Missä vika kepuleissako ?
..,kun ihmiset eivät langalla viihdy, sitä sopisi kunnan päättäjiksi valittujen miettiä ? voepi äänestäjä jättää äänen toisaallekki ensi kerralla ja pornomestari voijaan muiluttaa kokeeksi vaikka siperiaan.
HYVÄ ME !!!!!!!!
9
866
Vastaukset
- Anonyymi
Dodiin! Kannattas sisäänpäin lämpivien kuntalaisten kanssa katella peiliin. Ja kaikki eivät voi tehdä niitä etätöitä joten kykenevät nostavat kytkintä töiden perässä... That's it!!! P.S. Vaihda jo vttu välillä sitä levyä.....
- Anonyymi
Aloittaja. Mene sinä , missä ei aurinko paista.
- Anonyymi
Aloittaja voisi ihan hyvin mennä Venäjälle, kaltaistensa seuraan!
- Anonyymi
Voe sinua mustan murheen ritaria.
- Anonyymi
Aloittaja osaksi oikeassa, seuraavien kahtien vaalien jälkeen , loput keput kannetaan huosiusniemeen , voisi kepu mennä ostamaan tukijoillensa sydänkipulääkkeitä varastoon, eli nitroja.
- Anonyymi
Puolangalla kepulaisia riittää niin kauan kun pitäjällä yhdessäkään talossa palaa valot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolangalla kepulaisia riittää niin kauan kun pitäjällä yhdessäkään talossa palaa valot.
Johan helpon puoluekannatusmittauksen pukkasit.
Tulevana sunnuntaina 29.1.2023 klo 18.00-18.15 sammuttaa valot talouskeskuksistaan kaikki kepulaiset. Kaikki talouskeskukset, joilla on valoja päällä kyseisenä aikana tunnustavat muuta puoluevakaumusta, kun korruptoitunut kepu. Seuratkaahan naapurinne valaistusta kyseisenä aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan helpon puoluekannatusmittauksen pukkasit.
Tulevana sunnuntaina 29.1.2023 klo 18.00-18.15 sammuttaa valot talouskeskuksistaan kaikki kepulaiset. Kaikki talouskeskukset, joilla on valoja päällä kyseisenä aikana tunnustavat muuta puoluevakaumusta, kun korruptoitunut kepu. Seuratkaahan naapurinne valaistusta kyseisenä aikana.Näitkö unta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427