Bulgaria/Nessebar?

Shirana

Olen tutkinut lähes kaikki löytämäni linkit kyseisestä paikasta,
mutte mielelläni kuulisin jotain jo paikkaan tutustuneilta.
Kaikki kokemukset, suositukset ja muut tarinat kiinnostavat kovasti.
Mikä plussaa, mikä miinusta kauniissa Nessebarissa? =)

5

3679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipu

olin sunny beachillä noin 7 vuotta sitten .nessebar jäi erityisesti mieleen.menimme paikallisella dösällä sinne.tosi halpa.tietysti taksillaki pääsee..upea saari...ihania taloja..pieniä kujia...ruokapaikkoja...mummoja myymässä pitsiliinoja....jos menisin uudestaan varaisin huoneen nessebarista...enkä sunny tai golden beachiltä.....sen verran ihastuin paikkaan..mutt nää on maku asioita....:)upeet maisemat....korkeus eroja...pieniä poukamia jossa voi ottaa aurinkoa ja uidakkin....

• veke

SynnyBeachillä ollessani kävin kyseisessä kaupungissa,hieno paikka joskaan en majoitusta sieltä ottaisi,koska SB:ltä taksi ei maksa sinne juuri mitään ja päivän voi viettää syöden ja nauttien erikoisesta paikasta, illalla palaten hotelliin,suosittelen maata yleensäkin!

• jeejees!

nimensä mukainen mesta. EI YHTÄÄN MITÄÄN ELÄMÄÄ!

• Shirana

Ei me siellä varsinaisesti mitään elämää kaivatakaan, lomalla.. Pikemminkin nähtävää. Ja tietenkin aurinkoa, kauniita maisemia, uimista. Sunnybeachillä ei kuulemani mukaan ole yhtään mitään nähtävää. Rannat toki hienoja, mutta kaikki muu?
        Tietysti jos joku haluaisi erityisesti suositella jotain muuta paikkaa?

• Heippa.
      En tiedä, vieläkö tämä kysymysasettelu on ajankohtainen, mutta kirjoitan kuitenkin.
      OIlen ollut sekä Sunnu Beachissa että Nessebarissa monia kertoja. Ensin perheen kanssa kun lapset vielä lähti mukaan. Viimeisten vuosien aikana olen ollut siellä yksin ja joka kerta olen viihtynyt SUURENMOISESTI.
      Olen myös pitänyt Nessebaria eräänlaisena tukipisteenä ollessa Interraililla.
      Olen viimeisten vuosien aikana etsinyt hotellin paikan päällä. Sillä tavalla olen saanut huomattavasti halvempia ja silti samantasoisia hotellihuoneita.
      Nessebarin vanha kaupunki on tietysti elävä museo, mutta myös uuden kaupungin alueella on paljon nnähtävää. ja sitten on tietenkin maaseutu, jossa pääsee nopeasti seuraamaan todellista Bulgaarilaista arkea.
      Jos kiinnostaa, niin voin kertoa lisää ja jopa lähettää kuvia, jotka eivät ole matkailuesitteiden kaunistelemia.
      Terv. Juhani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      20
      1639
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      53
      1518
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1376
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1049
    Aihe