Kahta en vaihda/tästä voin tinkiä

Loppuelämän kumppani etsinnässä. Mitä häneltä ehdottomasti vaadit/mistä voit tinkiä/millä ei ole yhtään merkitystä?

47

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs sinä itse listaisit noihin kohtiin? 😛

      • 😅 Ihan kun oisin kuullut tän ennenkin. No, Annas pepparkakku, kun mie mietin. Vastaa sä sillä aikaa, koska oothan jo saanu tovin jos toisenkin pohtia 😝😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😅 Ihan kun oisin kuullut tän ennenkin. No, Annas pepparkakku, kun mie mietin. Vastaa sä sillä aikaa, koska oothan jo saanu tovin jos toisenkin pohtia 😝😁

        Nooh mä jätän vastaamatta, sillä oon vähän lukossa kyseisen aiheen suhteen. Mut utelias muitten vastauksille. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nooh mä jätän vastaamatta, sillä oon vähän lukossa kyseisen aiheen suhteen. Mut utelias muitten vastauksille. 😄

        Millähän tuo lukko avattas... ei ole ihmisen hyvä lukossa olla 😉
        Eli jos ettisin, niin...
        Mitä häneltä ehdottomasti vaadin. Vähintään tyydyttäviä käytöstapoja, huumorintajua, rehellisyyttä ja luotettavuutta. Täytyy myös osata näyttää tunteensa ja olla läheisyydessä viihtyvä ja haleja haluava.
        Mistä voit tinkiä. Iän ei tartte olla ihan kohdillaan, eikä mittojen.
        Millä ei ole yhtään merkitystä? Monilla ulkoisilla ominaisuuksilla ja mieltymyksillä.
        Nämä nyt tässä hetkessä tulivat mieleen.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Millähän tuo lukko avattas... ei ole ihmisen hyvä lukossa olla 😉
        Eli jos ettisin, niin...
        Mitä häneltä ehdottomasti vaadin. Vähintään tyydyttäviä käytöstapoja, huumorintajua, rehellisyyttä ja luotettavuutta. Täytyy myös osata näyttää tunteensa ja olla läheisyydessä viihtyvä ja haleja haluava.
        Mistä voit tinkiä. Iän ei tartte olla ihan kohdillaan, eikä mittojen.
        Millä ei ole yhtään merkitystä? Monilla ulkoisilla ominaisuuksilla ja mieltymyksillä.
        Nämä nyt tässä hetkessä tulivat mieleen.

        Ihan järkeviä vaatimuksia. ☺️

        Nyt on lukossa olon aika. Nämä ikuisuus jutut ei pyöri mielessä ensinkään. Kun loppuelämä on joko pitkä aika tai sitten hyvin lyhyt, voi olla ettei aamua näe. 😄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Millähän tuo lukko avattas... ei ole ihmisen hyvä lukossa olla 😉
        Eli jos ettisin, niin...
        Mitä häneltä ehdottomasti vaadin. Vähintään tyydyttäviä käytöstapoja, huumorintajua, rehellisyyttä ja luotettavuutta. Täytyy myös osata näyttää tunteensa ja olla läheisyydessä viihtyvä ja haleja haluava.
        Mistä voit tinkiä. Iän ei tartte olla ihan kohdillaan, eikä mittojen.
        Millä ei ole yhtään merkitystä? Monilla ulkoisilla ominaisuuksilla ja mieltymyksillä.
        Nämä nyt tässä hetkessä tulivat mieleen.

        Nyt kun näitä touhuja kattelee, niin yhden mä tästä vaihdan ja sitä en vaihda. Tyydyttävät käytöstavat. Kyllä niiden tapojen hyvät täytyy olla. Liian raskasta ja ikävää olis loppuelämä semmosen ihmisen kanssa, joka ei osaa käyttäytyä. Hyvä olo ja fiilis tuskin on kellään aina. Mutta ei se olo siitä varmasti parane kun ilkeillään toisille.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt kun näitä touhuja kattelee, niin yhden mä tästä vaihdan ja sitä en vaihda. Tyydyttävät käytöstavat. Kyllä niiden tapojen hyvät täytyy olla. Liian raskasta ja ikävää olis loppuelämä semmosen ihmisen kanssa, joka ei osaa käyttäytyä. Hyvä olo ja fiilis tuskin on kellään aina. Mutta ei se olo siitä varmasti parane kun ilkeillään toisille.

        Käytöstavat on hyvä lisäys. Jotkut mieltää käytöstavat niin, että kun sylkee kaiken ulos suustaan on käytöstavat hallussa. 😂

        Juu, meinasin jotain kirjoittaa aloituksen aiheeseen liittyen, mutta jätän kuitenkin kirjoittamatta. Koitan pysyä pois täältä muutenkin, kun aina joku saa närästystä.

        Öitä. ☺️


    • Anonyymi

      Vaikea kysymys... Mutta ensimmäisenä olen vaatimassa hyväntahtoisuutta. Ihan vaan yleisesti, eli että näkemys muista ihmisistä ja maailmasta on enimmäkseen positiivinen. Ja toiseksi tärkeä asia olisi saada lapsia yhdessä, eihän se välttämättä onnistu, mutta että toinenkin edes haluaisi perheen. Asioilla joilla mulle ei ole niinkään väliä: ulkonäkö (ihastun tosissaan persoonaan, ennen olin hyvinkin ulkonäkö kriittinen), raha (kunhan toimeen tulee eikä tarvitse joka kolikkoa laskea).

    • Anonyymi

      Jaaha, jos vastais näin. Kaikella on merkitystä, mut lopulta muulla ei ookkaan merkitystä, pelkästään sillä on, että löytyy yhteinen sävel. Siinäpä sit ei enää merkityksillä oo väliä, se merkitys komppaa tuttua sävelmää.

      • Tämä oli aika mielenkiintoinen vastaus.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämä oli aika mielenkiintoinen vastaus.

        Elämä on vähä yllättävää ja mielenkiintosta. Kaikkeen ei voi vastata selkeesti, kerta vastausta ei oo. Se on meikäki niinku viini, jos malttaa oottaa vaikka sata vuotta, ni alkaa olla jo kelpo yksilö. Voi olla et vaatii tuplatki, who knows.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on vähä yllättävää ja mielenkiintosta. Kaikkeen ei voi vastata selkeesti, kerta vastausta ei oo. Se on meikäki niinku viini, jos malttaa oottaa vaikka sata vuotta, ni alkaa olla jo kelpo yksilö. Voi olla et vaatii tuplatki, who knows.

        Niin että 200v päästä muumiona saatat olla ok parisuhdematskua? Viinipäissäkö kirjoittelet siellä?😉🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että 200v päästä muumiona saatat olla ok parisuhdematskua? Viinipäissäkö kirjoittelet siellä?😉🤣

        Takuulla oon, vierellä ollu jo sillon about 140-150 vuotta sama koiranputki. Mun viini lojuu avaamattomana jääkaapissa. Eiköhän täällä ilman muakin oo ihan riittämiin kännistä populaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Takuulla oon, vierellä ollu jo sillon about 140-150 vuotta sama koiranputki. Mun viini lojuu avaamattomana jääkaapissa. Eiköhän täällä ilman muakin oo ihan riittämiin kännistä populaa.

        Onkos punkkua vai valkkaria, vaiko sitä roseeta? Mä olen punkun ystävä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onkos punkkua vai valkkaria, vaiko sitä roseeta? Mä olen punkun ystävä.

        Mä en oikee oo minkään värin ystävä, mut valkosta siellä pullo lojuu. Laskutaito näemmä heikohko, kyllä se sama kumppani koiranputki meinaan onki ollu jo 150-160 vuotta. Harvapa niin pitkää suhdetta jaksaa. Mut sillon saatan olla vähä hiljasempi jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oikee oo minkään värin ystävä, mut valkosta siellä pullo lojuu. Laskutaito näemmä heikohko, kyllä se sama kumppani koiranputki meinaan onki ollu jo 150-160 vuotta. Harvapa niin pitkää suhdetta jaksaa. Mut sillon saatan olla vähä hiljasempi jo.

