Miksi vastaanottokeskuksen asuntojen ikkunoissa ei ole edes verhoja?
Voi vain arvailla kuinka askeettisesti huoneistot on kalustettu. Taitaa olla vapaaehtoisauttajillakin auttamishalut vähissä kun tulijat on " vääriä" pakolaisia eli tällä kertaa oikeita pakolaisia jotka pakenee Venäjän harjoittamaa oikeudetonta hyökkäyssotaa.
Pääosin naisia ja lapsia. Eivät tällä kertaa ihguja aseikäisiä miehiä ...
Oriontornin vastaanottokeskus
14
160
Vastaukset
- Anonyymi
Lehden mukaan peruskalusteet on asunnoissa, lamppu roikkuu katosta ilman varjostinta. Onko majoittava taho rahapulassa, kun sisustus on melko karua. Tarvitaanko täällä keräys pakolaisten avuksi.
- Anonyymi
Voisit kerätä ja lahjoittaa, Se auttaa varmasti.
- Anonyymi
Tuo on bisnestä. Eli hankitaan hyvin askeettinen kalustus ym. Ja tehdään firmalle voittoa.
Nyt tulijat on sellaista väkeä ettei suvaitsevaiset ole heitä hyysäämässä. Nämä ei siis herätä heissä sellaista kihelmöintiä ym. että se laittaisi suvakkinaiset avustamaan.
Taitaa olla miesten hommaa tällä kertaa laittaa OIKEIDEN pakolaisten asiat reilaan? - Anonyymi
Olisi kiva kuulla paikallisten suvakkien tekosyyt sille miksi tällä kertaa on auttamishalut vähissä. Jokainen muistanee vielä kun Heinämaantiellä oli vokki jaa siellä oli niitä " pakolaisia" ja heitä hyysättiin orimattilan suvaitsevaisten toimesta. Nyt on hiljaista ollunna.
- Anonyymi
Orimattilan Odinit aktivoituu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattilan Odinit aktivoituu.
Ei ole syytä, joten ei aktivoidu. Kyse on nuorista ihmisistä, lähinnä naisista ja lapsista. Annetaan heille rauhaa. Edes Suomessa.
- Anonyymi
Mistä luulet tietäväsi mitä kukakin tekee ja missä, ootko käynyt vakoilemassa?
Mitä itse olet tehnyt kenenkään auttamiseksi tässä maailmassa muuta kuin löuskuttanut leukojasi?
- Anonyymi
Vastaanottokeskuksessa on lämpöä, vettä, valoa, turvaa ja perustarvikkeet elämiseen, toisin kuin kotimaansa kellareissa. Ns. suvakit ovat yhtä aktiivisiä auttajia kuin ennenkin ja koko ajan tässä välissäkin. Toiset tekee ja toimii ja toiset narisee ja arvostelee. Näinhän se on aina täällä.
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Lähimmäisenrakkautta.
- Anonyymi
Lupa-anomus hyväksytty. Aktivoinnin saaneet Odinit noutakaa lupalisenssinne komentokeskukselta.
- Anonyymi
Okkei tulen hakeen kun selviän.
- Anonyymi
Siis menette turvaamaan naisia ja lapsia? Keneltä?
Mä luulen, että heidän olis parasta suojautua teiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okkei tulen hakeen kun selviän.
Onks Tonni mukan kans? Jos on nii en tuu.
- Anonyymi
Ei taida Orimattilassa verhoja ennää myydä kuin Tokmannilla. Toisaalta ne asunnot on niin korkialla ettei verhoja tarvita jos on säle kaihtimet. Mutta hienoa kun Orimattilalaiset haluaa auttaa Ukrainalaisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235128
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1031342
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19951viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779