mut ei voi mitään joudut vaan sietämään.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mä esitän havintoja, en asiantuntijaa. Vissi ero. Ikävää jos sulle bissen näkemys ei kelpaa, mut ei voi mitään joudut vaan sietämään.

        Ha-vain-to-ja. Perhana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä ihmettä bissetranshenkilö tietää oikeastaan lesboista ja lesbona elämisestä? Pari hassua somekuvaa ja stereotyyppistä tuttua stereotyyppisellä habituksella joiden perusteella esität "asiantuntijaa".

        Just näin👍Tänne tämä asiantuntija bisse kirjoittelee pitkin päivää höpö juttujaan.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mä esitän havintoja, en asiantuntijaa. Vissi ero. Ikävää jos sulle bissen näkemys ei kelpaa, mut ei voi mitään joudut vaan sietämään.

        Miks vaan on väkisin pakko olla oikeassa asiasta josta ei ole mitää henkilökohtaista kokemusta?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mä esitän havintoja, en asiantuntijaa. Vissi ero. Ikävää jos sulle bissen näkemys ei kelpaa, mut ei voi mitään joudut vaan sietämään.

        Kun pointti on että nimenomaan havaitset ainoastaan somen stereotypiat. Ne ihan arkipäivän tavallisen näköiset ja heteronoloiset naisparit (joita naisparit suurimmaksi osaksi ovat) ei osu sun silmiin ja harhaudut luulemaan että kaikki lesboparit ovat maskuliini/femme yhdistelmiä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mä esitän havintoja, en asiantuntijaa. Vissi ero. Ikävää jos sulle bissen näkemys ei kelpaa, mut ei voi mitään joudut vaan sietämään.

        Näkemyksesi vaan perustuu huuhaalle, pariin tuttuun ja mediakuvastoon. Ei kiinnosta tippaakaan mielipiteesi asiasta jota et ymmärrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks vaan on väkisin pakko olla oikeassa asiasta josta ei ole mitää henkilökohtaista kokemusta?

        Somen jossa on satoja osallistujia kuvineen?

        Ei anna mitään käsitystä vai minkä näköiset saa 💖👍 ja mitkä non?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun pointti on että nimenomaan havaitset ainoastaan somen stereotypiat. Ne ihan arkipäivän tavallisen näköiset ja heteronoloiset naisparit (joita naisparit suurimmaksi osaksi ovat) ei osu sun silmiin ja harhaudut luulemaan että kaikki lesboparit ovat maskuliini/femme yhdistelmiä.

        Älä jaksa mene itse katsomaan facebookkiin ja muualle someen minkänäköistä väkeä pyörii. Mä mitään luule, sinähän tässä luulet mun luulevan. Sisälukutaito ei kuulu vahvuuksiis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näkemyksesi vaan perustuu huuhaalle, pariin tuttuun ja mediakuvastoon. Ei kiinnosta tippaakaan mielipiteesi asiasta jota et ymmärrä.

        Seuranhakuun se perustuu taukki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun pointti on että nimenomaan havaitset ainoastaan somen stereotypiat. Ne ihan arkipäivän tavallisen näköiset ja heteronoloiset naisparit (joita naisparit suurimmaksi osaksi ovat) ei osu sun silmiin ja harhaudut luulemaan että kaikki lesboparit ovat maskuliini/femme yhdistelmiä.

        Opettele lukemaan. Jutellaan sitten, kun ensin ymmärrät lukemasi, etkä vapaasti tulkitse kuin pöö.

        "Itsestäni taas näyttää ettei ikä niinkään, vaan naamaraja. Tietyn näköisiä 👍 ja toisen näköisiä 👎

        Lepakoilla näyttää olevan aika fakkiutunut maku. Joko tosi femiini tai teinipoika lookkinen nainen."


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Älä jaksa mene itse katsomaan facebookkiin ja muualle someen minkänäköistä väkeä pyörii. Mä mitään luule, sinähän tässä luulet mun luulevan. Sisälukutaito ei kuulu vahvuuksiis.

