Prologi
Mörökölli ja Mr. Handsome asustelivat teltassa Manhattanin syrjäisessä korn - - evolution on hjuvö biis.
New kakka on tabu työpaikoilla. Alienin papana Ei. Enkelit ei käy jaskalla. Suomessakaan ei ole ketään töissä viihteessä joita kiin - -
Taul von Beldi vaan lainaili netin tähtisiemen stooreja + oma piirros. Minäpä olen marsilainen. Minulla on kuulemma - -
New Cage-leffa in town
5
399
Vastaukset
- Anonyymi
Voi vitsi. Aloitus 68 viewii ja indigosociety.com katos ja star sbiib seed flowers sivustot hävis ku mihkä ne meni. Mihkä ne itteää meetioiks tituleeraavat häipy. Niit oli satoi tuhanssi viel 2009-10 zen jälkeen ne meni mettään. No puut sanoo. Öm möm möm möm möm möm möm möi. En kai mä ny pjest wruendeja paliasta.
Täältä lisää nu-akkea lasiin:
http://xdf.mywebcommunity.org- Anonyymi
Huhumylly käynnistyy. Tolla sivustolla ei päriää ellei kirjoita tiedostonimiä zelaimen ozoite genddään ite. xnxx
- Anonyymi
https://www.ligonier.org/learn/articles/field-guide-on-false-teaching-new-age-spirituality
Ihmisillä on osalla tarve kieltää asioita varsinkin hesan suunnalla melko jäätävä.
Tällaisia kieltokirjoituksia vielä pystyy lukemaan, tietäähän sen.
Eiks oo kivaa asua sellasten kaa vaikka siellä hells kingissä - - ai niin unohdin. Nk. tavallinen ihminen saa ET-hallitsijansa välityksellä kiksit kun kieltää heikommiltaan asioita. Ette milloinkaan pura tätä narsismia self-ajattelulla.
Välillä tämä hallitsija haluaa sotia. Silloin hesamönkijälover lähtee baariin, huoriin, tai läppäisee puolisoaan.
Nyt hallitsija haluaa… että TPS voittaa HIFKin tulevalla kaudella. Tämä oli vain unta. Menkää etsimään mustanaamiota - Anonyymi
Suomessa päriää henkisissä piireissä sellainen edesmennyt henkinen tyyppi (mitä tulee mieh-hihi-iin)
Kuten E. Chalganen ja Duumion demppeli
Ei lapsillekaan voi kirjakieltä kirjoittaa pitkään, kaikkia aikuisetkin
lässyyntyvät: mitäs tulee telkkarista; joko se jopo on korjattu; jätkä polki SLO:sta BRNIJÖÖ:n pyörä-tekniikalla jota en itse handlaa ollengas, e-pyörä ei tunnu auttavan pitkis joogireissuis
....
kun yrittää keskustella
ihmisten kanssa
ne mönkii piiloon
ja tuo ET:n tilalle
ja sanoo
kessuttele tuon kanssa
"mee ei skalleta (scully) kessutella
tämmöis--"
--
teette ohjelman
BEGIN PLAY
ET-resonance ; ET Project; to Kill human
END PLAY
kun ette kessuttele peloissanne
ET-hyökkäyksestä mun tai mun maagisten
otusten välityksellä
haluatte vaan että puuttin laajentaa
sotaa tänne
jopa siellä kaikkivoipiaassa
helss manifestaatiossa
jossa hifki voittaa aina
jossa lääkäri voi huoletta nostaa
muka-nostaa tiiätte mitä "laina"
Onko se kuparikettu kova, entä nwohavaintoja. En muista kumpi oli kovempi. Taistelkaa siitä Hus psykiatriassa. Mistä muustakaa puhuisitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887