Kunnon kokemusta vailla

Anonyymi-ap

Olen ollut pitkään kiinnostunut kokeilemaan miesten välistä ja pari pientä kokemusta onkin jo tullut, mutta ei sellaista mitä olen haaveillut ja fantasioinut.
Olen siis etsinyt sellaista mikä tietää mitä haluaa ja ottaa sen hellästi mutta varmasti. Mutta omat kokemukset on ollut sellaisia että suurinpiirtein kysytään lupaa mitä saa tehdä vaikka asiat on sovittu jo etukäteen ja suurin osa tarjokkaista on pudonnut jo viestiä laittaessa.
Ymmärrän kyllä että kokemattoman kanssa ollaan varovaisia mutta jos on sovittu että sanon kyllä jos joku ei tunnu hyvältä niin sit vaihdetaan juttua.
Ja monelle on ongelma ettei tapaaminen onnistu juuri sillä hetkellä kun elän parisuhteessa ja työnarmonaanina teen kahdessa paikka töitä, vaan pitää sovitella tapaaminen siten että molemmille sopii.
Tästä taisi tulla enemmän valitusvirsi mutta tarkoitus oli enemmänkin kysyä että onko minulla vain käynyt huono tuuri vai eikö vähän kokenut mitä pääsisi ns opettamaan kiinnosta.

10

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata homostella. Heteroseksiä sen olla pitää!

Heteropride

• Anonyymi

Ei se niin mene, että odottaa toiselta mitä itse haluaisi. On otettava aloite itselle, jos jotain tiettyä asiaa haluaa.

• Saldo 2

• Saldo 3
      Onko joku kiinnostunut viimeistä poistetusta viestistä?
      Harmi etten kerinnyt aikaisemmin lukemaan, sen viestin historia oli erittäin lyhyt alle 3 minuuttia, nopeasti ylläpidon botit pelittää.
      Mutta 03.23 se oli postattu ja minä kirjaannuin 3.26 ja se oli jo poissa mutta osa löytyy profiilistani.

• Taitaa kohta saldo olla 4

• Älä kerro kaikille sinun fetisseittäsi, tietysti saat sillä Suomessa on sananvapaus kertoa itsestään salaisuuksia.

• Saldo 5
      viihdearvo paranee

• Anonyymi

No niin nouseva luku 6

• No silloin pitää alkaa etsimään kumppania joka hoitaa fantasiat.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      40
      2052
    2. Taas pedofiliatuomio Haapaveelle

Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot
      Haapavesi
      41
      1867
    3. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      61
      1535
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      183
      1466
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      69
      1261
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1241
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1013
    8. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      18
      985
    9. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      63
      954
    10. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      8
      891
    Aihe