Tällainen heikkolahjaisuuden ja keskinkertaisuuden ylistäminen on loputtava. Ihan kuka tahansa osaisi tehdä tuollaisia rumia hirviöiden muotoisia katiskahäkkyröitä. Menkää Pietariin niin näätte mitä on taide, tai edes pikku Pietariin eli Helsinkiin.
Milloin nuo jonkun ala-asteelaisen tekemät katiskahäkkyrät poistetaan kävelykadulta?
12
167
Vastaukset
- Anonyymi
Itseä ainakin ahdistaa kävellä krapulassa kävelykatua kun tuntuu että nuo hirviöt tujottavat minua.
- Anonyymi
Onko ne niinku jotain sellasia gargoyleja?
- Anonyymi
Minä saan niistä homoeroottisia mielikuvia ja alan pelätä toisten aikuisten keskinäisiä rakkaussuhteita ja sukupuolielämää, minkä jälkeen tietysti kerron nämä famtasiani julkisuuteen. Pitääkö minunkin nyt vaihtaa sukupuolta? Entä jos joku tirkistelee minua enkä minä häntä? Entä jos joku jossain saunassa tai suihkutiloissa joskus tai ei ehkä koskaan mutta kuitenkin tirkistelisi, kun kaikenlaista tirkistelyä on tähän asti suvaittu vain hieman outojen ja kenties sairaiden ja alkoholisoituneiden mutta kuitenkin niin kovin vaikutysvaltaisten (omasta mielestään) miesten toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä saan niistä homoeroottisia mielikuvia ja alan pelätä toisten aikuisten keskinäisiä rakkaussuhteita ja sukupuolielämää, minkä jälkeen tietysti kerron nämä famtasiani julkisuuteen. Pitääkö minunkin nyt vaihtaa sukupuolta? Entä jos joku tirkistelee minua enkä minä häntä? Entä jos joku jossain saunassa tai suihkutiloissa joskus tai ei ehkä koskaan mutta kuitenkin tirkistelisi, kun kaikenlaista tirkistelyä on tähän asti suvaittu vain hieman outojen ja kenties sairaiden ja alkoholisoituneiden mutta kuitenkin niin kovin vaikutysvaltaisten (omasta mielestään) miesten toimesta.
Ei, vaan me olemme nyt kaikki hermafrodiitteja. Toiset ovat kuitenkin edelleen n**kereitä
- Anonyymi
Pitäisivät edes kadut kunnossa .
- Anonyymi
Joo nuo ovat tosi ahdistavia samoin kuin ne kukkaistutukset. Tulee heti mieleen miten joku yksittäinen per** miesoletettu vaihtaa heti sukupuolensa ja alkaa tirkistelemään, hankkiutuu naisten vankilaan ja pukuhuoneisiin, vaikka tirkistely, hiplaaminen ja runkkaaminen ovat vanhoja hieman yksinkertaisten ja sairaiden ihmisten toimintatapoja. Tämän vuoksi tietysti vastustan kovasti translakia.
- Anonyymi
Pietari on pohjolan Pariisi.
- Anonyymi
Pietariin tuskin ei mene enää kukaan, syykin on kaikkien tiedossa.
- Anonyymi
ois aika jees.
- AnonyymiUUSI
toivottavasti pian
- AnonyymiUUSI
Pian
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3432696Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista422342Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis225960Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K361894- 42800
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined57752- 45690