Raskaus ajan seksi.

Anonyymi-ap

Tulipa mieleen että kertokaa onko seksi mieltymykset, halut tai eri asennot muuttuneet raskauden aikana?
Muistelen kaiholla aikoja jolloin puolisoni oli raskaana ja hänellä ainakin halut kasvoi hurjasti ja kokeiltiin eri paikkoja ja asentoja. Ja raskauden loppu aikana halusi peppu seksiä usein. Toki oli sitä aiemminkin harrasteltu..
Eli kertokaa naiset tai miehet onko teillä muuttunut seksi raskauden aikana..

14

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monet ovat sanoneet että se on joko takaapäin tai ei mitään, siis raskauden loppupuolella.

      • Anonyymi

        oma vaimoni tykkäsi ratsastaa mutta raskauden 15viikon jälkeen ei enään. sitten siirryttiin muihin asentoihin mm:doggy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oma vaimoni tykkäsi ratsastaa mutta raskauden 15viikon jälkeen ei enään. sitten siirryttiin muihin asentoihin mm:doggy

        Vain unelmissas eunukki


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­aikille, jotka haluav­at pitää ha­uskaa 👉 http://7vip.biz/H/7tWw 👈

    • Anonyymi

      Meillä parani seksi sitä myötä kun raskaus eteni :).
      Miehelläni on suhteellisen "kookas" kalu, joten sen mukaan mennään
      ei voi huoletta vain seksiä harrastaa.
      Mutta raskauden jälkeen kun synnytys ohi , seksi oli ihan taivaallista sain useita orgasmeja yms, 3 lapsi oli.

      Nyt seksi taivaallista kun asento löytyy.(penis ei ole keskivertoa nähnytkään).

      m kuitenkin reilu +20cm kalu itse mittasin.

    • Keskimmäisen lapsen äiti halusi puolen välin jälkeen pelkästään kakkoseen

    • Anonyymi

      Meillä vaimo on ollut halukas ennen raskautta, 🤰, ja raskauden jälkeen. Yllätys oli kun seksi oli jopa parempaa synnytysten jälkeen. Vaimo oli itsevarmempi, hän oli kuin luotu äitiyteen, hyvä, osaava ja hellä äiti. Lisäksi vaimo,kuten itsekin, osasimme arvostaa sitä, mitä hänen kroppansa kävi läpi ja teki. Se ei ollut hänen kohdallaan riskitöntä. Vaimo tunsi raskauden ja synnytyksen jälkeen kroppansa paremmin. Miehinen ihmetys tähän väliin; kovin tiukka hän oli myös synnytysten jälkeen. Olen vaimostani tavattoman ylpeä, hän on niin erilainen kuin muut naiset ja yhä pakahdun tunteistani häneen. Hänen laistaan ei vain ole muita. Lisäksi hän osaa arvostaa minua siitä, miten rakastan ja hoidan yhteisiä lapsiamme 💕 . Meillä on jotain harvinaislaatuista.

      • Anonyymi

        Sä onnenukkeli rakastat vaimoasi 😳


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe