Missä vika kepuleissako ?
..,kun ihmiset eivät langalla viihdy, sitä sopisi kunnan päättäjiksi valittujen miettiä ? voepi äänestäjä jättää äänen toisaallekki ensi kerralla ja pornomestari voijaan muiluttaa kokeeksi vaikka siperiaan.
HYVÄ ME !!!!!!!!
9
866
Vastaukset
- Anonyymi
Dodiin! Kannattas sisäänpäin lämpivien kuntalaisten kanssa katella peiliin. Ja kaikki eivät voi tehdä niitä etätöitä joten kykenevät nostavat kytkintä töiden perässä... That's it!!! P.S. Vaihda jo vttu välillä sitä levyä.....
- Anonyymi
Aloittaja. Mene sinä , missä ei aurinko paista.
- Anonyymi
Aloittaja voisi ihan hyvin mennä Venäjälle, kaltaistensa seuraan!
- Anonyymi
Voe sinua mustan murheen ritaria.
- Anonyymi
Aloittaja osaksi oikeassa, seuraavien kahtien vaalien jälkeen , loput keput kannetaan huosiusniemeen , voisi kepu mennä ostamaan tukijoillensa sydänkipulääkkeitä varastoon, eli nitroja.
- Anonyymi
Puolangalla kepulaisia riittää niin kauan kun pitäjällä yhdessäkään talossa palaa valot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolangalla kepulaisia riittää niin kauan kun pitäjällä yhdessäkään talossa palaa valot.
Johan helpon puoluekannatusmittauksen pukkasit.
Tulevana sunnuntaina 29.1.2023 klo 18.00-18.15 sammuttaa valot talouskeskuksistaan kaikki kepulaiset. Kaikki talouskeskukset, joilla on valoja päällä kyseisenä aikana tunnustavat muuta puoluevakaumusta, kun korruptoitunut kepu. Seuratkaahan naapurinne valaistusta kyseisenä aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan helpon puoluekannatusmittauksen pukkasit.
Tulevana sunnuntaina 29.1.2023 klo 18.00-18.15 sammuttaa valot talouskeskuksistaan kaikki kepulaiset. Kaikki talouskeskukset, joilla on valoja päällä kyseisenä aikana tunnustavat muuta puoluevakaumusta, kun korruptoitunut kepu. Seuratkaahan naapurinne valaistusta kyseisenä aikana.Näitkö unta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231260
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471