Sumetku oy.

Anonyymi-ap

27

3293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moninaisista töistä ao. firman tarjoama hinta oli suorastaan törkeä...moninkertainen markkinahintaan nähden. Lupausta niiden toteuttamisesta ei edes annettu. Olisi pitänyt vain tilata. Työt tuli lopulta tehtyä 45% ao. firman tarjoamaan hintaan verrattuna. Elettevä se on heijänki, mutta niin on minunkin!
      Nyt näkyy alkaneen nykymaailman mallin (esimerkkinä vaikkapa Uros/Hallikainen) toisten rahojen puhallus omaan kassaan. Ensin mairitellaan metsänomistajalta kirjallisesti valtuutus päästä myymään metsät, ryhdytään lyömään puuta maahan, pidetään alihankkijat elossa nipin-napin, että puhallus jatkuisi ja jatkuisi, raiskataan metsä ns. lakirajalle ja pidätetään myyntitulot sitten omalla tilillä. Pian on edessä konkka ja mo jää lopulta nuolemaan näppejään. Mo ei ole taatusti ensimmäinen velansaaja mahdollisessa konkurssissa...verottajan ja pankkien, sekä palkkaturvan jälkeen ei yleensä jakoperää jää...tämäkin näyttää eräänlaiselta Wincapitalta?!
      Mihin ovat kadonneet kymmenien mo:n kymmenien tuhansien metsätulot? Sijoitettu toisaalle, pesty tavoittamattomiin tai sitten calculaattoria ei osata käyttää lainkaan. Entäpä mikä on yrityksen tilauskanta jatkossa, jos vaikka koho pinnalle pulpahtaisikin? Jo nyt toiminnasta on jäänyt pysyvä tahra metsänomistajien keskuuteen. Sitä ei nimenmuutoksilla, tai johtoa vaihtamalla puhdista mitenkään.

    • Anonyymi

      Tästä firmasta soiteltiin hyvin ahkerasti kun sitä ennen oli laiteltu jotain mainoskirjeitä. Koetettiin vaikka mitä metsän hoito palveluja tyrkyttää ja puhelinmyyjä alkoi tosissaan hermostumaan kun joka kerta kerroin kohteliaasti että nyt ei ole tarvetta millekään ja metsät on hoidossa kyllä.
      Ilmeisesti hankkivat tiedot joilla on metsää ja sitten aletaan ottamaan vaan yhteyttä.
      Sain sen kuvan että melkoisen ammattitaidotonta kokemattomien pyrkyreiden toimintaa jossa pääajatus on asiakkaan rahastus.
      Joskus jos metsää myyn niin en tälle firmalle ja hyvä aloittajalle että laittoi tietoa tästä!
      Kyllä jokainen tietää itse milloin on metsää sä myymässä siihen ei tarvita kenenkään hoputtamista.

    • Anonyymi

      Liikevaihto melko surkea henkilöstön määrään nähden.
      Jos joutuu melkein vuoden odottaa rahojaan ja maksavat vasta kun kerrotaan että seuraavaksi soittaa lakimies niin jo on pulju.

      • Anonyymi

        Onko tuo firma oikeasti tehnyt jotain väärää muuta kuin että maksut on myöhässä lakkojen takia ja mistähän ne lakot johtuu?
        Konkreettisia esimerkkejä pöytään, niin saadaan totuus esille Siis , jos oikeaa rikollista toimintaa moot tietävät.
        Ettei tämä taas ole joku leimaamisyritys näiltä innokkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo firma oikeasti tehnyt jotain väärää muuta kuin että maksut on myöhässä lakkojen takia ja mistähän ne lakot johtuu?
        Konkreettisia esimerkkejä pöytään, niin saadaan totuus esille Siis , jos oikeaa rikollista toimintaa moot tietävät.
        Ettei tämä taas ole joku leimaamisyritys näiltä innokkaita.

        Minkä lakkojen takia metsänomistajille kuuluvat maksut olisivat myöhässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo firma oikeasti tehnyt jotain väärää muuta kuin että maksut on myöhässä lakkojen takia ja mistähän ne lakot johtuu?
        Konkreettisia esimerkkejä pöytään, niin saadaan totuus esille Siis , jos oikeaa rikollista toimintaa moot tietävät.
        Ettei tämä taas ole joku leimaamisyritys näiltä innokkaita.

        No minä raivasin heille metsiä viime kesänä ja palkat jäi saamatta. Nyt ne on palkkaturvasta saataniva mutta voin sanoa teille että elkää helvetissä tehkö tämän firman kans kauppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä raivasin heille metsiä viime kesänä ja palkat jäi saamatta. Nyt ne on palkkaturvasta saataniva mutta voin sanoa teille että elkää helvetissä tehkö tämän firman kans kauppoja.

        Täälläkin kehtaat ruoja valehella, sinä et oo raivanna muuta kun tietäsi viinakaupan jonossa etuilemalla, mee oikeesti edes kerran töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin kehtaat ruoja valehella, sinä et oo raivanna muuta kun tietäsi viinakaupan jonossa etuilemalla, mee oikeesti edes kerran töihin.

