Olen saamassa töitä yhdestä pikkukaupungista eteläsuomesta. Asunnoksi olisi ehkä tarjolla huoneisto josta ilmoitetaan että pitäisi tehdä vuoden vuokrasopimus jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi. Uskaltaako tuollaista sopimusta tehdä vai voiko siitä päästä irti jos työjutut menee uusiksi enkä voikaan vuotta asua siinä asunnossa. Voinko joutua maksumieheksi jos muutan pois kesken sopimuskauden?
määräaikainen vuokrasopimus
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on melkein kaikki semmosia jos välittäjä välittää. Sillä kuitataan välityspalkkio ja maksat itse jos lähdet aiemmin. Jotkut paskapää vuokranantajat tekee samaa vaikka itse hoitaisi vuokralaisen hankinnan.
- Anonyymi
Ei ole mitään paskapää hommaa, eikä sillä kuitata mitään. Hommaa sijoitusasunto ja kokeile itse. Takaan että tulet ymmärtämään ko. vuokrasopimusehdon tarpeellisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään paskapää hommaa, eikä sillä kuitata mitään. Hommaa sijoitusasunto ja kokeile itse. Takaan että tulet ymmärtämään ko. vuokrasopimusehdon tarpeellisuuden.
Lisäys aloittajalle. Vuoden määräaikainen tarkoittaa kirjaimellisesti vuoden määräaikaista sopimusta. Et pelkästään voi joutua, vaan joudut maksumieheksi, jos muutat pois kesken sopimuskauden.
Ainoa keino on keskustella ja sopia asioista vuokranantajan kanssa etukäteen. Voi hyvinkin olla, että vuokranantaja suosuisi esim. ½ vuoden määräaikaiseen. Aina kannattaa kokeilla, se ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807