Alppilan lukio

Anonyymi-ap

👋
 oon yhteishaus menos lukioon eikĂ€ niinkun miiiitÀÀn hajua mihin menisin. Haluisin ehkĂ€ alppilaan tai etu-töölöön tmv. Osaisko joku kertoo mikĂ€ meininki nois nykyÀÀ on ku kaikki mitĂ€ oon lukenu on jonku 10vuoden takasii. Kiitos etukĂ€teen jos joku jaksaq vaivautua vastaamaan. Haluisin kuulla ihan rakennuksesta ihmisistĂ€ ja yhteishengestĂ€ kemuista niinkun iiihan mistĂ€ vaan.

2

618

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Haluaisit kuulla opiskelun kannalta aika epÀolennaisista asioista. Voin vakuuttaa, ettÀ lukiota enemmÀn opiskelumenestykseesi vaikuttaa oma toimintasi. Lukion nimellÀ ei ole mitÀÀn merkitystÀ. Kaikista lukioista valmistutaan ylioppilaaksi, samanlaiset opiskelijat joka paikassa, samalla tavalla koulutetut opettajat. Ruoka samaa, viihde samaa. Rakennukset, voi kristus...

      Mene lÀhimpÀÀn lukioon! SÀÀstÀt aikaa ja voimavaroja itse opiskeluun.

      • Anonyymi

        Joo totta toikin. LÀhimpÀÀn lukioon ehkÀ en kuitenkaan haluis koska siellÀ on todella alhanen keskiarvo ja muutenkin mitÀ oon kuullut niin ei oo mikÀÀn parhain. Tietysti tajuun et oma suhtautuminen on se kaikista tÀrkein lukiossa kuin lukiossakin mutta ois kuitenkin kiva kuulla etukÀteen jotain lukiosta mihin haluisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltÀ kiihottuminen teissÀ tuntuu

      Kun miehellÀ tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitÀ naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sÀ kyllÀ

      ihme nainen. MikÀ on tuo sun viehÀtysvoiman salaisuus?
      IkÀvÀ
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ÀÀniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttÀ
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvÀstit?

      Vai mikÀ on :( oonko sanonut jotain vai mitÀ?
      IkÀvÀ
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmÀÀ koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin ettÀ joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      SÀrkynyt sydÀn
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltÀ

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      IkÀvÀ
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittÀÀ saada yhteyttÀ

      Oot mikÀ oot ja se siitÀ
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina ÄkkijyrkkĂ€ sai kĂ€skyn lĂ€hteĂ€ pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      TĂ€mĂ€ oli shokkiyllĂ€tys. Oliko tĂ€ssĂ€ kyse tosiaan siitĂ€, ettĂ€ ÄkkijyrkkĂ€ sanoi asioita suoraan vai mistĂ€.... TsemppiĂ€, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. KyllÀ poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa hÀirikköÀ ja tiedustelin, eikö sitÀ saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe