Suuret kiitokset Sarpatille oikein hyvin toimivasta risteily järjestelystä!!Ja kiitokset kuljetus järjestelyistä ja majapaikasta!Huippu hyvin toimittu..no veteraanihan sie ootkin ;) Ja kiitos mahtavasta ja hauskasta seurasta kaikille jotka olitte risteilemässä*masu ihan kipeä nauramisesta*:D piru kun hauskaa porukkoo...ei tää jääkkää mun viimeseksi seilaukseksi!!! ;)
30+ Romantica risteily 13.5.2005
5
3693
Vastaukset
- Psychotron
Oli kiva törmätä osaan teistä "vahingossa". Sattumalta samalla laivalla. Tosi kivaa porukkaa oli kaikki ketä näin. Työporukka unohtui saman tien kun teidän jengiin lyöttäydyin :)
- petteri76
Juu sarpatille taas kerran kiitos hauskan matkan järjestämisestä. Ja kaikille mukana olijoille kiitos mukavasta seurasta ;) Pakko se on lähtee taas seuraavan kerran mukaan :D
petteri76 kirjoitti:
Juu sarpatille taas kerran kiitos hauskan matkan järjestämisestä. Ja kaikille mukana olijoille kiitos mukavasta seurasta ;) Pakko se on lähtee taas seuraavan kerran mukaan :D
kiitos sarpatille mukavasta reissusta ja lisää samnalaisa matkoja ja sama poppoo vaan mukaan
Ei näistä saa kyllikseen... Kuka vielä väittää että chataddiktit olis nolife:ja. Ton porukan ei tarvinnu kaupasta elämää kysellä :D Me keikutettiin venettä!
- jackbauer
iha jeah matka...mutta kyl olotilat oliki sen mukaset sunnuntaina ku olut maistu viäl lauvantainaki vähä liia hyvi..Thanks Sarkku ja sii juu..))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594