        Ei mun tarvii etsiä lesboja netistä, kotoa ja kaveripiiristä löytyy.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Seuranhakuun se perustuu taukki.

        Onko sulla kaikki hyvin kun pitää nimitellä ihmisiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki hyvin kun pitää nimitellä ihmisiä?

        Ärsyttää tuo tahallinen väkytys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvii etsiä lesboja netistä, kotoa ja kaveripiiristä löytyy.

        No ilmeisesti vähän, kun et näe trendiä. Millaiset kuontalot on in ja millaiset out.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ärsyttää tuo tahallinen väkytys.

        Oot kyllä hieno ihminen👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä hieno ihminen👍

        Niin olenkin. Väkyttäjät ei ole. Kellään muilla ei saisi olla mielipiteitä, kuin heillä. Ja etenkään heidän mielipiteistään poikkeavia. Muuten ne on vääriä ja pitää väkyttää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Niin olenkin. Väkyttäjät ei ole. Kellään muilla ei saisi olla mielipiteitä, kuin heillä. Ja etenkään heidän mielipiteistään poikkeavia. Muuten ne on vääriä ja pitää väkyttää.

        Saa niitä mielipiteitä olla. Toisilla ne perustuu tosiasioihin ja toisilla ne on sit et ku musta tuntuu koska some.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa niitä mielipiteitä olla. Toisilla ne perustuu tosiasioihin ja toisilla ne on sit et ku musta tuntuu koska some.

        No ota se vaikka some tilaston tekona. Miten paljon somessa naiset diggailee toisiaan lärvin mukaan. 😂

        Jos se ahdistuksees helpottaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No ilmeisesti vähän, kun et näe trendiä. Millaiset kuontalot on in ja millaiset out.

        Merkittävällä osalla naisten kanssa elävillä naisilla ei ole julkista someprofiilia etkä näin ollen tiedä kuka seukkaa ja kenen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Merkittävällä osalla naisten kanssa elävillä naisilla ei ole julkista someprofiilia etkä näin ollen tiedä kuka seukkaa ja kenen kanssa.

        Näkyy olevan facebook monella pariskunnallakin. Näkyy ihan pariskunnatkin molemmat. Ettei tarvi edes arvailla minkä näköisiä kumppaneita kelläkin on.

        En mä sokea ole, enkä tyhmä. Luotan myöskin omaan arvioitikykyyni. Sitä ei suoli24 känääjät muuksi muuta.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No ota se vaikka some tilaston tekona. Miten paljon somessa naiset diggailee toisiaan lärvin mukaan. 😂

        Jos se ahdistuksees helpottaa.

        On kyl ihan iltapäiväkerhosta noi jutut. Jos siis tykkään jonkun naisen kuvasta somessa ni se tarkoittaa että haluan olla hänen kanssaan🤔
        Ja ei kyl ahdista yhtään, yksinkertaisuus vaan hämmentää😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyl ihan iltapäiväkerhosta noi jutut. Jos siis tykkään jonkun naisen kuvasta somessa ni se tarkoittaa että haluan olla hänen kanssaan🤔
        Ja ei kyl ahdista yhtään, yksinkertaisuus vaan hämmentää😁

        Sä et nyt ymmärrä. Unohda.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lesbo kohtaa sen todellisuuden naisista joka on miehille arkipäivää. Lesbo joutuu huomaamaan ettei pelkkä naiseus teekään hänestä mitään ihmeellistä toisen naisen silmissä. Lesbo on tilanteessa ettei valisekaan kumppania kuten hetero nainen miehen.

      • Anonyymi

        Rehellisesti, lesbonaisen lähtökohdat ovat kaikin tavoin huonommat kuin heteromiehen, -naisen ja bissejen mitä tulee tasavertaisen parisuhteen löytämiseen.
        Siksi elämään on tärkeä löytää muita mielekkäitä asioita kuin parisuhteen metsästys. Tyytymisestä tulee vain surulliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisesti, lesbonaisen lähtökohdat ovat kaikin tavoin huonommat kuin heteromiehen, -naisen ja bissejen mitä tulee tasavertaisen parisuhteen löytämiseen.
        Siksi elämään on tärkeä löytää muita mielekkäitä asioita kuin parisuhteen metsästys. Tyytymisestä tulee vain surulliseksi.

