Oomi vaihtoturva ja uusiutuva...? WTF???

Anonyymi-ap

Hei,
Vanha oomin sähkösopimus päättyi marraskuussa ja hyvissä ajoin kesän lopulla soitteli oomin tyyppi ja tein uuden sähkösopparin samoilla spekseillä kuin ennenkin. En ymmärrä noista juuri mitään ja sen monta kertaa siinä puhelun aikana sanoin, ja sanoin että haluan vaan samanlaisensopimuksen kuin ennenkin.

Ja nyt olen vasta havahtunut todellisuuteen!!, eli olen ostanut tietämättäni jonkun oomi vaihtoturvan 4,90e//kk ja uusiutuvan 4,90e/kk. Eli ostin 10e lisäpalveluita, joita en edes tiennyt olevan olemassa. En varmasti ole puhelimessa sanonut ostavani tuollaisia, ja uskoisin löytäväni puhelimesta päivän, jolloin myyjä soitti yms.

Osaako joku neuvoa miten pääsen eroon noista lisäpalveluista mahdollisimman vähin tappioin? Vaihtoturvanhan olen nyt ostanut, mutta pikaisella tämän palstan silmäilyllä kävi selväksi, että vaihtoturva tarkoittaa, että maksat palvelusta silti, vaikka vaihtaisit sopimusta.

6

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oomi on todella firma joka saa suuttumaan.
      Ensinnäkin, sähkölaskun kuukausittaista päivämäärää ei voi vaihtaa pysyvästi kuun vaihteeseen.
      Toisekseen, Oomilla ei ole asiakaspalvelupistettä lainkaan. Puhelin on jatkuvasti ruuhkautunut.
      Tänään 21.8 olen soittanut viimeksi, kiireellistä asiaa, niin vastaaja sanoi että puhelimemme ovat ruuhkautuneet 15.8 alkaen. Ole hyvä ja soita myöhemmin uudelleen. Eikö tämä ole jo periste vaatia sähkösopimuksen purkua, kun heihin ei saa edes yhteyttä tarvittaessa.
      He mainostavat että mene verkkosivuille ja löydät sieltä yleisimmin kysytyt kysymykset.
      Ei meillä ole aikaa leikkiä kenenkään verkkosivujen kanssa jotka ei edes aukea.
      Surkeaa palvelua.

    • Anonyymi

      Online verkkosivut eivät toimi, ketään ei saa kiinni. Puhelin on ruuhkautunut jo viikon.
      Millaista palvelua tämä tällainen on? Vaadin sopimuksen purkua kun saan jonkun kiinni.

    • Anonyymi

      Suomi 24:lle saa kirjoitella mitä vaan ja muodon vuoksi saa vaatiakin ihan mitä vaan...

    • Anonyymi

      Mökkipena valitsi Oomin , juurikin toimivien ja yksinkertaisten nettipalveluiden takia.
      Minulla on 3 sopparia Oomin kanssa ja kaikki laskut erääntyvät laskutuskuukautta seuraavan kuun puolivälissä ( heinäkuun lasku 18.8 eräpäivä)

      Todella hyvä kulutuksen seuranta, kätevä suoraveloitus ja virtuaaliviivakoodin saa helposti kopioitua jos ei ole suoraveloitusta.

      Kun otin sivujen kautta yhteyttä ,sain vastauksen parissa päivässä.
      En ymmärrä miten nettipalvelusta saisi parempia.

      Tuntuu kuin joku/jotkut provoilisivat Oomista
      Ainakin tuo väite, ettei saa muutettua eräpäivää kuun vaihteeseen. On mielestäni outo koska automaattisesti tulee yli 2 viikkoa maksuaikaa??

    • Anonyymi

      Mitenhän Suomi pärjäsi ennen, kun ei ollut tuulivoimaa ollenkaa, eikä olkiluoto 3 ja isot paperitehtaat pyöri täysillä ja monta paperikonetta työnsi paperia ja kartonkia maailmalle. Sähköä meni valtavasti ja aina se riitti kaikille sopu hintaan ja siirrot oli halpoja. Sitten rakennetaan tuuli voimaa ja aurinko voimaa ja olkiluoto 3, niin meillä loppuu sähkö talvisin ja hinnat on pilvissä. Kyllä tässä haisee ihan bisnes ja sitä tehdään nyt sähköllä ja saadaan valtavia voittoja jonkun taskuun.

      • Tässä haisee vihreä siirtymä ja sen mukanaan tuoma epävarmuus. Sinänsä kannatan "vihreää" siirtymää, koska se lisää energian kotimaisuusastetta. Mitta nykyiswn kaltais en missään nimessä, missä mennää kettutyttöjen ideologia edellä. 🤮 Pitäisi enemmän luottaa teknologian rajoihin, kehittää uutta ja sitten toteuttaa villit fantasiat. Nyt toteutetaan ensin vantsut unelmat ja sitten odotetaan josko teknologia seuraisi perässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      348
      3091
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      113
      2292
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1660
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      74
      1193
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1087
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1013
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      42
      986
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      153
      983
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      858
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      806
    Aihe