Kunnon kokemusta vailla

Anonyymi-ap

Olen ollut pitkään kiinnostunut kokeilemaan miesten välistä ja pari pientä kokemusta onkin jo tullut, mutta ei sellaista mitä olen haaveillut ja fantasioinut.
Olen siis etsinyt sellaista mikä tietää mitä haluaa ja ottaa sen hellästi mutta varmasti. Mutta omat kokemukset on ollut sellaisia että suurinpiirtein kysytään lupaa mitä saa tehdä vaikka asiat on sovittu jo etukäteen ja suurin osa tarjokkaista on pudonnut jo viestiä laittaessa.
Ymmärrän kyllä että kokemattoman kanssa ollaan varovaisia mutta jos on sovittu että sanon kyllä jos joku ei tunnu hyvältä niin sit vaihdetaan juttua.
Ja monelle on ongelma ettei tapaaminen onnistu juuri sillä hetkellä kun elän parisuhteessa ja työnarmonaanina teen kahdessa paikka töitä, vaan pitää sovitella tapaaminen siten että molemmille sopii.
Tästä taisi tulla enemmän valitusvirsi mutta tarkoitus oli enemmänkin kysyä että onko minulla vain käynyt huono tuuri vai eikö vähän kokenut mitä pääsisi ns opettamaan kiinnosta.

10

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata homostella. Heteroseksiä sen olla pitää!

      Heteropride

    • Anonyymi

      Ei se niin mene, että odottaa toiselta mitä itse haluaisi. On otettava aloite itselle, jos jotain tiettyä asiaa haluaa.

    • Saldo 2

    • Saldo 3
      Onko joku kiinnostunut viimeistä poistetusta viestistä?
      Harmi etten kerinnyt aikaisemmin lukemaan, sen viestin historia oli erittäin lyhyt alle 3 minuuttia, nopeasti ylläpidon botit pelittää.
      Mutta 03.23 se oli postattu ja minä kirjaannuin 3.26 ja se oli jo poissa mutta osa löytyy profiilistani.

    • Taitaa kohta saldo olla 4

      • Älä kerro kaikille sinun fetisseittäsi, tietysti saat sillä Suomessa on sananvapaus kertoa itsestään salaisuuksia.


    • Saldo 5
      viihdearvo paranee

    • Anonyymi

      No niin nouseva luku 6

    • No silloin pitää alkaa etsimään kumppania joka hoitaa fantasiat.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe