Taas tänään on

Anonyymi-ap

ollut kova ahdistus ja parku Toyotaa vihaavien ikuisten häviäjien joukossa, itkekää ja parkukaa vaikka kuinka paljon ja silti Toyota on paras ja halutuin.

18

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävitkö viime yönä taas koeajoilla ja missä päin maailmaa olit tällä kertaa liikkeellä?
      Montako Toyotaa tilasit tällä kertaa?

      • Anonyymi

        Kävin Volkkarilla mutta pahus nesteet valuivat alle kesken koeajon ja heräsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin Volkkarilla mutta pahus nesteet valuivat alle kesken koeajon ja heräsin.

        Juu tietyt nesteet voi tulla pihalle kun nauttii liikaa unissaan.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­­y­m­f­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177144529

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      "HARVOIN on ollut näin pettynyt olo uuden auton koeajon jälkeen. Autojätti Toyotan ensimmäistä sähköautoa odotettiin pitkään."

    • Anonyymi

      Parhaasta ja halutusta ei kirjoiteta Suomen ykköslehdessä näin:

      "Pitkään odotettu pettymys
      Näin otsikoi maan suurin päivälehti Toyotan sähköauton, mikä bzz se nyt olikaan, koeajon. Ja jatkaa: HARVOIN on ollut näin pettynyt olo uuden auton koeajon jälkeen. Autojätti Toyotan ensimmäistä sähköautoa odotettiin pitkään.

      "Toyotan uuden auton sähköominaisuudet ovat häkellyttävästi jäljessä kilpailijoista. Toimintamatka ja latausnopeus suorastaan hämmentävät"


      Ja nämä kommentit eivät perustu toimittajan mielipiteisiin vaan tojon teknisiin ominaisuuksiin. Ne ovat oikeasti todella paljon jäljessä kilpailijoita.
      Tätä ei voi voi kumota vaikka kuinka suoltaisi propagandaa nettiforumilla. Toyota on sähköautoissa aivan luuseri valmistaja. Ja se paha juttu tojolle on että sähköautot on se segmentti jossa ratkaistaan autovalmistajan tulevaisuus.
      Latauskelvottomat ovat kuoleva business ja Mirai/polttokennoauto jo ehtinyt kuolemaan Tojon käsiin.

    • Anonyymi

      Maahantuoja odottelee parhaillaan Japanista vastauksia useisiin huolenaiheisiin, joita omistajat ovat autosta esittäneet. Niitä saataneen tällä viikolla.
      "Sanotaanko näin, että tänä vuonna joululahjojen toivelista ei mennyt joulupukille, vaan pääkonttoriin Japaniin", Toyotan Karvinen sanoo.

      • Anonyymi

        "Pyörän mutterit" oli hätävalhe ja pari vuotta liian lyhyt aikalisä.


    • Anonyymi

      Haluttavuus näkyy marketin parkissa muttei maantieajossa.

      • Anonyymi

        Lavetillako ne markettiin viedään?

        Ehhei vaan ajamalla.
        Hinaamalla viedään ja tuodaan näitä merkkejä:
        BMW, Mercedes-Benz, Citroen ja Audi muodostavat automerkkien kuuman kärjen tilastossa, jossa pärjääminen on valitettavan kyseenalainen kunnia. Ne päätyvät kaikkein useimmin hinattaviksi. Tämä selviää POP Vakuutuksen tilastoista. Hinausmääriä tutkittiin kolmen vuoden ajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lavetillako ne markettiin viedään?

        Ehhei vaan ajamalla.
        Hinaamalla viedään ja tuodaan näitä merkkejä:
        BMW, Mercedes-Benz, Citroen ja Audi muodostavat automerkkien kuuman kärjen tilastossa, jossa pärjääminen on valitettavan kyseenalainen kunnia. Ne päätyvät kaikkein useimmin hinattaviksi. Tämä selviää POP Vakuutuksen tilastoista. Hinausmääriä tutkittiin kolmen vuoden ajalta.

        Mitkä autot eivät suostu talvella edes käynnistymään, kun akut sippaa ja releetkään ei vedä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lavetillako ne markettiin viedään?

        Ehhei vaan ajamalla.
        Hinaamalla viedään ja tuodaan näitä merkkejä:
        BMW, Mercedes-Benz, Citroen ja Audi muodostavat automerkkien kuuman kärjen tilastossa, jossa pärjääminen on valitettavan kyseenalainen kunnia. Ne päätyvät kaikkein useimmin hinattaviksi. Tämä selviää POP Vakuutuksen tilastoista. Hinausmääriä tutkittiin kolmen vuoden ajalta.

        Lavetilla viedään hylsyn saaneet Corollat paalaamoon.


    • Anonyymi

      Kyllä ahdistus iski eilen Tojoleiriin kuin nyrkin isku palleaan.

    • Anonyymi

      Älkää hätäilkö tulevaisuudessa tojota valtaa myös sähköauto markkinat, bz oli vain harjoittelua joka poistuu pian markkinoilta. Sitten tojotalta vielä tulee vetyautot jossa sillä on selvä johto asema.

      • Anonyymi

        Onneksi markkinoilla on suuri joukko sähköautojen valmistajia, joilla ei ole harjoittelumalleja myynnissä. Ne pn tehty jo 10 vuotta sitten, ja nyt niillä on toimivat, valmiit mallit myynnissä ja liikenteessä.


      • Anonyymi

        Toyotahan hautasi vetyautoprojektinsa jo aikaa sitten.
        Muut on jo pari sukupolvea edellä sähköautoissa, eli ihan samoilla mennään kuin ennen vanhaan, aina jäljessä.


    • Anonyymi

      Taas nähtiin miten kävi 1-2/2023 Toyota 2348 kpl
      vw 1600 kpl tai sinne päin...

    • Anonyymi

      Vajaa pari viikkoa niin taas on osapulaa ja muuta käyttäjän virhettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe