Alan ymmärtämään

Anonyymi-ap

Alan ymmärtämään miksi monet harrastaa kevytsuhteita, sitoutumattomuutta ja vapaaehtoista sinkkuutta kun lesbotarjontaa katsahtaa.
Niin paljon ihmisiä joiden kanssa ei ole mitään oleellista yhteistä, keskustelu ja suhteen rakennus on yksipuolista, toisella ei mitään tavoitteita/intohimoja, huonoa kohtelua ylipäänsä, negatiiviset ja valittamiseen taipuvat mörököllit, puhumattomuus/hiljaiset tyypit, naislapsia, vauvahulluja, ylipainoa, alkkiksen alkuja, tunnekylmyyttä, kovakuorisuutta ja kontrollinhalua kumppanista.

28

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä tai alkaa jo miettimään miehiä, kun tarjonta on mitä on.

      • Anonyymi

        Hah no ei nyt sentään. ;)
        Valikoima on vain käsittämättömän epäsopivaa. Sinkkuna on parempi.


    • Anonyymi

      Arvaan että taas etsitty seuraa deittisovelluksista....

      • Anonyymi

        Joo ihmetyttää kun joillekin tarjonta = tinderin naiset. Arjessa nappaa varmemmin ja sopivammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ihmetyttää kun joillekin tarjonta = tinderin naiset. Arjessa nappaa varmemmin ja sopivammin.

        Tämä! ^
        Oikeasti Tinder ei kerro mitään KAIKISTA Suomen vapaista naisista. Ei ole "koko maan sinkkutarjonta" siellä 😄 luultavasti on monikin käynyt testaamassa Tinderin ja muita palveluja joskus tai välillä, ehkä mielenkiinnosta tai ensin jopa tositarkoituksella, mutta kyllä sen nopeasti huomaa, että ei todellakaan ole kaikki siellä 😄 jos miettii vaikka ihan tietäen KEITÄ OMIA TUTTUJA siellä on samaan aikaan, ja miksei ne ole tullut vastaan vaikka yrittää asettaa haut just täsmälleen (on koitettu oikeasti tätä ja löytää toisiamme) 😀 ja sitten jos itsekin on vain käväissyt ja tuskastunut nopeaan, ja poistanut itsensä sieltä, no, voi myös miettiä että TUSKIN on ainoa joka on niin tehnyt 🙂

        En minä väheksy etteikö VOISI timanttiakin Tinderistä löytää, mutta se on ihan arpapeliä satutko sen timantin kanssa just samaan aikaan olemaan siellä tai näytetäänkö häntä sulle, ihan kuin baarissakin tai muualla missä nyt ei päivittäin hengaile.

        Ja kun se appi ei vaan näytä sulle edes niitä kaikkia ketkä siellä on, kun senkin idea on saada rahaa, niin kyllä sit melkein loogisesti pitää vähintään maksaa siitä jonkin aikaa että tarjotaan edes _vähän_ suurempi joukko käyttäjiä. Ja SILTI epäilen näyttääkö se kuitenkaan kaikkia. Se ei kuulosta järkevältä bisnekseltä olla liian toimiva systeemi, vain sen verran että koukuttuu. Ei se mikään hyväntekeväisyyspalvelu ole. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ihmetyttää kun joillekin tarjonta = tinderin naiset. Arjessa nappaa varmemmin ja sopivammin.

        Ei muuten "nappaa". Kiinnostuneet ovat ennemmin ei mun tyyppiä: keski-ikäiset, liian nuoret sekä miehet ja polyt/biit.
        Ei kiitos. Viimeksi eilen yksi mies. Niin ettei ihan nappaa.
        Deittiäppien etu on että voi itse tehdä rajauksia ja suuntautuminen on helpompi selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten "nappaa". Kiinnostuneet ovat ennemmin ei mun tyyppiä: keski-ikäiset, liian nuoret sekä miehet ja polyt/biit.
        Ei kiitos. Viimeksi eilen yksi mies. Niin ettei ihan nappaa.
        Deittiäppien etu on että voi itse tehdä rajauksia ja suuntautuminen on helpompi selvittää.

