New Cage-leffa in town

Anonyymi-ap

Prologi
Mörökölli ja Mr. Handsome asustelivat teltassa Manhattanin syrjäisessä korn - - evolution on hjuvö biis.

New kakka on tabu työpaikoilla. Alienin papana Ei. Enkelit ei käy jaskalla. Suomessakaan ei ole ketään töissä viihteessä joita kiin - -

Taul von Beldi vaan lainaili netin tähtisiemen stooreja + oma piirros. Minäpä olen marsilainen. Minulla on kuulemma - -

5

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi vitsi. Aloitus 68 viewii ja indigosociety.com katos ja star sbiib seed flowers sivustot hävis ku mihkä ne meni. Mihkä ne itteää meetioiks tituleeraavat häipy. Niit oli satoi tuhanssi viel 2009-10 zen jälkeen ne meni mettään. No puut sanoo. Öm möm möm möm möm möm möm möi. En kai mä ny pjest wruendeja paliasta.

      Täältä lisää nu-akkea lasiin:
      http://xdf.mywebcommunity.org

      • Anonyymi

        Huhumylly käynnistyy. Tolla sivustolla ei päriää ellei kirjoita tiedostonimiä zelaimen ozoite genddään ite. xnxx


    • Anonyymi

      https://www.ligonier.org/learn/articles/field-guide-on-false-teaching-new-age-spirituality

      Ihmisillä on osalla tarve kieltää asioita varsinkin hesan suunnalla melko jäätävä.

      Tällaisia kieltokirjoituksia vielä pystyy lukemaan, tietäähän sen.

      Eiks oo kivaa asua sellasten kaa vaikka siellä hells kingissä - - ai niin unohdin. Nk. tavallinen ihminen saa ET-hallitsijansa välityksellä kiksit kun kieltää heikommiltaan asioita. Ette milloinkaan pura tätä narsismia self-ajattelulla.

      Välillä tämä hallitsija haluaa sotia. Silloin hesamönkijälover lähtee baariin, huoriin, tai läppäisee puolisoaan.

      Nyt hallitsija haluaa… että TPS voittaa HIFKin tulevalla kaudella. Tämä oli vain unta. Menkää etsimään mustanaamiota

    • Anonyymi

      Suomessa päriää henkisissä piireissä sellainen edesmennyt henkinen tyyppi (mitä tulee mieh-hihi-iin)

      Kuten E. Chalganen ja Duumion demppeli

      Ei lapsillekaan voi kirjakieltä kirjoittaa pitkään, kaikkia aikuisetkin

      lässyyntyvät: mitäs tulee telkkarista; joko se jopo on korjattu; jätkä polki SLO:sta BRNIJÖÖ:n pyörä-tekniikalla jota en itse handlaa ollengas, e-pyörä ei tunnu auttavan pitkis joogireissuis

      ....

      kun yrittää keskustella
      ihmisten kanssa
      ne mönkii piiloon
      ja tuo ET:n tilalle
      ja sanoo
      kessuttele tuon kanssa
      "mee ei skalleta (scully) kessutella
      tämmöis--"

      --

      teette ohjelman

      BEGIN PLAY
      ET-resonance ; ET Project; to Kill human
      END PLAY

      kun ette kessuttele peloissanne
      ET-hyökkäyksestä mun tai mun maagisten
      otusten välityksellä
      haluatte vaan että puuttin laajentaa
      sotaa tänne

      jopa siellä kaikkivoipiaassa

      helss manifestaatiossa

      jossa hifki voittaa aina

      jossa lääkäri voi huoletta nostaa

      muka-nostaa tiiätte mitä "laina"

      Onko se kuparikettu kova, entä nwohavaintoja. En muista kumpi oli kovempi. Taistelkaa siitä Hus psykiatriassa. Mistä muustakaa puhuisitte.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe