Kun menin yläkouluun niin siitä eteenpäin ehkä kuukausi minua alettiin kiusaamaan en halua kertoa vanhemmilleni koska se pelotta minua. Myös arvosanani ovat laskeneet ja epäilen syynä koulukiusaamista. Meidän luokan pojat kiusaavat minua koska he luulevat että olen homo vaikka olen sanonut että en ole vaikka kuinka sanon he eivät ymmärrä. Eikä se ole reilua että he kiusaavat minua ja vittuilee minulle. Minulla on kyllä kavereita luokallani mutta he eivät puolusta minua kiusaamistilanteissa ja olen alkanut olemaan enemmän ärsyyntyneempi kun minua on alettu kiusaamaan. En tiedä mitä tehdä. Kertoisinko vanhemmilleni?
Minua kiusataan koulussa.
4
247
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverisi ei ole kavereita jos ne ei sua puolusta.
Kerro vanhemmille. - Anonyymi
Kerro vanhemmille, he ovat täällä sinua varten. Opettajallekin kertominen auttaa. Kiusaamisen pitää loppua. Et voi lopettaa sitä yksin. Ei kannata ottaa paineita kiusaamisesta, silloin tilanne vain pahenee.
- Anonyymi
Tuo on todella harmillista. Sano asiasta jollekin. Jos et vanhemmille, niin vaikka terveydenhoitajalle, opettajalle?? Puhuminen varmaan auttaisi. Pääsisivät nekin ketaleet jonkun hyppysiin, niin saisivat kuulla kunniansa, ainakin minulta... En voi sietää kiusaamista.
Niin, tai sitten et vain välitä ja annat asian olla? Tai voithan itse itseäsi puolustaa?
Mutta älä anna heidän lannistaa sinua! Sinulla on oma elämä, he eivät kuulu siihen. Se on sinun elämäsi, sinun tulevaisuutesi, joten tee elämästäsi hyvää!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464