Joku on nytkin kirjoittanut "homo" hautausmaan parkkipaikan lumeen. Nykynuoriso on pilalla! Ei mitään häpyä.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Herran jumala, miten joku kehtaa häiritä hautarauhaa!
- Anonyymi00010
Se o sateen kaari kusikaari kyläläisen niskaa, se helsingforsi on homo gangsta verottaja mafia ja suojeltu poliisilla
- Anonyymi
Ja mistä päättelet, että asialla on paikkakunnan harvalukuinen nuoriso?
- Anonyymi
Koska itse kirjoitin sen.
- Anonyymi00011
Koska olemme aikuisia oikea oppisia suomalaisia hetero mielisiä ei tämän vaikeampaa
- Anonyymi
Mistä päättelet sen olevan nuorisoa? Joutsa ryhmässäkin joku AIKUINEN käytti kyseistä sanaa..
- Anonyymi
Mikäs vika sanassa on ? Ketään se ei voi loukata ns yleisesti hyväksytty määrite .
- Anonyymi
Luhankalaiset kävivät kertomassa mielipiteensä kunnanjohtajasta.
- Anonyymi
Eivät tohtineet kirjoittaa sapiens- sanaa perään.
- Anonyymi00009
Täälä ei homoja hyväksytä ne on antisosiaali onkelma tän päivän jousassa ei ennekä tollee käyttäydytty ku jotkuu eläimet se lisääntymis härpäkkeitte kaa, jos homo, se poltetaa uunissa jumalan oikea oppisessa terveessä hetero liekissä kaboooooooooo
- Anonyymi00012
Rainpow kusikaari on homogeeninen lespioosi legionellibiuuuböyyym infektaatio jousamme on he-ter-O
- Anonyymi00013
Ei joutsassa vikaa oo, vaan sen ihmisissä.
- Anonyymi00014
Ainahan nuoriso on ollut pilalla , noin sanoi Maunulakin 70 vuotta sitten .
- Anonyymi00015
Älä oleta. On täällä kaikennäköisiä hörhöä muutaki
- Anonyymi00016
Voi kuule , minä en oleta minä tiedän . Siinä meidän eroavaisuus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2531063Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223832- 98831
- 69706
- 58664
- 100604
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509