Kunnon kokemusta vailla

Anonyymi-ap

Olen ollut pitkään kiinnostunut kokeilemaan miesten välistä ja pari pientä kokemusta onkin jo tullut, mutta ei sellaista mitä olen haaveillut ja fantasioinut.
Olen siis etsinyt sellaista mikä tietää mitä haluaa ja ottaa sen hellästi mutta varmasti. Mutta omat kokemukset on ollut sellaisia että suurinpiirtein kysytään lupaa mitä saa tehdä vaikka asiat on sovittu jo etukäteen ja suurin osa tarjokkaista on pudonnut jo viestiä laittaessa.
Ymmärrän kyllä että kokemattoman kanssa ollaan varovaisia mutta jos on sovittu että sanon kyllä jos joku ei tunnu hyvältä niin sit vaihdetaan juttua.
Ja monelle on ongelma ettei tapaaminen onnistu juuri sillä hetkellä kun elän parisuhteessa ja työnarmonaanina teen kahdessa paikka töitä, vaan pitää sovitella tapaaminen siten että molemmille sopii.
Tästä taisi tulla enemmän valitusvirsi mutta tarkoitus oli enemmänkin kysyä että onko minulla vain käynyt huono tuuri vai eikö vähän kokenut mitä pääsisi ns opettamaan kiinnosta.

10

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata homostella. Heteroseksiä sen olla pitää!

Heteropride

• Anonyymi

Ei se niin mene, että odottaa toiselta mitä itse haluaisi. On otettava aloite itselle, jos jotain tiettyä asiaa haluaa.

• Saldo 2

• Saldo 3
      Onko joku kiinnostunut viimeistä poistetusta viestistä?
      Harmi etten kerinnyt aikaisemmin lukemaan, sen viestin historia oli erittäin lyhyt alle 3 minuuttia, nopeasti ylläpidon botit pelittää.
      Mutta 03.23 se oli postattu ja minä kirjaannuin 3.26 ja se oli jo poissa mutta osa löytyy profiilistani.

• Taitaa kohta saldo olla 4

• Älä kerro kaikille sinun fetisseittäsi, tietysti saat sillä Suomessa on sananvapaus kertoa itsestään salaisuuksia.

• Saldo 5
      viihdearvo paranee

• Anonyymi

No niin nouseva luku 6

• No silloin pitää alkaa etsimään kumppania joka hoitaa fantasiat.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1646
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1551
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1288
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1262
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      877
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      843
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe