Minua kiusataan koulussa.

Anonyymi-ap

Kun menin yläkouluun niin siitä eteenpäin ehkä kuukausi minua alettiin kiusaamaan en halua kertoa vanhemmilleni koska se pelotta minua. Myös arvosanani ovat laskeneet ja epäilen syynä koulukiusaamista. Meidän luokan pojat kiusaavat minua koska he luulevat että olen homo vaikka olen sanonut että en ole vaikka kuinka sanon he eivät ymmärrä. Eikä se ole reilua että he kiusaavat minua ja vittuilee minulle. Minulla on kyllä kavereita luokallani mutta he eivät puolusta minua kiusaamistilanteissa ja olen alkanut olemaan enemmän ärsyyntyneempi kun minua on alettu kiusaamaan. En tiedä mitä tehdä. Kertoisinko vanhemmilleni?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaverisi ei ole kavereita jos ne ei sua puolusta.
      Kerro vanhemmille.

    • Anonyymi

      Kerro vanhemmille, he ovat täällä sinua varten. Opettajallekin kertominen auttaa. Kiusaamisen pitää loppua. Et voi lopettaa sitä yksin. Ei kannata ottaa paineita kiusaamisesta, silloin tilanne vain pahenee.

    • Anonyymi

      Tuo on todella harmillista. Sano asiasta jollekin. Jos et vanhemmille, niin vaikka terveydenhoitajalle, opettajalle?? Puhuminen varmaan auttaisi. Pääsisivät nekin ketaleet jonkun hyppysiin, niin saisivat kuulla kunniansa, ainakin minulta... En voi sietää kiusaamista.
      Niin, tai sitten et vain välitä ja annat asian olla? Tai voithan itse itseäsi puolustaa?
      Mutta älä anna heidän lannistaa sinua! Sinulla on oma elämä, he eivät kuulu siihen. Se on sinun elämäsi, sinun tulevaisuutesi, joten tee elämästäsi hyvää!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe