Jokainen sana muille.
Hellittelynimi, kirjoitettujen sanojen
lämmin kosketus.
Edes sitä en saa.
Anteeksi että olen.
Kaikki kaunis maailmassa
20
108
Vastaukset
- Anonyymi
Uni, johon hukkua. Suo, johon vajota.
Paikkaan, josta ei paluuta- Anonyymi
Pelkäätkö jotain mikä vahingoittaisi sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain totaalisurullinen.
Ette voi ymmärtää. Ette koskaan voi ymmärtää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pelkää. Olen äärimmäisen puolianipitävä, takaisiniskevä ja puolustuskykyinen. Kyse ei ole siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain totaalisurullinen.
Ette voi ymmärtää. Ette koskaan voi ymmärtääEi sitä varmaan voi ymmärtää jos ei itse ole sellaista kokenut. Onko sinun mahdollista puhua siitä jonkun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä varmaan voi ymmärtää jos ei itse ole sellaista kokenut. Onko sinun mahdollista puhua siitä jonkun kanssa.
Ei. Olen totaalisen yksin ollut jo kauan
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17718304q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kaunis runo surusta kertova.
- Anonyymi
Epätoivosta. Yksinäisyydestä parisuhteessa. Harmaista päivistä ja pimeistä illoista vailla iloa ja toivoa
- Anonyymi
Menen pois, jossain kohtaa on raja.
- Anonyymi
Mene pois ja pysy poissa
- Anonyymi
Niin yksin. Niin kauan. Vuodet, joille ei näy loppua. Ole luovuttanut aikoja sitten
- Anonyymi
Jonain päivänä joskus joku rakastaa minua, maailman kaikista ihmisistä eniten
Sitä odotellessa. Aika epätoivoista ihan rehellisesti sanottuna - Anonyymi
Uskon huomiseen . Uskon kuitenkin huomiseen.
En ole voinut tehdä niin pahaa virhearviota
tai olen voinut mutten tajua,
Elä siinä sitten- Anonyymi
Mä uskon huomispäivään. .
Sama tunne
Mut
Sit jos. . .
- Anonyymi
Päivät lipuvat nopeasti, illasta aamuun
pysähtymättä.
Kierrän ympyrää,
nämä illat ikuisesti minun.- Anonyymi
Etkö halua muuttaa
Ympyrästä voi päästä
Täytyy olla vaihtoehto
Tukikeppejä tarvitaan
Ei yksin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö halua muuttaa
Ympyrästä voi päästä
Täytyy olla vaihtoehto
Tukikeppejä tarvitaan
Ei yksinTaisin päästä pois jostain ympyrästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisin päästä pois jostain ympyrästä
Ehkä minäkään en jaksa. Ehkä siirryin pimeile kujille anonyyminä ilman ahdistavaa konkretiaa. Ehkä menen. Ehkä en tule enää takaisin
Hyvästi,. Poistun nyt minäkin ja yritän selvitä hengissä arjesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä minäkään en jaksa. Ehkä siirryin pimeile kujille anonyyminä ilman ahdistavaa konkretiaa. Ehkä menen. Ehkä en tule enää takaisin
Hyvästi,. Poistun nyt minäkin ja yritän selvitä hengissä arjestaSelviän hengissä arjesta, vaikka se olisi viimeinen tekoni. Varmaan onkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647