Tulipa mieleen että kertokaa onko seksi mieltymykset, halut tai eri asennot muuttuneet raskauden aikana?
Muistelen kaiholla aikoja jolloin puolisoni oli raskaana ja hänellä ainakin halut kasvoi hurjasti ja kokeiltiin eri paikkoja ja asentoja. Ja raskauden loppu aikana halusi peppu seksiä usein. Toki oli sitä aiemminkin harrasteltu..
Eli kertokaa naiset tai miehet onko teillä muuttunut seksi raskauden aikana..
Raskaus ajan seksi.
13
762
Vastaukset
- Anonyymi
Monet ovat sanoneet että se on joko takaapäin tai ei mitään, siis raskauden loppupuolella.
- Anonyymi
oma vaimoni tykkäsi ratsastaa mutta raskauden 15viikon jälkeen ei enään. sitten siirryttiin muihin asentoihin mm:doggy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oma vaimoni tykkäsi ratsastaa mutta raskauden 15viikon jälkeen ei enään. sitten siirryttiin muihin asentoihin mm:doggy
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://al-dzakirah.com/H/iK1xO 👈
- Anonyymi
Meillä parani seksi sitä myötä kun raskaus eteni :).
Miehelläni on suhteellisen "kookas" kalu, joten sen mukaan mennään
ei voi huoletta vain seksiä harrastaa.
Mutta raskauden jälkeen kun synnytys ohi , seksi oli ihan taivaallista sain useita orgasmeja yms, 3 lapsi oli.
Nyt seksi taivaallista kun asento löytyy.(penis ei ole keskivertoa nähnytkään).
m kuitenkin reilu +20cm kalu itse mittasin. Keskimmäisen lapsen äiti halusi puolen välin jälkeen pelkästään kakkoseen
- Anonyymi
Meillä vaimo on ollut halukas ennen raskautta, 🤰, ja raskauden jälkeen. Yllätys oli kun seksi oli jopa parempaa synnytysten jälkeen. Vaimo oli itsevarmempi, hän oli kuin luotu äitiyteen, hyvä, osaava ja hellä äiti. Lisäksi vaimo,kuten itsekin, osasimme arvostaa sitä, mitä hänen kroppansa kävi läpi ja teki. Se ei ollut hänen kohdallaan riskitöntä. Vaimo tunsi raskauden ja synnytyksen jälkeen kroppansa paremmin. Miehinen ihmetys tähän väliin; kovin tiukka hän oli myös synnytysten jälkeen. Olen vaimostani tavattoman ylpeä, hän on niin erilainen kuin muut naiset ja yhä pakahdun tunteistani häneen. Hänen laistaan ei vain ole muita. Lisäksi hän osaa arvostaa minua siitä, miten rakastan ja hoidan yhteisiä lapsiamme 💕 . Meillä on jotain harvinaislaatuista.
- Anonyymi
Sä onnenukkeli rakastat vaimoasi 😳
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347920- 595902
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361398Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931189Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101