        Olen eri mieltä. Kokemuksellisesti ja elämänmuodon tarjoamien mahdollisuuksien kautta on ylivoimaisesti parempi tyytyä ja valita kumppaniksi joku samassa tilanteessa oleva nainen, jonka kanssa synkkaa kuin tyytyä pyristelemään ystävyyssuhteiden varassa. Elämässä joutuu tyytymään monenlaisiin asioihin ja on viisautta ottaa kaikki irti niistä vaihtoehdoista, mitä tarjoutuu itse kullekin. Mielekkyyttä löytyy vaikka harrastuksista, ei parisuhdetta haeta mielekkyyden takia vaan elämänkumppanuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Kokemuksellisesti ja elämänmuodon tarjoamien mahdollisuuksien kautta on ylivoimaisesti parempi tyytyä ja valita kumppaniksi joku samassa tilanteessa oleva nainen, jonka kanssa synkkaa kuin tyytyä pyristelemään ystävyyssuhteiden varassa. Elämässä joutuu tyytymään monenlaisiin asioihin ja on viisautta ottaa kaikki irti niistä vaihtoehdoista, mitä tarjoutuu itse kullekin. Mielekkyyttä löytyy vaikka harrastuksista, ei parisuhdetta haeta mielekkyyden takia vaan elämänkumppanuuden.

        Et taida lukea kovin tarkasti?
        Näen kyllä parisuhteen nimenomaan mielekkäänä, onnellisuutta lisäävänä asiana.
        Tyytymisellä tarkoitin tyytymistä kaverilliseen parisuhdeviritykseen jossa ei ole ihastumista tai isompia tunteita mukana.
        Elämänkumppani tulee jos tulee, se on aika iso odotus naissuhteelta musta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisesti, lesbonaisen lähtökohdat ovat kaikin tavoin huonommat kuin heteromiehen, -naisen ja bissejen mitä tulee tasavertaisen parisuhteen löytämiseen.
        Siksi elämään on tärkeä löytää muita mielekkäitä asioita kuin parisuhteen metsästys. Tyytymisestä tulee vain surulliseksi.

        Yksin eläminen ei kannata millään mittarilla. Jos otan pari tavallista esimerkkiä. Harvalla on varaa ostaa omakotitalo tai kunnon kokoinen asunto yksin. Kaveriporukanko kanssa se hankitaan? Mitä jo jäät työttömäksi? Talous romuttuu hetkessä jollei ole toisen työllisen antamaa turvaa. Kaverit ei ketään elätä ja henkinenkin tuki on sillon kun kaveri ehtii. Kaverit ei myöskään ole arjessa mukana, eivätkä paikalla useinkaan just silloin kun tarvittaisiin. Kavereilla on omat suunnitelmansa ja se sinkkukaveri voi olla huomenna varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida lukea kovin tarkasti?
        Näen kyllä parisuhteen nimenomaan mielekkäänä, onnellisuutta lisäävänä asiana.
        Tyytymisellä tarkoitin tyytymistä kaverilliseen parisuhdeviritykseen jossa ei ole ihastumista tai isompia tunteita mukana.
        Elämänkumppani tulee jos tulee, se on aika iso odotus naissuhteelta musta.

        Kuulostat heteromieheltä, kun et pidä naissuhteita vakavina. Vastaan silti. Ystäväpiirissäni on kymmeniä vuosia kestäneitä naissuhteita. Yhtä lailla on katkenneita heterosuhteita ja ikisinkkuja heteromiehiä ja -naisia. Toisinkin päin on kyllä. Katso kun elämä voi mennä monia reittejä riippumatta siitä onko homo vai hetero.

        Moni joutuu tyytymään johonkin muuhun kuin unelmien puolisoon. Arvaa moniko heteronainen ottaa miehen, joka on se ihan kiva ja passeli muutenkin. Naiset on valkoivia luonnostaan ja huonoja ihastumaan, eikä kaikki läheskään saa sitä rakkautensa kohdetta. Silloin valitaan joku muu hyvä.

        Elämänkumppani tulee harvalle vastaan kuin saduissa ja romanttisissa leffoissa fanfaari soidessa salamarakastumisen tahtiin. Jos sitä jää odottamaan, saa kököttää yksin ikänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin eläminen ei kannata millään mittarilla. Jos otan pari tavallista esimerkkiä. Harvalla on varaa ostaa omakotitalo tai kunnon kokoinen asunto yksin. Kaveriporukanko kanssa se hankitaan? Mitä jo jäät työttömäksi? Talous romuttuu hetkessä jollei ole toisen työllisen antamaa turvaa. Kaverit ei ketään elätä ja henkinenkin tuki on sillon kun kaveri ehtii. Kaverit ei myöskään ole arjessa mukana, eivätkä paikalla useinkaan just silloin kun tarvittaisiin. Kavereilla on omat suunnitelmansa ja se sinkkukaveri voi olla huomenna varattu.

        Aamen, noin asia juuri on. Tätä realismia enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin eläminen ei kannata millään mittarilla. Jos otan pari tavallista esimerkkiä. Harvalla on varaa ostaa omakotitalo tai kunnon kokoinen asunto yksin. Kaveriporukanko kanssa se hankitaan? Mitä jo jäät työttömäksi? Talous romuttuu hetkessä jollei ole toisen työllisen antamaa turvaa. Kaverit ei ketään elätä ja henkinenkin tuki on sillon kun kaveri ehtii. Kaverit ei myöskään ole arjessa mukana, eivätkä paikalla useinkaan just silloin kun tarvittaisiin. Kavereilla on omat suunnitelmansa ja se sinkkukaveri voi olla huomenna varattu.

        Samaa mieltä ja vahvasti. Tietyssä iässä on pakko lopettaa haihattelu ja etsiä pysyvä kumppani, muuten jää sivuraiteelle kaikessa. Elämän tosiasioita eikä mitään muuta. Samoin tekee heterotkin. Ei se mitään onnea auvoa ole kaikilla. Elämänlaatu on kiinni lopulta aika konkreettisissa asioissa ja se vain korostuu vanhetessa. Kuka haluaa erakoitua yksinään vanhana ja kilpailla jostain kuivuneista frendisuhteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat heteromieheltä, kun et pidä naissuhteita vakavina. Vastaan silti. Ystäväpiirissäni on kymmeniä vuosia kestäneitä naissuhteita. Yhtä lailla on katkenneita heterosuhteita ja ikisinkkuja heteromiehiä ja -naisia. Toisinkin päin on kyllä. Katso kun elämä voi mennä monia reittejä riippumatta siitä onko homo vai hetero.

        Moni joutuu tyytymään johonkin muuhun kuin unelmien puolisoon. Arvaa moniko heteronainen ottaa miehen, joka on se ihan kiva ja passeli muutenkin. Naiset on valkoivia luonnostaan ja huonoja ihastumaan, eikä kaikki läheskään saa sitä rakkautensa kohdetta. Silloin valitaan joku muu hyvä.

        Elämänkumppani tulee harvalle vastaan kuin saduissa ja romanttisissa leffoissa fanfaari soidessa salamarakastumisen tahtiin. Jos sitä jää odottamaan, saa kököttää yksin ikänsä.

        Se "unelmien kumppani" on olemassa vain omassa mielikuvituksessa. Voihan tämän haavekuvan perässä juosta vaikka lopun ikäänsä. Säälittäviä ovat naiset joilla on tai ollut hyvä kumppani mutta vielä vanhanakin itketään kun ei koskaan löytänyt sitä mielikuvitus puolisoa. Ihminen on henkisesti keskenkasvuinen jollei mielikuvituksen kuvajaisista osaa kasvaa yli ja päästää irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat heteromieheltä, kun et pidä naissuhteita vakavina. Vastaan silti. Ystäväpiirissäni on kymmeniä vuosia kestäneitä naissuhteita. Yhtä lailla on katkenneita heterosuhteita ja ikisinkkuja heteromiehiä ja -naisia. Toisinkin päin on kyllä. Katso kun elämä voi mennä monia reittejä riippumatta siitä onko homo vai hetero.

        Moni joutuu tyytymään johonkin muuhun kuin unelmien puolisoon. Arvaa moniko heteronainen ottaa miehen, joka on se ihan kiva ja passeli muutenkin. Naiset on valkoivia luonnostaan ja huonoja ihastumaan, eikä kaikki läheskään saa sitä rakkautensa kohdetta. Silloin valitaan joku muu hyvä.

        Elämänkumppani tulee harvalle vastaan kuin saduissa ja romanttisissa leffoissa fanfaari soidessa salamarakastumisen tahtiin. Jos sitä jää odottamaan, saa kököttää yksin ikänsä.

        En haluaisi koskaan olla toiselle mitään muuta kuin unelmien puoliso. En haluaisi että toinen joutuisi tyytymään minuun. Paljon mieluummin olisin sinkku ja vaikka deittailisin kasuaalisti tällaisia. Haluan että sukat pyörii jalassa kun näen toisen, en pysty katsomaan silmiin, kuitenkin en muuta haluaisi tehdä kun uppoutua niihin. Kaikki ne ihastumisen ja rakastumisen tunteet alussa ja sitten se kumppanuus ja yhteiset arvot ja elämän tavoitteet vain vahvistavat rakastumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin eläminen ei kannata millään mittarilla. Jos otan pari tavallista esimerkkiä. Harvalla on varaa ostaa omakotitalo tai kunnon kokoinen asunto yksin. Kaveriporukanko kanssa se hankitaan? Mitä jo jäät työttömäksi? Talous romuttuu hetkessä jollei ole toisen työllisen antamaa turvaa. Kaverit ei ketään elätä ja henkinenkin tuki on sillon kun kaveri ehtii. Kaverit ei myöskään ole arjessa mukana, eivätkä paikalla useinkaan just silloin kun tarvittaisiin. Kavereilla on omat suunnitelmansa ja se sinkkukaveri voi olla huomenna varattu.

        Mutta onko menestymisen mittari oma omisteinen (eli pankin omistama) talo. Onko se kaveruutta tai ystävyyttä jos unohtaa sinkkuystävänsä kun alkaa parisuhteeseen. Ystävät voivat olla arjessa mukana paljonkin. Onko jokin elämän menestysmittari että seurustelee? Menee naimisiin, hankitaan yhteinen koti, auto, koira ja 2,5 lasta? Yksinolo on parasta! Yksinäinen olo muussa seurassa hirveintä. Se ihminen jonka kanssa haluan jakaa elämäni ja arkeni todellakin on unelmieni nainen. Arvostan itseäni ja toista toivottavasti että en tyydy vähempään. Kenenkään ei pitäisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko menestymisen mittari oma omisteinen (eli pankin omistama) talo. Onko se kaveruutta tai ystävyyttä jos unohtaa sinkkuystävänsä kun alkaa parisuhteeseen. Ystävät voivat olla arjessa mukana paljonkin. Onko jokin elämän menestysmittari että seurustelee? Menee naimisiin, hankitaan yhteinen koti, auto, koira ja 2,5 lasta? Yksinolo on parasta! Yksinäinen olo muussa seurassa hirveintä. Se ihminen jonka kanssa haluan jakaa elämäni ja arkeni todellakin on unelmieni nainen. Arvostan itseäni ja toista toivottavasti että en tyydy vähempään. Kenenkään ei pitäisi

        "kenenkään ei pitäisi"
        Miksi ei? Eiköhän jokainen osaa itse arvioida. Tee mielesi mukaan ja kunnioita muidenkin vapautta.


    • Anonyymi

      "Rehellisesti, lesbonaisen lähtökohdat ovat kaikin tavoin huonommat kuin heteromiehen, -naisen ja bissejen mitä tulee tasavertaisen parisuhteen löytämiseen."

