Vuokraan Saksasta auton ajaakseni Saksan Alppitien. 1) Netistä jäi käsitys että Saksassa ei ole moottoritiemaksuja eikä muutkaan tienkäyttömaksut koske henkilöautoja. Onhan näin? 2) Tarkoitus on poiketa Salzburgissa mutta onkos Itävallan puolella tilanne toinen? Jos joku maksutarra tarvitaan kuten Suomessa 70-luvun lopulla niin se lienee vuokra-autossa tietenkin valmiina.
Tietulleista tai mitä maksuja ne ovatkaan
Anonyymi-ap
1
282
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä jo reissussa kävit joten myöhäistä mutta Saksassa ei ole tietulleja. Itävallan puolella moottoriteille tarvitaan tarra, reilu 10 eur ja jos vuokraat Saksasta auton niin sitä ei ole niissä valmiina. Tarroja saa huoltoasemilta rajojen lähellä. Jos vetelet pikkuteitä pitkin niin et tarraa tarvitse Itävallassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807