        Okei, sitten hyväksyn tuon jääkaappisäilytyksen kun valkkarista on kyse. Vaikka ethän sä siihen mun hyväksyntää tartte 😁 Mulla on pari verenpunaista kallellaan, turhan lämpimässä kaiketi, kun en omista tai vuokraa kellaria. Enkä tiiä tarttisko ees maaten olla, kun nämä mun lempparit ovat kierrekorkilla.
        Miten mulle ei aukea nyt tämä koiranputki. Ei oo eka kerta kun ihmettelen sitä kun joku ei aukia 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Okei, sitten hyväksyn tuon jääkaappisäilytyksen kun valkkarista on kyse. Vaikka ethän sä siihen mun hyväksyntää tartte 😁 Mulla on pari verenpunaista kallellaan, turhan lämpimässä kaiketi, kun en omista tai vuokraa kellaria. Enkä tiiä tarttisko ees maaten olla, kun nämä mun lempparit ovat kierrekorkilla.
        Miten mulle ei aukea nyt tämä koiranputki. Ei oo eka kerta kun ihmettelen sitä kun joku ei aukia 😅

        No katoppas kun kuolleena ja kuopattuna sanotaan puskevan koiranputkee. Säästyt siis yheltä tuumailulta. Mitä viiniin tulee, ni kallellaan juuri luonnonkorkkiset tulis säilyttää, väristä riippumatta. Muuten se korkki hapertuu ja aukastessa saattaa mennä murusiks. Ikävä siilata sit niitä hiukkasia, tai kerätä hampaitten väleihin juomalla. Ehkä käytän oman valkkarini ruuanlaittoon, olis kirjavaa lohta siellä pullon vieressä huomiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No katoppas kun kuolleena ja kuopattuna sanotaan puskevan koiranputkee. Säästyt siis yheltä tuumailulta. Mitä viiniin tulee, ni kallellaan juuri luonnonkorkkiset tulis säilyttää, väristä riippumatta. Muuten se korkki hapertuu ja aukastessa saattaa mennä murusiks. Ikävä siilata sit niitä hiukkasia, tai kerätä hampaitten väleihin juomalla. Ehkä käytän oman valkkarini ruuanlaittoon, olis kirjavaa lohta siellä pullon vieressä huomiselle.

        😁 No kiitosta valistuksesta. Kyllä mä tästä puskemisesta oon kuullut. Itseni toivon kyllä iskevän koiranputken sijasta horsmaa. Joku saa sitten poimia mut rentunruusuna rakkaalleen. Toivon kuitenkin, jotta ei maantien ojasta vaan ihan kunnan oikialta hautuumaalta.
        Vaan kun ei taija muruiksi mennä nuo mun pullojen korkit, edes paremmilla hampailla, metallia kun ovat.
        Pitäsköhän itekin pistää kastikepohjaks...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 No kiitosta valistuksesta. Kyllä mä tästä puskemisesta oon kuullut. Itseni toivon kyllä iskevän koiranputken sijasta horsmaa. Joku saa sitten poimia mut rentunruusuna rakkaalleen. Toivon kuitenkin, jotta ei maantien ojasta vaan ihan kunnan oikialta hautuumaalta.
        Vaan kun ei taija muruiksi mennä nuo mun pullojen korkit, edes paremmilla hampailla, metallia kun ovat.
        Pitäsköhän itekin pistää kastikepohjaks...

        Oman tuurini tietäen, tasan pusken läjäpäin jotain haittakasvia, joutuu kunnan työntekijät hiki hatussa kitkemään niitä. 😅 Jep, ruuassa se viini parhaalta maistuu. Siinä ei värillä väliä, eikä pitkällä aukinaisuudellakaan. Aukinaisuudesta tuli mieleeni, että se ei enää koske silmiäni, ne koittaa vähä supistua. Luovutan siis niille, eiköhän ne luovuta mulle sit aamulla koko räppänien teholla. Öitä vaan, punkkusoosin kuvilla. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oman tuurini tietäen, tasan pusken läjäpäin jotain haittakasvia, joutuu kunnan työntekijät hiki hatussa kitkemään niitä. 😅 Jep, ruuassa se viini parhaalta maistuu. Siinä ei värillä väliä, eikä pitkällä aukinaisuudellakaan. Aukinaisuudesta tuli mieleeni, että se ei enää koske silmiäni, ne koittaa vähä supistua. Luovutan siis niille, eiköhän ne luovuta mulle sit aamulla koko räppänien teholla. Öitä vaan, punkkusoosin kuvilla. 😊