        Minä asioin tämän tästä Hyrynsalmen Alkossa, ainakin viikottain ja eipä ole ollunna jonova, jos ei liijon muitakaan eläväisiä. Harvoin on minun ja myöjän lisäksi etes muita läsnä koko myymälässä, saatikka paikalla.
        Onse muuten veikee kiemura, että Hallikaisen Jyrki on suurin yksityishenkilö velekojana Uroksen konkurssipesässä, tai hän on ainakin yrittänyt olla, vajaalla parilla milijoonalla eurolla. Eikö se epeli ite junaillu koko 32 000 000 euron puhalluksenkin?
        Miten lie, käyköhän suometkun geissikäki niin, että tj kuittaa palkkaturvan kautta maksamatta jääneet tienestisä ja hyväuskoset metän myyjät jäävät nuolemaan näppejään.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä asioin tämän tästä Hyrynsalmen Alkossa, ainakin viikottain ja eipä ole ollunna jonova, jos ei liijon muitakaan eläväisiä. Harvoin on minun ja myöjän lisäksi etes muita läsnä koko myymälässä, saatikka paikalla.
        Onse muuten veikee kiemura, että Hallikaisen Jyrki on suurin yksityishenkilö velekojana Uroksen konkurssipesässä, tai hän on ainakin yrittänyt olla, vajaalla parilla milijoonalla eurolla. Eikö se epeli ite junaillu koko 32 000 000 euron puhalluksenkin?
        Miten lie, käyköhän suometkun geissikäki niin, että tj kuittaa palkkaturvan kautta maksamatta jääneet tienestisä ja hyväuskoset metän myyjät jäävät nuolemaan näppejään.....

        Missähän Alkossa oikeesti käyt koska Hyryn Alkoon on aina kilometrien jono,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä asioin tämän tästä Hyrynsalmen Alkossa, ainakin viikottain ja eipä ole ollunna jonova, jos ei liijon muitakaan eläväisiä. Harvoin on minun ja myöjän lisäksi etes muita läsnä koko myymälässä, saatikka paikalla.
        Onse muuten veikee kiemura, että Hallikaisen Jyrki on suurin yksityishenkilö velekojana Uroksen konkurssipesässä, tai hän on ainakin yrittänyt olla, vajaalla parilla milijoonalla eurolla. Eikö se epeli ite junaillu koko 32 000 000 euron puhalluksenkin?
        Miten lie, käyköhän suometkun geissikäki niin, että tj kuittaa palkkaturvan kautta maksamatta jääneet tienestisä ja hyväuskoset metän myyjät jäävät nuolemaan näppejään.....

        Pääpointti jutussasi oli hyväuskoset metän omistajat, tyhmyys ja ahneus on vaarallinen yhdistelmä josta joskus maksamaan kalliisti.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän Alkossa oikeesti käyt koska Hyryn Alkoon on aina kilometrien jono,

        Kilometrin jono?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilometrin jono?

        No ainakin melekeen.


    • Anonyymi

      Metkupa metku.

    • Anonyymi

      Ahneus pilaa hyvän alun. Nykyajan meininki on semmonen, että pitää saaha äkkiä kaikki, nyt ja heti ja vain minulle. Jos se ei onnistu, aletaan ketkuilemaan, veroilla, palkoilla ja tässä tapauksessa toisten rahoilla. Ainakin minun moraali on semmonen, että luottamuksen voi menettää vain kerran! Se on minulle niin kallis asia, että siitä kannattaa pitää kiinni kaksin käsin.

    • Anonyymi

      Sieltähän työntekijät karanneet jo muihin hommiin osa ainakin

      • Anonyymi

        Ei olleet sitoutuneita työntekijöitä, jouti mennäkin lusmuilemaan muualle.


    • Anonyymi

      Uppoavasta laivasta paras lähteä hyvissä ajoin

      • Anonyymi

        Toisaalta olisi hyvä oppia huomaamaan laivan kunto jo ennen, kuin siihen edes nousee!


    • Anonyymi

      Kellot soittaa niinkuin kymppitonnin juoksussa, viimeinen kierros alkaa...

    • Anonyymi

      Ei voi muuta sanoa, kuin että huonot on merkit taivaalla. Nyt, jos koskaan, jopa kirkosta eronneekin ateistin ja nyt petetyksi tulleen syntisäkinkin kannattaa alkaa rukoilla rahojensa puolesta. Rahojen, jotka kalliilla sovintoverellä luovutit Sumetkun kassaan ja sitä lyytä firman omistajien perstaskuun, lopulta jopa tavoittamattomiin.

      • Anonyymi

        Rukoilen että opit edes hieman oikeinkirjoitusta aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilen että opit edes hieman oikeinkirjoitusta aamen.

        Pysy hyvä ihiminen aiheessa, vai tekkeekö totuus noin kipijää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy hyvä ihiminen aiheessa, vai tekkeekö totuus noin kipijää?

        Totuus löytyy kaurapuurosta ja se kertoo että vain yksinkertaisia ihmisiä pystyy huijaamaan eikä tee totuus kipijää, mitä se ikinä tarkoittaakin, koska olen fiksu ihminen.


    • Anonyymi

      Jos olisivat asiakkaistaan välittäneet niin olisivat olleet heihin yhteydessä silloin kun maksamisessa on alkanut tulla vaikeuksia.
      Omaan taskuun vaan kuten joku Jethro.
      Kupla puhkesi poks.

      • Anonyymi

        Elät omassa pikku kuplassasi.


    • Anonyymi

      Joko on ruvennunna metänomistajien tilit täyttymmään?

      • Anonyymi

        Niijjenpitäsi ensin myyvvä mehtää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe