Tähän pyrkimys nauttimaan kun vielä ehtii
Paluu ok herruudesta vuokralle
17
142
Vastaukset
- Anonyymi
Pienehkö asunto pienempi vuokra
Ei autoa helpoksi käy- Anonyymi
Kyllöhänkokoomsulqisela keskiyuloisellamon aina tonni sähkölaskuun
Ilmeisesti et ole keskituloinen vaan köyhä pieniyuloinen
Kokoomus on miljonäärien etujärjestö ja miljonäärillö on. Iljoonamtilillä
Ilmesiseti 25 pros suomenkansta joyka öönestäö kokoomusta ei le rahaa tonnin söhkllaskuun kuussa
- Anonyymi
Kerrostalon mukavuudet käytössä
Ei töitä - Anonyymi
Ok herra on kade
- Anonyymi
Ookoossa kituuttaa kylmässä ilman sähköä
- Anonyymi
Nälkä jano kurjuus
- Anonyymi
Kova kohtalo ok herralle
- Anonyymi
Paluu Matu asuntolaan herruuden loppu.
- Anonyymi
Siitä mistä lähti palaa myös ellei kadulle takaisin.
- Anonyymi
Katujätkäksi
- Anonyymi
Osoite on Neuvostoliitto
Matukatu 13 B rappu huone 11 ilman mukavuuksia - Anonyymi
Julma on kohtalo
- Anonyymi
Karma...
- Anonyymi
Karvat?
- Anonyymi
Perinteinen veronkierto menettely. Asunto myyntiin rahat taskuun ja yhteiskunnan tukemaan asumismuotoon. Ensin asumistuelle ja sitten palvelutaloon. Kela gold kuittaa.
- Anonyymi
Yksinkö puhut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792766Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911656Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721431Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761088