        No mutta siis onko nyt kyse siitä, että odottelet prinsessana että joku _muu_ tulee iskemään/kiinnostumaan, vai olet itse ilmaissut kiinnostuksesi, ja he eivät ole kiinnostuneet takaisin? Pahoittelut, mutta lesbopiireissä se nyt on kaikista huonoin tapa deittiä live-tilanteessa saada, jos vain kuvittelee, että nättinä istuskelemalla joku kiinnostuu. Sanoisin että sillä meiningillä on onnistumis% lähellä nollaa.... onhan se tykkäily ja yleisön rajaus ns helppoa appeissa, mut jos oikeasti on oma tyyli vain odottaa heteronormatiiviseen tyyliin passiivisesti iskuyrityksiä ilman omaa panostusta, mä en ainakaan lämpenisi sellaisille jääprinsessoille. Pitää osata vähintään flirttailla selkeästi etäältä sitten, ellei kykene itse muuten lähestymään ja tulla jutulle. Kas kun ei ole mitään kulttuurista normia kumpi asianomaisista naisista lähestyy, kun ei ole niitä miehiäkään yhtälössä... 😀 ota itse enemmän vastuuta että oma toiminta näyttää aktiiviselta myös, niin uskon että live kohtaamisetkin sun kriteerien mukaisten naisten kanssa lisääntyy.


    • Anonyymi

      vai et hiljaiset tyypit on niin kamalia ja pohjasakkaa.
      ok

      • Anonyymi

        Itse arvostan keskustelevaa kumppania josta ei jokaista kokonaista lausetta ja mielipidettä tarvitse maanitella ulos. Ei liity sinuun mitenkään.
        Olen tarpeeksi aikuinen tietääkseni ettei hiljainen/vetäytyvä=mystisen karismaattinen.;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse arvostan keskustelevaa kumppania josta ei jokaista kokonaista lausetta ja mielipidettä tarvitse maanitella ulos. Ei liity sinuun mitenkään.
        Olen tarpeeksi aikuinen tietääkseni ettei hiljainen/vetäytyvä=mystisen karismaattinen.;)

        Niimpä. Olis raskasta pidemmän päälle vetää hohtimilla jokainen sana irti. Harvassa taitavat olla potentiaaliset ehdokkaat. Ei pidetä ulkonäöstä huolta, mt-ongelmat muutamilla, alkoholismi jne jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse arvostan keskustelevaa kumppania josta ei jokaista kokonaista lausetta ja mielipidettä tarvitse maanitella ulos. Ei liity sinuun mitenkään.
        Olen tarpeeksi aikuinen tietääkseni ettei hiljainen/vetäytyvä=mystisen karismaattinen.;)

        Mulla taas on kokemus, että monet ns. hiljaiset vatvovat muita ihmisiä netissä ja harrastavat nettikiusaamista. Puheliaammat ovat avoimempia ja suorempia. Ei voi yleistää kaikkiin tietenkään.


    • Anonyymi

      Hmm.. Mulla on täysin eri kokemus naisista. Suurin osa aivan ihania ❤️

      • Anonyymi

        Mulla on myös kokemus, että valtaosa naisista on kivoja, hyvännäköisiä, elämä hallinnassa. Romantiikkaa syntyy harvan kanssa, mikä taas on ihan luonnollista. En odotakaan, että leimahtaa kaikkien kanssa. Siksi on oltava itsekin aktiivinen tutustumaan siellä missä liikkuu, harrastuksissa, iltamenoissa jne.

        Hämmästyttää missä netissä pesivät jatkuvasti törmäävät luonneongelmaisiin, joilla on kaikki vinksin vonksin. No varmaan kaikilla oudoilla palstoilla. Tämä palsta on ok, mutta ei mikään elämän keskipiste. Elämä on irl.


    • Anonyymi

      Onneksi sinä olet kuitenkin täydellinen. 😍Lähtisitkö itsesi kanssa treffeille tai parisuhteeseen? Vai ovatko omat odotuksesi sittenkin liian korkealla?

      • 👍🏻 Tämä olis itse kullekin hyvä tapa. Vilkasta tai kattoa vaikka vähän pitempäänkin sinne peiliin ja sen lisäksi miettiä omia luonteenpiirteitään ja tapojaankin. Ja sitten voisi pohtia niitä "Lähtisitkö" biisin sanoja, "istuisitko kanssani keskipenkille..." jne 😉


    • Anonyymi

      Minusta vauvahulluus on aika normaalia fertiili-ikäisellä. Mikä on naislapsi? Mistä tiedät, että toinen on hiljainen eikä vain ujo ensitreffeillä?

      Minusta kuulostat aika ikävältä ihmiseltä itse. Määrittelet ja laitat leimoja ihmisiin.

