Ei mistään löydy valmistajan nimeä. Mikä on Optisana, ei ainakaan sellaista yritystä Suomessa ole .Pakkauksessa lukee, että valmistettu Suomessa, mutta melatoniini Kiinasta. Hämärä tuote. Jos on valmistettu Suomessa, pitäisi valmistaja nimi olla näkyvissä.. Ostin, kun oli halpaa ja kokeilin, mutta ei mitään vaikutusta, enkä uskalla jatkaa. Netistä löytyy useita kyseisen tuotteen venäjänkielisiä mainoksia.
Lidl'n Optisana melatoniini
34
13297
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki lääkeraaka-aine tulee Kiinasta. Myös niiden tunnettujen lääketehtaiden. Jos se on valmistettu Suomessa niin silloin se on kyllä viranomaisten kontrolloima eli turvallinen tuote käyttää.
- Anonyymi
Kuka on valmistaja Suomessa. Mikä yritys Suomessa valmistaa tuotteen. Ei riitä, ettävalmistuttaja Lidl on kerrottu.
- Anonyymi
Suun kautta on käytävä maaten hetimiten toimituksen jälkeen.
- Anonyymi
No nythän oli taas sekavaa settiä. Suun kautta on käytävä maaten toimituksen jälkeen!?!?!?!? Mitä v****a!?!?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nythän oli taas sekavaa settiä. Suun kautta on käytävä maaten toimituksen jälkeen!?!?!?!? Mitä v****a!?!?!?
Jaahas viestini poistuu heti enkä saa puolustautua tuota haukkujaa vastaan. Kiva!
- Anonyymi
Optisana on Lidlin tuotemerkki.
- Anonyymi
Sitä ei kysytty.
- Anonyymi
Osaako kukaan sanoa, että sisältääkö nuo poretabletit maitoa ja gluteenia?
Kun ei ole mitään mainintoja.- Anonyymi
Kyllä onhan ne pakattu maitojauheeseen ja vehnäjauhoon.
- Anonyymi
Lild ostaa tuotteen jostakin monen kierroksen kautta.
- Anonyymi
Onko kukaan muu kokenut sivuvaikutuksia tämän lääkkeen käytön jälkeen? Itse olen huomannut, että joka kerta kun otan sen, seuraavana päivänä minulla on ripulia.
- Anonyymi
Joo on tullut kanssa työmatkalla kakka housuun aivan varoittamatta. Kaksi otin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on tullut kanssa työmatkalla kakka housuun aivan varoittamatta. Kaksi otin.
Ei ole lääkevalmiste virallisesti. Kiinalaiset lisää ties mitä myrkkyjä esim maitojauheisiin. En söisi noita. Voi ruveta nukuttamaan vähän liian tehokkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lääkevalmiste virallisesti. Kiinalaiset lisää ties mitä myrkkyjä esim maitojauheisiin. En söisi noita. Voi ruveta nukuttamaan vähän liian tehokkaasti.
Mikrosiruja niissä on myös.
- Anonyymi
Kauppojen tuotteista 90% on enemmän ja vähemmän epäilyttävää, suolisto ongelmat 10 kertaistunut lyhyessä ajassa. Koirien ruokaa valvotaan enemmän ja mitä niille saa syöttää. Kaikki paska mitä suuressa Yhdysvalloissa tuotetaan tehdään Suomessa, laitetaan kivoihin pusseihin ja myydään 'syötävänå'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppojen tuotteista 90% on enemmän ja vähemmän epäilyttävää, suolisto ongelmat 10 kertaistunut lyhyessä ajassa. Koirien ruokaa valvotaan enemmän ja mitä niille saa syöttää. Kaikki paska mitä suuressa Yhdysvalloissa tuotetaan tehdään Suomessa, laitetaan kivoihin pusseihin ja myydään 'syötävänå'.
Kävitkö ennen paskalla kerran päivässä ja nyt 10?
- Anonyymi
Olen syönyt sekä apteekista saatavia, että Lidlistä ostettuja melatoniinivalmisteita. Yhtä hyvä teho kaikilla. Eikä mitään sivuvaikutuksia. Ainoastaan ne hyvät yöunet, joten täällä tyytyväinen käyttäjä.
- Anonyymi
Eikö vanhuksia nukuta?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
No juokaa pullo viinaa eiköhän uni tule.
- Anonyymi
Maistuu
- Anonyymi
Mikä mela?
- Anonyymi
Melat melat.
- Anonyymi
Ostettavaa
- Anonyymi
Melat heiluun
- Anonyymi
Itse olen tuon ottanut pienen rentouttavan Kossu-ryypyn kanssa. Hyvin on toiminut. Kokeillut myös kahta ja useampaakin ryyppyä, ei niin toimivia.
- Anonyymi
Maistuu!
- Anonyymi
Veden kanssa
- Anonyymi
Maistuu jaskalle
- Anonyymi
Sekota salaattiin.
- Anonyymi
Vähän sama juttu, kun kotimainen kurkku kasvatettu eu:ssa.
- Anonyymi
Onko vähän levoton olo vai miksi tuollaista tarvii syödä?
- Anonyymi
Nukuttaa
- Anonyymi
Paska tuote
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802