Elikkäs siis täällä pyörii on pyörinyt tää renkaidenpuhkoja jo jonkin aikaa.
Vandalisoi siis just satunnaisii autoja tosin useampia kertoja.
Miehenikin autoa nyt 4x puhkonu renkaat. Naapureilta ja samalla alueella asuvilta myös puhkoo.
Onks kellää muil kokemuksii tääl alueel tästä, google ties kertoo jostai tuulilasi paska jutuista ja hiihtäjiä piinaneest renkaide puhkojasta. Pistää miettii onko kysees sama ihminen.
Tämähä olis kiva saada loppumaan ja tekijä vastuuseen. !
Tiilikangas (renkaidenpuhkoja)
Anonyymi-ap
7
544
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös joku uhkaillut koulullakin
- Anonyymi
Mitäs siellä koululla on uhkailu. Ite en ole tästä kuullut mitään.
- Anonyymi
HÅllålan hullut ne vaan keppostelevat kun ei muihin virikkeisiin ole varaa. Onneksi muutin pois sieltä hullulasta
- Anonyymi
Väistämätöntä
- Anonyymi
Rikkooko myös traktorin renkaita kyseisellä dyyllään pyörän kumit on kuulemma erikoisosaamista L
- Anonyymi
Ahdesta oppinut tavanpyörille
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749