Mistähän johtuu nettimyyntifirma Fruugon tapa huijata asiakkaita olemattomilla tuotteilla joita kauppaa sivuillansa eivätkä kykene palauttamaan rahoja joilla asiakas on yrittänyt ostaa tuotetta heidän sivuilta.
Fruugon hinku kusettaa asiakkaita
4
187
Vastaukset
- Anonyymi
Mä myös menin Fruugon halpaan ja tein tilauksen. Jotenkin kun facen ilmoitus oli suomeksi oletin tilaavani suomesta tavarat, mutta toimitus venyi pariksi kuukaudeksi ja kun tavara tuli postiin ja näin sen harmaan pussin niin pettymys oli suuri että v****u tää tuli Kiinasta. Näin myös heti että se mitä tilasin ei tuohon minipakettiin voi mahtua ja pienihän se olikin. No Fruugolta kyselin miten tämän voi paluttaa, mutta sieltä ei apuja saanut. Useassa s-postissa vaan kyselivät mitä olet tilannut ja pitä saanut. Kuvankin lähetin että tähän pitäs mahtuu vauva, mutt mahtuu vaan nukke. No tuote on sitä mitä olet tilannut, viis siitä että se on pieni.
Tälläisiä puljuja on lukemattomia, joissa luulet tilaavasi Suomesta ja he tilaavatkin tavarat Kiinasta. Kiinasta tilaaminen on vaan niin loppunut, niin tulee tälläsiä välikäsiää toimimaan harhautukseksi. Myös Unikia Helsinki on tälläinen samanlainen feikkipulju. - Anonyymi
varo, mahdoton palauttaa tuotteita
- Anonyymi
Kirjoitin juuri "palautteen" erääseen toiseen Fruugoa koskevaan keskusteluun, mutta tulkoon se kerrottua myös tässä, muutamien täydennysten kera.
Elikkäs: Itselläni on yhtä laillahuonot muistot Fruugosta. Tilasin sieltä toissa kesänä erään jutun. Se perille tulo kesti pitkälti toista kuukautta. Lähetin Fruugon asiakaspalveluun useita tiedusteluja, missä tilaamani tavara viipyy. Sain pelkästään automaattivastauksia, joka osoittaa, ettei kukaan ihminen (virkailija) ollut viestejäni edes lukenut. Vastaukset tapahtuvat Fruugon erinomaisella vastausten arpomis-generaattorilla.
Sain minä viimein kaiken sen kiukun ja raivon jälkeen tilaamani tavaran. Se tuli tosiaan KIINASTA, vaan samapa tuo, mistä tuli , vaikka sitten Kuusta minun puolestani. Pääasia, että sain tilaukseni viimein. Olin tyytyväinen. Tästä huolimatta en enää MILLOINKAAN tee kauppoja Fruugon kanssa. Niin ala-arvoista asiaspalvelua en ole koskaan ennen missään saanut.
Boikotoikaa Fruugoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362496- 372431
- 951745
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511310Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861291Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51185Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2751064- 561028
- 27760
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi37757