Minä olen hirvittävän huolestunut tyttäreni tilasta ja hänen lapsistaan

Anonyymi-ap

En oikein tiedä, mitä pitäisi tehdän kun en ole saanut todella pitkään aikaan yhteyttä tyttäreeni, ei ole vastannut pariin viikkoon vieteihin eikä edes puhelimeen. eikä hän ole vastannut myöskään ainakaan pariin viikkoon sisarensa viesteihin.
Hän tekee todella paljon töitä, joka ei ole lapsille hyväksi koska heille ei jää aikaa saada tarvitsemaansa hoitoa. ovat vielä sen verran pieniä, että hoidon tarve on suuri.
Tytät ovat olleet hyvin usein kuin peikonpoikasia ja vaatteet sitä mitä ovat itse etsineet yllensä eli vaikuttaisi siltä, etteivät saa tällähetkellä tarpeeksi sitä hoivaa mitä tarvitsevat. Olen tyttäreni oudon käytöksen lisäksi erittäin huolestunut myös tyttäreni tyttäristä. Vaikka olen sukulainen, niin lastelunsuojeluilmoitus voisi olla ainut vaihtoehto, koska tämä tyttöjen varhaislapsuus tulee vaikttamaan heidän koko elämäänsä.

3

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Edellä mainitun lisäksimolemmat ovat todella laihoja, lähes aliravittuja. Tyttäreni sanoo, etteivät he syö, mutta kodin ulkopuolella ruoka kyllä maistuu.

• Anonyymi

Vielä palaan tuohon tyttäreni vastaamattomuuteen. Normaaliahan se ei ole, jos whatsapp viesteihin ei vastata edes jollain hymiöllä.
      Eikös se näyttelijä Pilvikin ollut niin ,asemtunut, että lopetti vastaamasta niin viesteihin kuin puhelimeenkin...
      Mieleni tekiis ottaa yhteyttä tyttären ex-mieheen ja kysyä vointeja, mutta hänen vastenmielisyytensää meinaa estää sen.

• Anonyymi

Et sinä oikeastaan voi tehdä mitään, mene katsomaan hänen luokseen ja kysy miksi hän ei vastaa.
      Siihenkin on totuttava ettei aikuiset lapset enää soittele ja viestittele kuten nuorempana heillä on omissa asioissaan niin paljon tekemistä , voi olla sekin että haluaa olla rauhassa ulkomaailmalta jos työt rasittaa, tai sitten että on tullut sairaaksi eikä jaksa kertakaikkiaan viestitellä .
      sellaista se on kun ne tulee vanhemmaksi niin jää usein ne vanhempien kanssa ensitesti jutut juttelemata.
      Jos tekee paljon töitä niin saattaa olla loppuun palanut , niin monia syitä siihen käyttäytymiseen voi olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan

Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.
      Maailman menoa
      407
      2208
    2. Ei se haittaa

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol
      Ikävä
      88
      1340
    3. Kyssäriä pukkaa nyt

Mikä on kaivattusi nimi?
      Ikävä
      59
      1205
    4. Oudolta tuntuu

Kun on joku joka välittää oikeasti täälläkin.
      Ikävä
      157
      983
    5. Nainen, minne tahtoisit muuttaa kanssani

Jos meistä tulisi pari?
      Ikävä
      134
      960
    6. Hauskaa sunnuntaita

Mahdollinen 2x🔥 :).
      Ikävä
      94
      768
    7. Ikävintä on kokea

Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede
      Ikävä
      61
      753
    8. Teki mieli sanoa

Ajatukseni karkaavat kuin levottomat perhoset sinne missä sinä olet. Teki mieli sanoa, että olet todellinen syyni. Alku ja loppu, avoin äärettömyys. A
      Ikävä
      35
      707
    9. Tämä on naiselle

Hyvää iltaa ja yötä. Mikäli haluat olla rakas, meidän on nähtävä ja juteltava. näin toivoo.mies
      Ikävä
      34
      698
    Aihe