Fruugon hinku kusettaa asiakkaita

Anonyymi-ap

Mistähän johtuu nettimyyntifirma Fruugon tapa huijata asiakkaita olemattomilla tuotteilla joita kauppaa sivuillansa eivätkä kykene palauttamaan rahoja joilla asiakas on yrittänyt ostaa tuotetta heidän sivuilta.

3

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä myös menin Fruugon halpaan ja tein tilauksen. Jotenkin kun facen ilmoitus oli suomeksi oletin tilaavani suomesta tavarat, mutta toimitus venyi pariksi kuukaudeksi ja kun tavara tuli postiin ja näin sen harmaan pussin niin pettymys oli suuri että v****u tää tuli Kiinasta. Näin myös heti että se mitä tilasin ei tuohon minipakettiin voi mahtua ja pienihän se olikin. No Fruugolta kyselin miten tämän voi paluttaa, mutta sieltä ei apuja saanut. Useassa s-postissa vaan kyselivät mitä olet tilannut ja pitä saanut. Kuvankin lähetin että tähän pitäs mahtuu vauva, mutt mahtuu vaan nukke. No tuote on sitä mitä olet tilannut, viis siitä että se on pieni.
      Tälläisiä puljuja on lukemattomia, joissa luulet tilaavasi Suomesta ja he tilaavatkin tavarat Kiinasta. Kiinasta tilaaminen on vaan niin loppunut, niin tulee tälläsiä välikäsiää toimimaan harhautukseksi. Myös Unikia Helsinki on tälläinen samanlainen feikkipulju.

    • Anonyymi

      varo, mahdoton palauttaa tuotteita

    • Anonyymi

      Kirjoitin juuri "palautteen" erääseen toiseen Fruugoa koskevaan keskusteluun, mutta tulkoon se kerrottua myös tässä, muutamien täydennysten kera.

      Elikkäs: Itselläni on yhtä laillahuonot muistot Fruugosta. Tilasin sieltä toissa kesänä erään jutun. Se perille tulo kesti pitkälti toista kuukautta. Lähetin Fruugon asiakaspalveluun useita tiedusteluja, missä tilaamani tavara viipyy. Sain pelkästään automaattivastauksia, joka osoittaa, ettei kukaan ihminen (virkailija) ollut viestejäni edes lukenut. Vastaukset tapahtuvat Fruugon erinomaisella vastausten arpomis-generaattorilla.

      Sain minä viimein kaiken sen kiukun ja raivon jälkeen tilaamani tavaran. Se tuli tosiaan KIINASTA, vaan samapa tuo, mistä tuli , vaikka sitten Kuusta minun puolestani. Pääasia, että sain tilaukseni viimein. Olin tyytyväinen. Tästä huolimatta en enää MILLOINKAAN tee kauppoja Fruugon kanssa. Niin ala-arvoista asiaspalvelua en ole koskaan ennen missään saanut.

      Boikotoikaa Fruugoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe