Kun menin yläkouluun niin siitä eteenpäin ehkä kuukausi minua alettiin kiusaamaan en halua kertoa vanhemmilleni koska se pelotta minua. Myös arvosanani ovat laskeneet ja epäilen syynä koulukiusaamista. Meidän luokan pojat kiusaavat minua koska he luulevat että olen homo vaikka olen sanonut että en ole vaikka kuinka sanon he eivät ymmärrä. Eikä se ole reilua että he kiusaavat minua ja vittuilee minulle. Minulla on kyllä kavereita luokallani mutta he eivät puolusta minua kiusaamistilanteissa ja olen alkanut olemaan enemmän ärsyyntyneempi kun minua on alettu kiusaamaan. En tiedä mitä tehdä. Kertoisinko vanhemmilleni?
Minua kiusataan koulussa.
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverisi ei ole kavereita jos ne ei sua puolusta.
Kerro vanhemmille. - Anonyymi
Kerro vanhemmille, he ovat täällä sinua varten. Opettajallekin kertominen auttaa. Kiusaamisen pitää loppua. Et voi lopettaa sitä yksin. Ei kannata ottaa paineita kiusaamisesta, silloin tilanne vain pahenee.
- Anonyymi
Tuo on todella harmillista. Sano asiasta jollekin. Jos et vanhemmille, niin vaikka terveydenhoitajalle, opettajalle?? Puhuminen varmaan auttaisi. Pääsisivät nekin ketaleet jonkun hyppysiin, niin saisivat kuulla kunniansa, ainakin minulta... En voi sietää kiusaamista.
Niin, tai sitten et vain välitä ja annat asian olla? Tai voithan itse itseäsi puolustaa?
Mutta älä anna heidän lannistaa sinua! Sinulla on oma elämä, he eivät kuulu siihen. Se on sinun elämäsi, sinun tulevaisuutesi, joten tee elämästäsi hyvää!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va306586Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko895222Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934805Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64629Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa704486Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä214074Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544027Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1313920Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213530Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173337