        Joo, enköhän miekin jotain kurtturuusua pukkaa.
        Öitä vaan sinnekin 😊


    • Anonyymi

      Aikaisemmin listasin ties minkälaisia vaatimuksia ja ehtoja, mutta nyt kun olen hänet löytänyt, ei niillä olekaan enää mitään väliä. Oikeastaan ainut asia, mitä vaadin/edellytän/toivon sekä häneltä että itseltäni on rehellisyys. Ei ole sallittua hautoa tunteita sisällään vaan huonotkin asiat on uskallettava sanoa ja ne on uskallettava ottaa vastaan. Tämä on luonut meidän välille ihmeellisen vahvan luottamuksen. Uskallamme rakastaa ja tuntea itsemme rakastetuiksi.

    • Anonyymi

      Ihan sama kunhan ei ole bisse.

      • Anonyymi

        Aivan, hoksasin just jotain. Sehän tekis susta bissen lipittelijän 😱


      • No sulla ei sitten vaatimuslista ole kovin pitkä 😁


    • Anonyymi

      Että rakastuisi ja sitoutuisi vakavasti pitäis kolahtaa monen asian suhteen. En ihastu helposti muutenkaan. Tää olis aika lähellä ihannetta:

      -Hyvät vuorovaikutustaidot (keskusteleva että kuunteleva, osallistuva)
      -yhteistä huumoria löytyy
      -mieluummin rauhallisempi/tasaisempi temperamentti kuin helposti räiskähtelevä
      -molemminpuolinen arvostus ja huomioiminen
      -hellyyttä ja kosketusta oma-aloitteisesti antava, kulkee tietysti molempiin suuntiin
      -molempiin suuntiin kulkeva seksuaalinen vetovoima, seksi toimii jne
      -noin sama älykkyystaso tai koulutustaso
      -yhteisiä mielenkiinnonkohteita
      -lesbous
      -ei odota ja vaadi lisääntymistä
      -ei ole uskonnollinen/ miellä itseään uskovaiseksi
      -ei baarien/juhlinnan/ryyppäämisen ympärillä pyörivä elämäntapa, alkon käyttö kohtuullista
      -elämänkokemuksen tuomaa viisautta/tasaisuutta luonteessa
      -luottamus pelaa, ei ongelmia monogam. parisuhteeseen sitoutumisessa
      -ei ole puritaaninen ja mustavalkoinen
      arvomaailmaltaan, ei kannata ääriliikkeitä jne
      -omaan silmään kuuma, söpö ja hyvännäköinen, kiltit silmät😉 ei tarkkoja kriteerejä kuitenkaan

      Mistä voin tinkiä?
      -Näkee parhaiten kun tutustuu ihmiseen

      • Anonyymi

        Kun nyt innostuin listaamaan, lisään:
        -Ihminen jonka kanssa tuntuu että voi olla täysin oma itsensä ja kokee olevansa henkisesti turvassa.

        Eikös olekin hyvä mutta mahdoton lista löytää omasta vähemmistöstä?:D


      • Anonyymi

        Onnea kumppanin etsintään, satuolentoja ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea kumppanin etsintään, satuolentoja ei ole

        Mutta huonoja vaihtoehtoja sitäkin enemmän:p


    • Anonyymi

      Ehdottomasti täytyy olla rehellinen ja luotettava.
      Henkilökemian täytyy toimia hyvin.
      Plussaa on hyvä keskustelu taito ja sosiaaliset taidot.
      Osaa näyttää tunteensa ja puhua niistä. Sisäinen kauneus.hyväsydäminen ja löytyy empatiaa ❤️
      Mieluummin positiivinen ja ystävällinen luonne kuin negatiivinen ja pessimisti 😊 plussaa on myös hyvä huumorintaju ja leikillisyys. Tykkään lapsista ja eläimistä ja siksi toivon että myös loppuelämän kumppani myös tykkää.
      Tykkää läheisyydestä,kosketuksesta ja hellyydestä.
      Kiva olisi yhdessä nauttia luonnosta käydä patikoimassa, makkaranpaistossa ja mökkeillä.
      Baari kärpäsistä en tykkää,kohtuu käyttö ihan ok
      Koko kokonaisuus on se ratkaiseva tekijä eli sitten sen näkee ja tietää,kun tutustuu paremmin.

      • Onkos sitten niitä juttuja millä ei ole väliä?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onkos sitten niitä juttuja millä ei ole väliä?

        Ammatilla ja varallisuudella ei oo väliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ammatilla ja varallisuudella ei oo väliä.

        No eipä niillä liioin ole väliä.


    • Anonyymi

      Saa oloni hyväksi ja turvalliseksi, on läsnä ja saatavilla, omaa hyvät vuorovaikutustaidot ja haluaa käyttää niitä. Kaikessa muussa voin joustaa.

      Vaikea löytää, mutta etsitään.

    • Anonyymi

      Sydämellinen ja hyväntahtoinen, rehellinen ja luotettava, suuntautumisella ei väliä, jos kemiat kohtaavat ja ihastumme, myöhemmin rakastumme.

      Hyvät käytöstavat, hyvä hygienia, huolehtii itsestään, omaa hyvät tunnetaidot. Saa olla vahva oma tahto ja luonnetta, voi vähän räiskyä sopivissa hetkissä, mutta ei saa olla täysin k*sipä*.

      Ei ainakaan väkivaltainen fyysisesti tai henkisesti. Ei liian mustasukkainen, sairaalla tavoin siis. Elämä kunnossa, kuten työt ja talous. Ei tarvitse olla rikas, mutta omillaankin pärjäävä. Huumorintajuisista ihmisistä tykkään. Olisi kiva, jos omaisimme samoja harrastuksia, mutta se ei ole pakollista.

      Alkon kohtuukäyttö ok, savuttomuus toive. Itse en käytä kumpaakaan.

      Lapsia en itse enää toivo, omat jo aika isoja. Myös toisella voi olla lapsia. Kiva jos olisivat samassa iässä, ei pakollinen toive.

      Itsensä kehittämisestä kiinnostunit positiivinen luonne.

      Uskallan luvata, että tätä kaikkea olen itsekin, keskeneräinen, mutta kehityskelpoinen kumppani.

    • Anonyymi

      Kaikilla muilla näyttää olevan suurimmaksi osaksi helppoja perustoiveita.

      • No ihan järkevää sinänsä, että jalat maan pinnalla. Olen jo keski-ikäinen, enkä havittele kuuta taivaalta.

        Tasapainoinen, fiksu ja empaattinen. Pitää itsestään ja ulkonäöstään huolta, mielellään normi painoinen.
        En halua alko tai mt-ongelmaista riippakiveksi.
        Ammatilla tai varallisuudella ole väliä.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        No ihan järkevää sinänsä, että jalat maan pinnalla. Olen jo keski-ikäinen, enkä havittele kuuta taivaalta.

        Tasapainoinen, fiksu ja empaattinen. Pitää itsestään ja ulkonäöstään huolta, mielellään normi painoinen.
        En halua alko tai mt-ongelmaista riippakiveksi.
        Ammatilla tai varallisuudella ole väliä.

        Ei mullakaan ole kuin muutama toive, mutta ne on ehdottomia.


    • Anonyymi

      Ei mitään bi/pan tyyppejä.
      Avoin, reilu, rehellinen ja huumorintajuinen.
      Tinkinään pystyn ammatista ja varallisuudesta, kunhan tulee omillaan toimeen.

      • Anonyymi

        Lesbotkin ansaitsee enemmän kuin jonku bi/pan/polytyypin osa-aikakiintymystä.
        Varsinkin kun toivoo rakkaussuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbotkin ansaitsee enemmän kuin jonku bi/pan/polytyypin osa-aikakiintymystä.
        Varsinkin kun toivoo rakkaussuhdetta.

        Osuit asian ytimeen, koska lesbona haluan lesbon👍


    • Anonyymi

      Vaadin ehdottomasti että omat traumat on vähintään käsittelyssä (esim terapiakontakti olemassa, jos sille on tarve), ja että hlö ymmärtää oman historiansa merkityksen ja vaikutukset parisuhteessa. Vaadin myös, että kumppani ymmärtää näitä asioita, vaikka hänellä ei olisi mitään traumataustaa itsellä, koska sille on merkitystä esim miten mulle voi puhua parisuhteessa tai että tietty käytös ei missään nimessä ole hyväksyttävää mun kanssa.

      Niin monta suhdetta on jo mennyt pilalle, kun ei kyetä hyväksymään oman käytöksen haitallisuutta toiselle, tai edes tietoisesti pyritä parempaan ja haetaan apua ongelmiin, mikäli siihen on tarvetta.

      Enkä siis vaadi mitään muuta, kuin omien demonien käsittelyä, jos siihen on oikeasti tarve. Ellei ole tarve, niin aina parempi.

      Tämä vain siksi mun tärkein ja ehdoton vaatimus, koska esim mt-ongelmat/traumatausta tai mikään muukaan ei ole este tai kynnys parisuhteelle, kuin ainoastaan silloin, jos sitä ongelmaa ei ole mitenkään aktiivisesti hoidettu tai ole mitään haluja siihen.

      Lisäksi mun ehdoton ei on toisen päihdeongelma, vaikka se olisi ns. jo hoidettukin. Se on ehdoton ei suhteessa mulle, johtuen omasta lapsuuden traumataustasta.

      Muutoin on hyvin tilannekohtaista, että kuka viehättää tai kenen kanssa synkkaa. En osaa sen enempää eritellä.

      • Anonyymi

        Mun ehdoton ei -listaan kuuluvat:
        Päihdeongelmat
        Persoonallisuushäiriöt
        Autisminkirjo
        Identiteettiongelmien ympärillä pyörivät, non-binary jne

        Oma tausta vaikuttaa ja jatkossa valitsen parisuhteita missä ko. asioita ei ole. Muuten sinkkuna. Elämä on kasvattanut ymmärtämään, ettei kannata tuhlata aikaansa ihmisiin ja asioihin jotka vievät vain omaa elinvoimaa. Suhteen tulisi olla tunnetaitoisten ja nätisti toisilleenne puhuvien rakkaussuhde, ei mikään hoivasuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ehdoton ei -listaan kuuluvat:
        Päihdeongelmat
        Persoonallisuushäiriöt
        Autisminkirjo
        Identiteettiongelmien ympärillä pyörivät, non-binary jne

        Oma tausta vaikuttaa ja jatkossa valitsen parisuhteita missä ko. asioita ei ole. Muuten sinkkuna. Elämä on kasvattanut ymmärtämään, ettei kannata tuhlata aikaansa ihmisiin ja asioihin jotka vievät vain omaa elinvoimaa. Suhteen tulisi olla tunnetaitoisten ja nätisti toisilleenne puhuvien rakkaussuhde, ei mikään hoivasuhde.

        Olet täysin oikeassa. Hoivasuhde ei ole rakkaussuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa. Hoivasuhde ei ole rakkaussuhde.

        Niin. Joskus kannattaa valita kevyempi tie.Seuransa voi tosiaan valita.


    • Anonyymi

      Kyllä mulle olis este vakavat mt-ongelmat vaikka lääkitys olisikin balansissa, niin koskaan ei voi tietää mitä tuleman pitää. Ei se olis mikään tasa-arvoinen suhde vaan hoitosuhde. Sanomattakin selvää, ettei kukaan täysjärkinen ota alkoholistia tai mitään muutakaan kivirekeä taakakseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe