Miksi KP jakeluauto hurjastelee pihlajassa klo 1 yöllä, toyota yaris, holtiton kuski, tie ei riittänyt, piti ajaa jalkakäytävällä,
Jakeuluauto
5
160
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko kaikkien siirtyä digilehteen niin ei tarvis ajella autoilla turhaan.Säästyis paljon bensaa ja paperia.Työvoimapulakin helpottuis,kun ei tarvitsisi lehdenjakajia eikä painajia.Alkaa tuo paperilehti olemaan järjetöntä luonnon tuhoamista,koska uutiset näkee koneeltakin.
- Anonyymi
Tuskin oli kellekään vaaraksi yöllä ja ne postilaatikotkin on kadun kahta puolta on siksakkia postinjakelu mentävä. Pitäisikö ne kaikki laatikot laittaa kadun päähän riviin niin ei tarvitse jakajien seilata puolelta toiselta... Ja pakosta on myös jalkakäytäviä käyttää em. pihlajassa Louhenkadun varrella.
Aina ei kannata kaikesta valituksia aloittaa tämä aloittajalle tiedoksi. - Anonyymi
Kepari on valmis jaettavaksi heti puolen yön jälkeen ja postilaatikot on sikin sokin, jopa uusilla alueilla. Antakaa ihmisten tehdä rauhassa työnsä, eivät he mitään isopalkkaisia ole, eivätkä turhaan aja.
- Anonyymi
Just noin! Hyvä kun lehti saadaan mahdollisimman lähelle kotia laatikkoon jaettua jo varhain. Ja hyvä kun jakajat ei valita työstään, joten kiitos heille, lisäksi saavat yöllä hoitaa hommansa ripeytensä mukaan turvallisesti rauhassa. Näin saadaan aamulehdet luettavaksi laatikoihin ja lokeroihin heti suoraan painosta.
Aloittaja; mene peilin eteen!
- Anonyymi
Ettei kyseessä ollut lada 1200l? no soita asiasta pohjanmaan poliisille ja heidän viisaalle johtajalleen! he kyllä hoitavat asian ja ilmestyvät kaahailijan ovelle ennalta ilmoittamatta ja vähän kovistelevat vaikka ei olisi aihettakan hehhh no,,enpäs tässä sano tuota eräästä heille sattuneesta tapauksesta:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522165
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9755- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78490Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479