Olen saamassa töitä yhdestä pikkukaupungista eteläsuomesta. Asunnoksi olisi ehkä tarjolla huoneisto josta ilmoitetaan että pitäisi tehdä vuoden vuokrasopimus jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi. Uskaltaako tuollaista sopimusta tehdä vai voiko siitä päästä irti jos työjutut menee uusiksi enkä voikaan vuotta asua siinä asunnossa. Voinko joutua maksumieheksi jos muutan pois kesken sopimuskauden?
määräaikainen vuokrasopimus
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on melkein kaikki semmosia jos välittäjä välittää. Sillä kuitataan välityspalkkio ja maksat itse jos lähdet aiemmin. Jotkut paskapää vuokranantajat tekee samaa vaikka itse hoitaisi vuokralaisen hankinnan.
- Anonyymi
Ei ole mitään paskapää hommaa, eikä sillä kuitata mitään. Hommaa sijoitusasunto ja kokeile itse. Takaan että tulet ymmärtämään ko. vuokrasopimusehdon tarpeellisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään paskapää hommaa, eikä sillä kuitata mitään. Hommaa sijoitusasunto ja kokeile itse. Takaan että tulet ymmärtämään ko. vuokrasopimusehdon tarpeellisuuden.
Lisäys aloittajalle. Vuoden määräaikainen tarkoittaa kirjaimellisesti vuoden määräaikaista sopimusta. Et pelkästään voi joutua, vaan joudut maksumieheksi, jos muutat pois kesken sopimuskauden.
Ainoa keino on keskustella ja sopia asioista vuokranantajan kanssa etukäteen. Voi hyvinkin olla, että vuokranantaja suosuisi esim. ½ vuoden määräaikaiseen. Aina kannattaa kokeilla, se ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976