Hieroskelin tuttuun tapaan pientä kikkeliäni uimarannan viereisessä pusikossa.
Sieltä on hyvät näköalat katsella naistena persauksia kun ne makailevat rannalla.
Juuri kun penikseni alkoi jöpöttää uikkareissa tulikin pusikkoon kaunis mutta lihava nuori nainen ja ähkien pyllisti suuntaani vääntäen todella ison jöötin sontaa...
Täh kuului tahtomattani suustani hämmästellessäni kuinka iso pökäle mahtuikaan tulemaan rusinan tyylisestä reiästä ulos. Tyttö voihkaisikin samalla ja kuullessaan ääneni kääntyi katsomaan ja nolosti pomppasi pystyyn pyyhkimättä persaustaan.
Kysyin tarttetko paperia. Olin näes jemmannut sitä mukaan pyyhkiäkseni spermani.
Kyllä kiitos sain vastauksen ja ojensin nuhruisen nessun työtön pullamaiseen kouraan. Nopeasti hän pyyhkäisi takamuksensa bikinien raosta ja heitti ruskettuneen paperin kauemmas. Hän kysyi tulisinko rannalle myös mukaan. Vastasin ei kiitos. Vietän kesäpäivät yleensä täällä pusikon puolella. Naurahdimme toisillemme ja toivotimme hauskaa kesäpäivän jatkoa. Kohta tykitinkin peukalon kokoista pientä kaluani housujeni sisällä ja ruikkasin uikkareihin pienet lastit. Paksu tyttö virnuili rannalta välillä suuntaani kertoessaan jotain kavereilleen joilta pääsi naurun räjähdyksiä. Lähdinkin pian pois ja menin kotiin syömään äidin leipomaa mustikkapiirakkaa. Päivä oli täyttä tykitystä ja jäi mieleen.
Täyttä tykitystä
Anonyymi-ap
0
1388
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623