      Olen kaunis, fiksu ja normaalipainoinen.
      Minulla on hyvä työ ja olen koulutettu. En lähtisi kanssasi treffeille tai suhteeseen, koska puhut ja ajattelet niin negatiivisesti ja suorastaan ilkeästi.
      Moni on todella katkera ja ilkeä.

    • En tiedä miten asianlaita on, kun en ole naisseuraa etsinyt. Kokemus puhdas nolla. Mutta jotenkin mutuan, että itse sinkkuna etsisin kumppania hiukan tyylillä, että tulee vastaan, jos tulee joku ihana.

      En usko, että menisin deittipalveluihin hakemaan seuraa, sillä olen laiska kahlaamaan vaihtoehtoja läpi. Ja kevytsuhteita en halua, ei ole mun juttu.

      Olen ihastunut sattumalta törmäämiini naisiin, ketään etsimättä. Ja kumpikin oli ja on ihania ihmisiä ja naisia, vaikkei suhdetta heidän kanssa ollutkaan. Olisi voinut olla minun puolestani, jos mikään ei olisi estänyt. Esteitä en viitsi luetella.

      Luulen, että niin osuu jos osuu hyvä kohdalle.

    • Anonyymi

      Sitten kun osaa olla itse hyvä kumppani saa hyvän kumppanin. Meissä kaikissa on huonojakin puolia.

      • Jep. Vähän sitä suopeutta muita (ja itteäänkin) kohtaan. Ei tartte olla niin armoton. Joskus voipi olla hyvä antaa mahdollisuus myös sille ei niin omasta mielestä äkkiä katsottuna täydelliselle.


    • Anonyymi

      Ongelmana on ettei tapaa riittävän paljon lesboja arjessa, en kuulu piireihin, deittiäppejä käyttää vain osa, ei lisääntymishaluja mutta noin oman ikäinen seura kiinnostaisi.
      Kaikki katsoo tarjontaa omasta näkökulmasta ja itse tietää parhaiten mitkä on tärkeimmät asiat mistä ei voi joustaa ja mistä taas voi parisuhdetta kun miettii.

      Ketjun "lynkkausjoukon" mielipiteistä huolimatta mielestäni on ihan ok avata vähemmistödeittailun nurjempiakin puolia vaikka se ei enemmistöä miellyttäisi.

      • Anonyymi

        En ole bi mutta laajentamalla niihin olisi varmaan sinullakin enemmän mahkuja. Monet hakeutuvat myös somen kautta ryhmiin, mistä löytyy ikäryhmillekin omansa.


      • Anonyymi

        Eihän täällä kukaan ole tarkoittanut olla lynkkaamassa, vaan realistisesti kertomassa oman mielipiteensä avauksestasi.


    • Anonyymi

      Tarjonnasta se ei ole kiinni. Kaikki ei muutenkaan välitä mennä amatonormatiivisuuden mukaan, eikä tarvitse edes olla aro/asse tai poly.

    • Anonyymi

      Mitä tavoitteita työntekijän asemassa olevalla amiksella pitäisi olla? Miksi pitäisi olla tavoitteita kun ei kuitenkaan ole. Mitään mahdollisuuksia vaikuttaa mihinkään. Paitsi voi jättää toiveen milloin haluaa pitää lomansa.

      Tai miksi pitäisi olla jotain ihmeellisiä intohimoja. En osaa soittaa mitään, en piirtää, en ole, en ole kovin kiinnostunut edes ruuan laitosta, urheilullisesti lahjakas,
      Mä en jaksa enää keski ikäisenä tavoitella kuuta taivaalta.

      • Tämä. Mulle riittää ihan normi arki elämä haasteineen, eikä tartte mitään ihmeellistä olla. Realismia vähän kehiin.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Tämä. Mulle riittää ihan normi arki elämä haasteineen, eikä tartte mitään ihmeellistä olla. Realismia vähän kehiin.

        Myös mua kiinnostaa nimenomaan tavallinen arkielämä. Se tuntuu olevan aika harvinaista.


      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä. Itse mielummin välttelen uraohjuksia joiden päämääränä on vain edetä uralla mahdollisimman pitkälle. Ite olin tuollainen vielä muutama vuosi sitten (yök) kunnes heräsin siihen että elämässä on muutakin, ja tosissaan ketä kiinnostaa oletko perus duunari vai jakkupukuinen pilkunviilaaja. Nyt onnellinen duunari perheen kera ❤️


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe