Miksi KP jakeluauto hurjastelee pihlajassa klo 1 yöllä, toyota yaris, holtiton kuski, tie ei riittänyt, piti ajaa jalkakäytävällä,
Jakeuluauto
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko kaikkien siirtyä digilehteen niin ei tarvis ajella autoilla turhaan.Säästyis paljon bensaa ja paperia.Työvoimapulakin helpottuis,kun ei tarvitsisi lehdenjakajia eikä painajia.Alkaa tuo paperilehti olemaan järjetöntä luonnon tuhoamista,koska uutiset näkee koneeltakin.
- Anonyymi
Tuskin oli kellekään vaaraksi yöllä ja ne postilaatikotkin on kadun kahta puolta on siksakkia postinjakelu mentävä. Pitäisikö ne kaikki laatikot laittaa kadun päähän riviin niin ei tarvitse jakajien seilata puolelta toiselta... Ja pakosta on myös jalkakäytäviä käyttää em. pihlajassa Louhenkadun varrella.
Aina ei kannata kaikesta valituksia aloittaa tämä aloittajalle tiedoksi. - Anonyymi
Kepari on valmis jaettavaksi heti puolen yön jälkeen ja postilaatikot on sikin sokin, jopa uusilla alueilla. Antakaa ihmisten tehdä rauhassa työnsä, eivät he mitään isopalkkaisia ole, eivätkä turhaan aja.
- Anonyymi
Just noin! Hyvä kun lehti saadaan mahdollisimman lähelle kotia laatikkoon jaettua jo varhain. Ja hyvä kun jakajat ei valita työstään, joten kiitos heille, lisäksi saavat yöllä hoitaa hommansa ripeytensä mukaan turvallisesti rauhassa. Näin saadaan aamulehdet luettavaksi laatikoihin ja lokeroihin heti suoraan painosta.
Aloittaja; mene peilin eteen!
- Anonyymi
Ettei kyseessä ollut lada 1200l? no soita asiasta pohjanmaan poliisille ja heidän viisaalle johtajalleen! he kyllä hoitavat asian ja ilmestyvät kaahailijan ovelle ennalta ilmoittamatta ja vähän kovistelevat vaikka ei olisi aihettakan hehhh no,,enpäs tässä sano tuota eräästä heille sattuneesta tapauksesta:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025665Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan70653Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647