      Et halua nähdä metsää puilta. Tarkoitat varmaan ettei jonossa ole satamäärin tasapainoisia miesehdokkaita kuten heteronaisella joista vain valita sopiva. Epäilen myös koulutus ja varallisuuserojen konkretisoituvan lesbolle aivan toisin. Koulutettua miestä ei vaivaa jos nainen ei ole niin oppinut ja nainen tekeekin valinnan useiden tällaisten miesten välillä. Lesbopareja kun katsoo niin jostain syystä saman koulutus ja varallisuus tason omaavat löytävät jostain kumman syystä omansa.

      • Anonyymi

        Eikö ole hyvä jos saman koulutus- ja varallisuustason omaavat löytävät toisensa. Vähemmän riidan aiheita suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole hyvä jos saman koulutus- ja varallisuustason omaavat löytävät toisensa. Vähemmän riidan aiheita suhteessa.

        Raadollisesti ja realistisesti asia on noin. Toisaalta kun miettii niitä jotka loivat Suomen hyvinvointivaltion ajatukset. Voisivat kysyä tämänkö takia taisteltiin. Vaikka terveydenhoito ja eläketurva on saatavilla tulotasosta huolimatta. Silti elätetään luokka yhteiskuntaa. Se on kaikesta huolimatta surullinen ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raadollisesti ja realistisesti asia on noin. Toisaalta kun miettii niitä jotka loivat Suomen hyvinvointivaltion ajatukset. Voisivat kysyä tämänkö takia taisteltiin. Vaikka terveydenhoito ja eläketurva on saatavilla tulotasosta huolimatta. Silti elätetään luokka yhteiskuntaa. Se on kaikesta huolimatta surullinen ajatus.

        Muitakin syitä voi olla, elämäntapaerot esimerkiksi. Varakas haluaa reissata kaukomatkoilla monta kertaa vuodessa, toisella ei ole varaa eikä saisi edes vapaata töistä. Jos koulutustasossa taas on iso ero, ei välttämättä löydy tarpeeksi yhteistä puhuttavaa eikä yhteisiä harrastuksia. Ei ymmärretä toisiaan kerta kaikkiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muitakin syitä voi olla, elämäntapaerot esimerkiksi. Varakas haluaa reissata kaukomatkoilla monta kertaa vuodessa, toisella ei ole varaa eikä saisi edes vapaata töistä. Jos koulutustasossa taas on iso ero, ei välttämättä löydy tarpeeksi yhteistä puhuttavaa eikä yhteisiä harrastuksia. Ei ymmärretä toisiaan kerta kaikkiaan.

        Noi erot muuten kasvaa iän myötä. Parikymppisenä, kolmekymppisenä ei havainnut vielä pahempia eroja, mutta keski-iässä ollaan jo menty tiukasti eri radoille. Jokainen elää kuplassaan ja törmää eri asioihin, erilaisiin ihmisiin. Tottuu eri puhetyyliin, eri harrastuksiin jne. Surullista mutta totta.


      • Anonyymi

        Tarkoitin mitä sanoin, lesbon lähtökohdat parisuhdemarkkinoilla ovat erilaiset ja huonommat ihan jo vähemmistöaseman kannalta, ja siihen päälle vielä meidän lesbojen keskinäiset erot, mm mainitut elämäntapaasiat ja arvot jne. Itsestäänselvyys.
        Kuuntele mitä muilla on sanottavana sen sijaan että jyräät ja käännät kommentoijan sanomiset vinksalleen tai haluat opettaa. Kuulostaa suoraan sanoen äijämäiseltä käytöksestä.


    • Anonyymi

      Heti tavatessa pitäisi olla miljoona kipinää ja vaaleanpunaista hattaraa.. Tottakait, jos toinen ei yhtään resonoi, niin väkisin kannata suhdetta kuitenkaan yrittää. Mulle riittää, että toisen kanssa on hyvä olla, enkä tavoittele kuuta taivaalta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2398
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1373
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1235
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe