Taidan lopettaa nämä hommat kun ei pää enää kestä sitä ainaista naljailua pituudestani. Olen siis 175cm ja näin ollen noin 10cm muita lyhyempi. Joka päivä joku sanoo että tähän ja tuohon hommaan tarvitaan pituutta. Joku ei halua työskennellä kanssani koska en yllä. Myös pomoni on sanonut että ei olisi pitänyt palkata näin lyhyttä. Hän suuttui koska en ylettänyt tekemään yhtä työtä ilman pukkia.
Hauska juttu on se että yksikään työ ei ole jäänyt tekemättä koska työmaat on täynnä telineitä. Olen myös ehdottomasti työporukan kovakuntoisin ja vahvin harrastusteni ja elämäntapojeni vuoksi. Ei ole tarvinnut vetää välillä henkeä kuten toiset. Hoidan työni aina parhaan osaamiseni mukaan ja haluan aina pyrkiä laatuun. Tämä ei kuitenkaan riitä koska olen niin lyhyt.
Aloin etsimään uutta työtä, jotain muuta kuin rakennustyötä mutta itsetunto on nyt aika alhaalla.
Liian pieni rakennusmieheksi
6
330
Vastaukset
- Anonyymi
mitenkähän ne raksamiehet entisaikaan pärjäsivät hommissa kun olivat järjestänsä 170 cm tai alle. Entisaikaan huoneet oli todella korkeita. Ei 250 cm kuten nykyänsä. Ja työt ja kantamiset tehtiin rankalla käsivoimilla. Raksahommissa on aina myös tarvittu pukkeja ja telineitä. Vaikea uskoa että tarina on noin kuten sanot. Outoa siis.
Mikä erikoishomma on kyseessä, Telineiden pystytyshommako ?? - Anonyymi
Etsi toinen firma missä asenne työhön ja ihmisiin ja työtovereihin on kunnossa. Nykyinen työpaikkasi on täydellinen junttila.
- Anonyymi
Mitä pitempi raksahommissa, sitä useammin on selkä kipeä.
- Anonyymi
Etsi työporukka ja firma missä on toinen terve asenne
- Anonyymi
Kaikki työt on tullut tehtyä 35vuoden aikana raksalla ja pituutta 170senttimetriä, eikö teilläpäin telineitä ole? Lyhyt pituus eikä selkävaivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303867Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83179Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai332867Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122732Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1332441- 451992
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611225"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For891201Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361119Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 781109