Liian pieni rakennusmieheksi

Anonyymi-ap

Taidan lopettaa nämä hommat kun ei pää enää kestä sitä ainaista naljailua pituudestani. Olen siis 175cm ja näin ollen noin 10cm muita lyhyempi. Joka päivä joku sanoo että tähän ja tuohon hommaan tarvitaan pituutta. Joku ei halua työskennellä kanssani koska en yllä. Myös pomoni on sanonut että ei olisi pitänyt palkata näin lyhyttä. Hän suuttui koska en ylettänyt tekemään yhtä työtä ilman pukkia.

Hauska juttu on se että yksikään työ ei ole jäänyt tekemättä koska työmaat on täynnä telineitä. Olen myös ehdottomasti työporukan kovakuntoisin ja vahvin harrastusteni ja elämäntapojeni vuoksi. Ei ole tarvinnut vetää välillä henkeä kuten toiset. Hoidan työni aina parhaan osaamiseni mukaan ja haluan aina pyrkiä laatuun. Tämä ei kuitenkaan riitä koska olen niin lyhyt.

Aloin etsimään uutta työtä, jotain muuta kuin rakennustyötä mutta itsetunto on nyt aika alhaalla.

6

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mitenkähän ne raksamiehet entisaikaan pärjäsivät hommissa kun olivat järjestänsä 170 cm tai alle. Entisaikaan huoneet oli todella korkeita. Ei 250 cm kuten nykyänsä. Ja työt ja kantamiset tehtiin rankalla käsivoimilla. Raksahommissa on aina myös tarvittu pukkeja ja telineitä. Vaikea uskoa että tarina on noin kuten sanot. Outoa siis.
      Mikä erikoishomma on kyseessä, Telineiden pystytyshommako ??

• Anonyymi

Etsi toinen firma missä asenne työhön ja ihmisiin ja työtovereihin on kunnossa. Nykyinen työpaikkasi on täydellinen junttila.

• Anonyymi

Mitä pitempi raksahommissa, sitä useammin on selkä kipeä.

• Anonyymi

Etsi työporukka ja firma missä on toinen terve asenne

• Anonyymi

Kaikki työt on tullut tehtyä 35vuoden aikana raksalla ja pituutta 170senttimetriä, eikö teilläpäin telineitä ole? Lyhyt pituus eikä selkävaivoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      182
      1272
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      684
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      594
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      550
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    Aihe