ON SE KUMMA KUN PITÄÄ AUTOILLA AJELLA YÖMYÖHÄÄN NIIN ETTEI TAVALLISET IHMISET SAA NUKUTTUA!!!! VOISI NÄMÄ AUTOKUSKIT KOKEILLA VAIKKA TÖIDEN TEKOA JA MILTÄ TUNTUU HERÄTÄ 5H UNIEN JÄLKEEN JA LÄHTEÄ TÖIHIN!!! MONENA YÖNÄ
LOPPUU SE VITUN AUTO RALLI!!!!!!!!
24
1454
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tässä pointtia. Ei oo multa pois jos päivisin pyörittävät, mutta tuo yöllinen meteli saisi loppua.
- Anonyymi
Se on se saata*** musta BMW LYB-
- Anonyymi
Ei ainakaan leimalle ole mitään asiaa , sillä ääni on jo liian kova ! Taitaa olla peltoauto on ainakin sen näköinen !
- Anonyymi
nukun joka yö 4h ja sen jälkee 8h töitä ei ole vielä ongelmia ilmennyt. Mikäs sinun tekosyysi on ettei 5h riitä?
- Anonyymi
Eise kaikille riitä kuule.
- Anonyymi
Kyllä ne poliisit kerkii kuppiloita kyttäämään , etteivät ole liian pitkään auki , mutta eivät puutu yö rallinn !
- Anonyymi
Tuollahan se romu seisoo Nesteen taka.Kuski pellen näköinen, paskaset vaatteet päällä.Ei osaa ees haalareita käyttää.
- Anonyymi
sopivan työpaikan löytäny
- Anonyymi
No jos se siellä seisoo niin kai sille jotain ilkeää voi tehdä.
- Anonyymi
Mistä Epäilet että kuski on töissä nesteellä??????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä Epäilet että kuski on töissä nesteellä??????
Ei ole sama kaveri on ihan eri mies !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sama kaveri on ihan eri mies !
On sama kaveri.
- Anonyymi
Ainakin katsastuskelvoton paska.kuski sai uotissa pataa.oli ku pandakarhu,ei mikään voimapesä.
- Anonyymi
oliks se semmonen paksu kaveri joka näyttää vähän hjtaalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliks se semmonen paksu kaveri joka näyttää vähän hjtaalta
Kyllä se oli sellanen takatukka, joka ajaa linja-autoa ja hässii kunnallispolitiikassa. Hyvää ja rauhallista unta sysmän keltamahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oli sellanen takatukka, joka ajaa linja-autoa ja hässii kunnallispolitiikassa. Hyvää ja rauhallista unta sysmän keltamahat.
Huhhuh, menes nyt muualle siitä puhumasta rumasti kanssaihmisistä, ja vielä anonyyminä. Laita "takatukalle" toki omalla nimellä viestiä jos uskallat!
- Anonyymi
Sitä tulee sit silloin,kun sitä viimeks odottaa!
- Anonyymi
Siis bemarikuskin isä vai?
- Anonyymi
Ei oo isä.se oon ehkä minä.
- Anonyymi
Homonoukka hyppäs väärään junaan!
- Anonyymi
Ei näköjään lopu ralli , eilenkin harmaa Bemari vedätteli pitkin kylän raittia muun liikenteen seassa ! Ei sitten yhtään kulkenut suoraan , läheltä piti tilanteita oli useita ! Olisko syytä tarkistaa aurauskulmat kun on noin huono ajettava ?
- Anonyymi
Vetäkää pataan sitä nulikkaa,loppuu revittely.
- Anonyymi
Olisiko aloituksen tekijälle asuinsijaa muualla kuin maantiellä . Sehän vaarantaa työkyvynkin .
- Anonyymi
Oikeat ratin vääntäjät eivät revittele kylänraitilla !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914