Huutaja VAUVA

Anonyymi-ap

Vauva nyt pian 2kk. Ihan hirveää huutamista ollut koko tämä aika suomeksi sanottuna. Kumpikaan meistä (vanhemmista) ei ole samanlaista HUUTAJAA ennen tavannutkaan, siis IHAN OIEKASTI en ole koskaan nähnyt vauvan noin kovaa ja KURKUSTA huutavan oikein KOURII SIELTÄ KURKUSTAAN sitä ääntä. Iltaisin pahimmillaan tämä huuto, nyt tätä kirjoittaessa huuto alkoi 21.45 ja JATKUNUT viereisessä huoneessa koska nukkumaan meno olisi.

En tiedä millainen koliikkivauva on en ole tavannut , enkä tiedä samanlaista tapausta mistään , en ole kenenkään kuullut noin rääkyvän?.

Korvike vaihdettu useita kertoja tuntuu että huuto pahenee vain tai sen huudon ääni?

Minä olen leikkimielisesti verranut että huutaa KUIN HÄNTÄ POLTETTAISIIN ELÄVÄLTÄ siis siltä se tuntuu joten voitte kuvitella millaista se itku on.

Ei siinä tuohon on jo tottunut luojan kiitoksi. Mutta täytyy sanoa että tällä VAUVALLA tulee varmasti olemaan ylimaallinen UHMA kuhan siihen ikään tulee jos ei jo alkanut kun syntyi.

Minä en itse edes tiennyt että vauvat osaavat noin monipuolisesti huutaa toisinaan kuulostaa kuin oikein RÄKÄITKUA olisi kurkusta oikein BOOSTAA sitä huutoaan on hysteerisen oloinen toisinaan. Ajatelkaa kaikki tämä vaikka kaikki kunnossa vapait / lämmin yms ja tosiaan SYLISSÄ OLLESSA.

Kertokaapas arvon tietäjät mistä tälläinen johtuu? Eli raivoaa kuin olisi maailmanloppu ovella tai MAAILMAN kovin kipu kertaa tuhat!.

1

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäksi tuohon ylempään että monesti myös ns TEKOYSKII ja huutaa eli yh yh yh yh yh.... yh yh yh... Ja sit vastaa yhyyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe