Asianajaja Juhani Rajamäen toimien tilaaminen

Anonyymi-ap

Vaihtoehtoinen Pukkila -Facebook ryhmässä on esimerkiksi 7.12.2022 julkaisussa tuotu esille Pukkilan kunnan asianajajan Juhani Rajamäen toimintaa. Miksi Pukkilan kunta tilaa asianajajalta tuollaista toimintaa ja maksaa sitä yhteisistä varoista? Kuka vastaa tästä? Kuka/ketkä nämä toimenpiteet tilaa?

16

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun täällä emme tiedä mitä jossain epämääräisessä ryhmässä väitetään, niin voisit kertoa
      1. mitä on tilattu ja mikä siinä on väärää?
      2. miksi koet kunnan tarpeet jotenkin vääräksi?
      3. Millä muulla kunta maksaisi kuin verorahoilla?

Eikö ole täysin selvää kuka toimenpiteet tilaa? Katsot vain kalenterista kuka on ollut kunnan johdossa kunkin toimen aikoihin ja tiedät vastauksen kysymyksiisi. Tilaaja siis kunnanjohtaja joko itse tai kunnanhallituksen ohjeistamana. Riippuu siitä minkä tyyppisestä toimesta on kyse. Oikeudenkäynnin aloittaminen ja siihen liittyvät isommat ratkaisut ovat eri asia kuin jutun hoitamiseen liittyvät käytännön pikkuasiat.
      Nythän on asiaan liittyviä henkilöitä jopa kansanedustajaehdokkaana. Tiedä sitten onko ollut aktiivisesti päättämässä asiaa vai ei.
      Voinet nyt kertoa mielipiteesi ja siis vastauksesi noihin kysymyksiin. Voimne sitten miettiä asiaa lisää kun tietoa tulee.

• Anonyymi

Onhan meitäkin jotka osaamme lukea itse nuo sieltä julkisesta ryhmästä. Lukiessa meni kyllä maku uudesta kunnanjohtajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan meitäkin jotka osaamme lukea itse nuo sieltä julkisesta ryhmästä. Lukiessa meni kyllä maku uudesta kunnanjohtajasta.

Voitko kertoa lisää? Miksi meni maku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on vaikea keskustella asiasta jos et kerro mitä siellä on väitetty.
        Eihän kukaan viitsi mennä sellaisen ryhmän juttuja lukemaan. Ne jotka siellä ovat, voivat keskustella siellä. Jos siis täällä halutaan keskustella, pitää kertoa mitä siellä väitetään. Ei kai uusin kunnanjohtaja liity juttuun mitenkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä osaa vastata noihin kolmeen kysymykseen? Jos olet lukenut , niin voisit nyt kertoa oman mielipiteesi niistä väitteistä. Vai oletko vain se sama kirjoittaja, joka mainostaa ryhmäänsä täällä?
        Tai oletko henkilö, joka perustaa näitä ketjuja tänne tunkioon?

• Anonyymi

Asianajaja Juhani Rajamäki on mokannut pahasti. Kuka maksaa?

• Anonyymi

Kerro lisää. Miten niin mokannut kun voitti jutun komeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää. Miten niin mokannut kun voitti jutun komeasti.

Eipä viitsi selittää kun tuoltahan sen fb-ryhmästä näkee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä viitsi selittää kun tuoltahan sen fb-ryhmästä näkee.

Eli et ymmärrä, et osaa vasta ja vihjailet henkilöön liittyen. Heikolla pohjalla kirjoitat. Rohkea veto. Vaihda tyyliä ja lopeta käriseminen ! Sinusta voi tulla jopa siedettävää tekstiä kirjoittava henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et ymmärrä, et osaa vasta ja vihjailet henkilöön liittyen. Heikolla pohjalla kirjoitat. Rohkea veto. Vaihda tyyliä ja lopeta käriseminen ! Sinusta voi tulla jopa siedettävää tekstiä kirjoittava henkilö.

Ei tuo vihjailija osaa kirjoittaa. Avaa vain näitä ketjuja muita solvaamaan. Kohteet aina samoja. Ilmeisesti kaikki jotka tekebät työtä homejutussa tai ovat kommentoineet sitä joutuvat lokakampanjan kohteeksi täällä tunkiossa.
        Omalla nimellään hörppö ei uskalla kirjoittaa missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo vihjailija osaa kirjoittaa. Avaa vain näitä ketjuja muita solvaamaan. Kohteet aina samoja. Ilmeisesti kaikki jotka tekebät työtä homejutussa tai ovat kommentoineet sitä joutuvat lokakampanjan kohteeksi täällä tunkiossa.

Me jotka osaamme ja uskallamme, luemme suorat lainaukset asianajaja Juhani Rajamäen törppöilyistä sieltä Vaihtoehtoinen Pukkila fb-ryhmästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me jotka osaamme ja uskallamme, luemme suorat lainaukset asianajaja Juhani Rajamäen törppöilyistä sieltä Vaihtoehtoinen Pukkila fb-ryhmästä.

Hyvä niin. Ette sitten uskalla niistä täälläkään mitään sanoa?
        Miksi sitten teet avauksen tänne siitä asiasta? Keskustele siellä. Vaihtolämpöisessä Pukkilassa sitten, jos et halua täällä asiaa avata.
        En itse pidä siitä lähinnä Mv-lehteä anniltaan muistuttavasta ryhmästä. Periaatteena on, että sellaiset jätetään omaan arvoonsa. Ryhmän perustaja itse kehotti ihmisiä pysymään sieltä poissa. Uskon häntä siinä asiassa. Jokainen siellä näkyvissä oleva jäsen tulee kyllä ”leimatuksi” tiettyyn kategoriaan kuuluvaksi monien Pukkilalaisten silmissä. Muistamme, että homejuttuun osallistuneita keskustelijoita on vainottu ja häiriköity vuosia jos heidän mielipiteensä ovat poikenneet ainoan oikean totuuden julistajien mielipiteistä, joten mitään tunkua mennä sinne keskusteluun ei taida olla. Siksi täällä anonyymikeskustelussa on omat etunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin. Ette sitten uskalla niistä täälläkään mitään sanoa?
        Miksi sitten teet avauksen tänne siitä asiasta? Keskustele siellä. Vaihtolämpöisessä Pukkilassa sitten, jos et halua täällä asiaa avata.
        En itse pidä siitä lähinnä Mv-lehteä anniltaan muistuttavasta ryhmästä. Periaatteena on, että sellaiset jätetään omaan arvoonsa. Ryhmän perustaja itse kehotti ihmisiä pysymään sieltä poissa. Uskon häntä siinä asiassa. Jokainen siellä näkyvissä oleva jäsen tulee kyllä ”leimatuksi” tiettyyn kategoriaan kuuluvaksi monien Pukkilalaisten silmissä. Muistamme, että homejuttuun osallistuneita keskustelijoita on vainottu ja häiriköity vuosia jos heidän mielipiteensä ovat poikenneet ainoan oikean totuuden julistajien mielipiteistä, joten mitään tunkua mennä sinne keskusteluun ei taida olla. Siksi täällä anonyymikeskustelussa on omat etunsa.

Anonyymikeskustelussa on omat etunsa myös minun mielestäni. Kannatetaan!. Epäasiallinen kirjoittelu ei ole ok.
        Onko meillä pukkilalaisilla mitään keinoa siivota tämä s24-tunkio?. Ihan julkinen salaisuushan tässä kunnassa ja etenkin täällä Torpissa on tuon solvausketjujen aloittaja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On yrittänyt Fb:ssa kirjoittaa, mutta Torpattu on. Hyvin monet vihaamansa ihmiset kyseinen Lady on estänyt Fb:ssa ja sitten kirjoittelee siellä heihinkin liittyviä asioita. Reilu meno?.

• Anonyymi

Miksi asianajaja Juhani Rajamäki selittää valvontalautakunnalle toista kuin hovioikeudelle?

• Anonyymi

Ota selvää ja kerro sitten meille: Sovittu?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      590
      2211
    2. Mitä ihmettä? Sofia Belorf kauppaa omaisuuttaan

Onko vuokrat maksamatta, vai miksi myy käytettyjä luksusasusteitaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1447
    3. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      208
      1131
    4. Harmittaako sinua että pilasit välisi

Ikävöimääsi ihmiseen tämän palstan takia?
      Ikävä
      69
      742
    5. Jos en järkeilisi tätä

olisin jo antautunut sinulle kokonaan. Tämä himokin on ihan jotain käsittämätöntä. En tiedä mikä sinussa on, mutta olet saanut tämän naisen ihan sekai
      Ikävä
      21
      708
    6. Ihanat kulta

ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enä
      Ikävä
      35
      697
    7. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      32
      685
    8. Mitä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ihmissuhteista.

1) Ihmiset jäävät elämääsi, jos ovat jäädäkseen. Heillä on vapaa tahto ja valinta. Jos he eivät valitse niin tehdä, se hyväksytään ja ymmärretään. Ilm
      Ikävä
      64
      677
    9. Näin ajattelen.

Jos en ollut sen arvoinen, että selvität asiat kanssani oikeassa elämässä. Jos et uskonut minuun, vaan epäilit minun valehtelevan. Mistään. Sinä voit
      Ikävä
      33
      640
    Aihe