Kuinka moni miesvanki uuden lain myötä vaihtaa sukupuoltaan vain päästäkseen naisvankilaan?
Vankilassa alkaa tapahtua
7
163
Vastaukset
- Anonyymi
Joo näin on. Transsula on vankilan uusi nimi.
- Anonyymi
Ei ainakaan yksikään vakavasti otettava rikollinen, joka haluaa säilyttää auktoriteettinsa ja kasvonsa piireissä.
- Anonyymi
Näkyy että ei paljon järki päätä paina, oliko tuo olevinaan joku vitsiksi tarkoitettu , jos oli niin ai naurata vitsi vaan sen totaali kuivuus.
Ihmeellistä että lasketaan leikkiä toisista ihmisistä, joilla on ollut muutenkin vaikeita identiteettinsä kanssa, niin eräs se tekee pilkkaa ihmisistä joiden vaikeuksista ei hänellä ole edes aavistusta . Lapsellista .- Anonyymi
Ei tässä puhuttu transnaisista vaan cismiehistä.
- Anonyymi
Voi kai uuden lain aikana transsuilla miesvankilassakin? Ei tosiaan kiinnosta transsuilla naisten keskellä kun ei naiset osaa arvostaa laadukasta transsua niin kuin kunnon ikänsä vankilassa olleet ns. linnaruunat😉
- Anonyymi
Vankiloissa on todella tiukka kuri, edes kosteusvoiteita ei sallita, saati omia vaatteita.
- Anonyymi
Kuka ihme edes vaihtaisi oikeasti sukupuolensa paperilla ilman mitään toivotun sukupuolen ulkoisia merkkejä? No joku harvinainen pervo tietysti, mutta noin yleisesti ottaen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442