Miksi KP jakeluauto hurjastelee pihlajassa klo 1 yöllä, toyota yaris, holtiton kuski, tie ei riittänyt, piti ajaa jalkakäytävällä,
Jakeuluauto
5
160
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko kaikkien siirtyä digilehteen niin ei tarvis ajella autoilla turhaan.Säästyis paljon bensaa ja paperia.Työvoimapulakin helpottuis,kun ei tarvitsisi lehdenjakajia eikä painajia.Alkaa tuo paperilehti olemaan järjetöntä luonnon tuhoamista,koska uutiset näkee koneeltakin.
- Anonyymi
Tuskin oli kellekään vaaraksi yöllä ja ne postilaatikotkin on kadun kahta puolta on siksakkia postinjakelu mentävä. Pitäisikö ne kaikki laatikot laittaa kadun päähän riviin niin ei tarvitse jakajien seilata puolelta toiselta... Ja pakosta on myös jalkakäytäviä käyttää em. pihlajassa Louhenkadun varrella.
Aina ei kannata kaikesta valituksia aloittaa tämä aloittajalle tiedoksi. - Anonyymi
Kepari on valmis jaettavaksi heti puolen yön jälkeen ja postilaatikot on sikin sokin, jopa uusilla alueilla. Antakaa ihmisten tehdä rauhassa työnsä, eivät he mitään isopalkkaisia ole, eivätkä turhaan aja.
- Anonyymi
Just noin! Hyvä kun lehti saadaan mahdollisimman lähelle kotia laatikkoon jaettua jo varhain. Ja hyvä kun jakajat ei valita työstään, joten kiitos heille, lisäksi saavat yöllä hoitaa hommansa ripeytensä mukaan turvallisesti rauhassa. Näin saadaan aamulehdet luettavaksi laatikoihin ja lokeroihin heti suoraan painosta.
Aloittaja; mene peilin eteen!
- Anonyymi
Ettei kyseessä ollut lada 1200l? no soita asiasta pohjanmaan poliisille ja heidän viisaalle johtajalleen! he kyllä hoitavat asian ja ilmestyvät kaahailijan ovelle ennalta ilmoittamatta ja vähän kovistelevat vaikka ei olisi aihettakan hehhh no,,enpäs tässä sano tuota eräästä heille sattuneesta tapauksesta:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh173976Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835- 67787
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538