Kun menin yläkouluun niin siitä eteenpäin ehkä kuukausi minua alettiin kiusaamaan en halua kertoa vanhemmilleni koska se pelotta minua. Myös arvosanani ovat laskeneet ja epäilen syynä koulukiusaamista. Meidän luokan pojat kiusaavat minua koska he luulevat että olen homo vaikka olen sanonut että en ole vaikka kuinka sanon he eivät ymmärrä. Eikä se ole reilua että he kiusaavat minua ja vittuilee minulle. Minulla on kyllä kavereita luokallani mutta he eivät puolusta minua kiusaamistilanteissa ja olen alkanut olemaan enemmän ärsyyntyneempi kun minua on alettu kiusaamaan. En tiedä mitä tehdä. Kertoisinko vanhemmilleni?
Minua kiusataan koulussa.
4
215
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverisi ei ole kavereita jos ne ei sua puolusta.
Kerro vanhemmille. - Anonyymi
Kerro vanhemmille, he ovat täällä sinua varten. Opettajallekin kertominen auttaa. Kiusaamisen pitää loppua. Et voi lopettaa sitä yksin. Ei kannata ottaa paineita kiusaamisesta, silloin tilanne vain pahenee.
- Anonyymi
Tuo on todella harmillista. Sano asiasta jollekin. Jos et vanhemmille, niin vaikka terveydenhoitajalle, opettajalle?? Puhuminen varmaan auttaisi. Pääsisivät nekin ketaleet jonkun hyppysiin, niin saisivat kuulla kunniansa, ainakin minulta... En voi sietää kiusaamista.
Niin, tai sitten et vain välitä ja annat asian olla? Tai voithan itse itseäsi puolustaa?
Mutta älä anna heidän lannistaa sinua! Sinulla on oma elämä, he eivät kuulu siihen. Se on sinun elämäsi, sinun tulevaisuutesi, joten tee elämästäsi hyvää!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2204450Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4443272Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142168Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141820Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51188Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025- 741023
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24971- 75918
- 54916