Vuonna 2003 saksasta maahan tullut uusi henkilöauto, 1.6 litraisella bensakoneella ja manuaalivaihteistolla, on tuolla pihassa 2023 tammikuussa valmiina viemään takaisin töihin ruokatunnilta.
Autoon on mennyt euroja kaikkiin huoltoihin, osiin, korjauksiin n 1500€ yhteensä. 20 vuotta ja yli 300 000km. Ajatelkaa tuota euromäärää miten olematon se on.
Poislukien renkaat joita on osteltu uudenveroisina käytettynä, ihmisiltä.
Hyvin tehty auto on yli 20 vuotta käytössä. Auton hinta uutena 17-21teur
7
74
Vastaukset
- Anonyymi
Tälläisessä hyvin vähän mitä pitää korjata tai katsella häiriöitä
- ei korkeapainepumppujen vikoja
- ei ruiskutussuuttimien vikoja
- ei jousituksen vikoja, ilma-alustan vikoja
- ei urealaitteistojen vikoja
- ei dpf ja siihen liittyviä häiriöitä, kustannusta
- ei ohjaustehostimen ja ohjaukseen liittyviä vikoja
- ei avaimettoman lukituksen ja käynnistyksen häiriöitä
- ei automaattisesti liikkuvien valojen häiriöitä koskaan
- ei kardaanin, tasauspyörästön, haldex perän vikoja ja kulumisesta tulevia ääniä.
- ei egr vikoja ( tässä on alkuperäinen paikallaan )
- ei kaasuläppävikoja ( tässä on alkuperäinen vdo v 2003 uutena paikalleen laitettu)
- ei vetoakselin vikoja
- ei valojen vikoja, ei koskaan voi tulla että komponentin vikaantuminen vaatisi umpion vaihdon. Ei led valojen vikoja
- ei nox anturin tuomaa vikaa ja sen uusintaa
- ei automaattilaatikon vikoja ja sen läpikäyntiä
- ei öljynkulutusta
- ei jakoketjun ja rattaiden kulumista ja niiden tuomaa kustannusta sekä lisätyötä
- ei mittaristossa turhaa varoittelua valoilla ja teksteillä
- ei seisontajarrun vikoja, ei sähkömoottorin ruostumista jarrusatuloissa
- ei vaihteistovikoja
- ei kallista 12v lyijyakkua. ( Vaihto kestää 10 min )
- ei pysäkointitutkien piippailua ja niiden häiriöitä, vikoja
- ei virtalukon takana olevaa 12V pistoketta ( voi käyttää waecon jääkaappia suoraan vaikka yön yli mökin pihassa tai metsäpalstan vieressä eväiden takia, kesämatkalla kaupan pihassa helteessä)
- ei kalliita kulutusosia
- ei ruostu pakoputki ja vaimentimet, kannakkeet- Anonyymi
Toyotan omaidiootti voisi keksiä itselleen harrastuksen.
- Anonyymi
Persaukisillehan kaikkihan on kallista. Olet siitä ihan oiva elävä esimerkki.
- Anonyymi
Elämästä nauttii eniten silloin kun saa pihistettyä oikein isosti. Sitä kun harrastaa koko ikänsä niin perikunta kiittää montun reunalla.
- Anonyymi
No eipä tuota autoa olla paljon huollettu jos 1500 euroa on riittänyt.
Hauska provo kuitenkin. No ei ole edes hauska.- Anonyymi
Sama tyyppi mainosti innoissaan tuota homeista romua aiemminkin näillä palstoilla.
Tuo 1500 euroa taisi olla hänen omistusaikanaan, eli kolmessa vuodessa tjsp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391