jättää yksin asuntoon latautumaan! Espoossa asunto tuhoutunut puhelimen sytyttyä palamaan.
Kaikenlaisten sähköhärpäkkeiden piti ”helpottaa” elämää, mutta nyt olet naimisissa romujen kanssa, mitä ei yksin saa päälle jättää. Pesukoneet pesevät kauan, eivätkä kaikki laitteetkaan nopeasti lataudu.
Niin sitä sitten ollaan naimisissa!
Puhelinta ei saa
7
201
Vastaukset
- Anonyymi
Mikään laite minulla ei valmiustilassa pieni vuokra asunto Helsinki lähiö. Mutta puhelin tarkoituksella on kotona kun ovesta ulos minnekin kuolinkin lähden.En jätä lataus tai laturi pistokkeeseen.Tarkoituksella ostanut mikron,kahvinketin,vedenketin, pesukoneen,jossa ei dikitaalista näytöä eli keloja.Tv-kään ei ole valmistilassa ja on pieni vain 32 tuumaa.Huom! Nykyisin maksavat enemmän ne. Kuin nämä jossa ajastimet kellot.Likaa dikitallisuutta hajovat nopeasti.Mutta minun mielipiteni. Naine .23.1.23
- Anonyymi
Minä en ole koskaan jättänyt kännykkää yksin latautumaan!
Olen aina jättänyt sille kaveriksi toisen kännykän ja siksi ei mitään vahinkoa ole koskaan tapahtunut.- Anonyymi
hyvä konsti
jos ottaa pommin mukaan johonkin voi olla varma ettei pomia ole
koska todennäköisyys
että olisi kaksi pommia jossain samaan akaan on aivan apsurdin pieni
- Anonyymi
Puhelinta, tabletteja tai muitakaan ladattavia laitteita ei saa jättää minnekään latautumaan valvomatta.
- Anonyymi
lämpöilmapumput voivat rikkoutua jos niitä ei hulla
tai ne ovat latingissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lämpöilmapumput voivat rikkoutua jos niitä ei hulla
tai ne ovat latingissaMinkälainen on ladattava ilmalämpöpumppu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900