Ihana päivä

Joku joskus kuvaili täällä yhdenlaisen ihanan päivän. Millainen olisi sun ihana päivä rakkaasi kanssa?

78

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanat päivät rakkaan kanssa on aina päiviä, joissa rakkaus on läsnä. Eikä sen tarvitse olla mitään suureellista ja näyttävää, riittää että molemmilla on olo ja tunne, että kumpikin rakastaa toinen toistaan. Jo katse kertoo sen. Se tekee onnelliseksi. ☺️

      Mikäs sen mukavempaa on kuin saada rakastaa ihmistä, jota rakastaa ja saada häneltä vastarakkautta.

      • Anonyymi

        Ai niin, kun mä rakastankin miehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, kun mä rakastankin miehiä.

        Minäkin yhtä. Ei ole häpee rakastaa miestäkään. 😉


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Minäkin yhtä. Ei ole häpee rakastaa miestäkään. 😉

        Sori taidat olla väärällä palstalla, koska tämä on lesbopalsta. Sulla on vähän ristiriitaiset jutut🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori taidat olla väärällä palstalla, koska tämä on lesbopalsta. Sulla on vähän ristiriitaiset jutut🤔

        Ei ole sanottu, että täällä kävijän on oltava lesbo. Näytä kohta lakiin perustuen, jos olen väärässä. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori taidat olla väärällä palstalla, koska tämä on lesbopalsta. Sulla on vähän ristiriitaiset jutut🤔

        Ja tuo ihana päivä pätee myös lesbon elämässä. Ei ole korvamerkattu bisseille, panseksuaaleille, asseille eikä heteroille. Joten enjoy.


      • Niin. Ihanan päivästä tietenkin tekee jo se, että se rakas on ollut siinä vierellä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin. Ihanan päivästä tietenkin tekee jo se, että se rakas on ollut siinä vierellä.

        Ja on ylipäänsä elämässäsi eikä vain haaveena.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei ole sanottu, että täällä kävijän on oltava lesbo. Näytä kohta lakiin perustuen, jos olen väärässä. 😄

        Olis kyllä kohteliasta keskustella täällä lesbo-nimisellä palstalla lesbojen elämään liittyvistä asioista. Ei tosiaan mikään laki kiellä käyttäytymästä huonosti, mutta vaikea on ymmärtää, miksi noita heterojuttuja täytyy tänne oksentaa, kun siihen tarkoitukseen on kymmenittäin eri kanavia ja meille lesboille vain tämä yksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllä kohteliasta keskustella täällä lesbo-nimisellä palstalla lesbojen elämään liittyvistä asioista. Ei tosiaan mikään laki kiellä käyttäytymästä huonosti, mutta vaikea on ymmärtää, miksi noita heterojuttuja täytyy tänne oksentaa, kun siihen tarkoitukseen on kymmenittäin eri kanavia ja meille lesboille vain tämä yksi.

        No miten tuo eka vastaus nyt sua ahdistaa ja miten se ei sinusta liity lesbouteen? Itse tulit miehistä sönkkäämään, en minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllä kohteliasta keskustella täällä lesbo-nimisellä palstalla lesbojen elämään liittyvistä asioista. Ei tosiaan mikään laki kiellä käyttäytymästä huonosti, mutta vaikea on ymmärtää, miksi noita heterojuttuja täytyy tänne oksentaa, kun siihen tarkoitukseen on kymmenittäin eri kanavia ja meille lesboille vain tämä yksi.

        Palstan vallaneet bisarit rivät osaa katsoa asiaa kuin omasta heteronormatiivisesta elämäntavastaan käsin. Ei se ole yllätys mutta huomaa että heteroelämää elävät eivät ajattelee asiaa vähemmistön kannalta sekuntiakaan😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllä kohteliasta keskustella täällä lesbo-nimisellä palstalla lesbojen elämään liittyvistä asioista. Ei tosiaan mikään laki kiellä käyttäytymästä huonosti, mutta vaikea on ymmärtää, miksi noita heterojuttuja täytyy tänne oksentaa, kun siihen tarkoitukseen on kymmenittäin eri kanavia ja meille lesboille vain tämä yksi.

        Samaa olen miettinyt itsekkin, kun on heteroillekkin omia kanavia, niin miks tuoda mies juttuja lesbo palstalle? Ei ymmärrä. Äly hoi älä jätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen miettinyt itsekkin, kun on heteroillekkin omia kanavia, niin miks tuoda mies juttuja lesbo palstalle? Ei ymmärrä. Äly hoi älä jätä.

        No tässä tais käydä nyt niin, jotta joku anonyymi (lesbo taikka ei) alko huutelemaan tuonne alkuun miehistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen miettinyt itsekkin, kun on heteroillekkin omia kanavia, niin miks tuoda mies juttuja lesbo palstalle? Ei ymmärrä. Äly hoi älä jätä.

        Lesbohan se toi miesjutun tänne, en minä puhunut sanaakaan miehestä vaan yleisellä tasolla otin kantaa Entun ketjuun. Älkää aina jaksa tota lapsellista ininää. Keskittykää asiaan eikä persoonaan, jos osaatte.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tässä tais käydä nyt niin, jotta joku anonyymi (lesbo taikka ei) alko huutelemaan tuonne alkuun miehistä.

        Niin kävi, minä mietin yleisellä tasolla tuota asiaa ja hän tarttui heti persoonaani raukkamaisuuttaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstan vallaneet bisarit rivät osaa katsoa asiaa kuin omasta heteronormatiivisesta elämäntavastaan käsin. Ei se ole yllätys mutta huomaa että heteroelämää elävät eivät ajattelee asiaa vähemmistön kannalta sekuntiakaan😏

        Ettet nyt ihan pikkusen liioittelisi tuon valtauksen suhteen 😉 Kyllä tänne mun mielestä mahtuu naisten välisestä rakkaudesta juttelemaan, oli sitten lesbo tai bi tai mitä näitä muita nyt kaikkia onkaan. Miksi tarttee hyökkäillä?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ettet nyt ihan pikkusen liioittelisi tuon valtauksen suhteen 😉 Kyllä tänne mun mielestä mahtuu naisten välisestä rakkaudesta juttelemaan, oli sitten lesbo tai bi tai mitä näitä muita nyt kaikkia onkaan. Miksi tarttee hyökkäillä?

        Just tää, että sun mielestä 😄 kuka sä bisse olet tänne mitään mielipiteitäs jakamaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just tää, että sun mielestä 😄 kuka sä bisse olet tänne mitään mielipiteitäs jakamaan

        Niin, ja just se, jotta sun mielestä ei mahdu 😉 Rauhotuhan nyt.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ettet nyt ihan pikkusen liioittelisi tuon valtauksen suhteen 😉 Kyllä tänne mun mielestä mahtuu naisten välisestä rakkaudesta juttelemaan, oli sitten lesbo tai bi tai mitä näitä muita nyt kaikkia onkaan. Miksi tarttee hyökkäillä?

        Vastauksesi kertoo ettet huomaa ongelmaa etkä lue kovin tarkkaan. Sokea piste kuten jo sanoin. Ei ole mikään hyökkäys muistuttaa palstan bisareita mikä palstan aihepiiri on. Miehistä puhuvat anonyymit ovat usein bisareita/heteroita, lesboilla ei ole tarvetta hehkuttaa miehiä;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tää, että sun mielestä 😄 kuka sä bisse olet tänne mitään mielipiteitäs jakamaan

        Ihan samaa mieltä näsäviisaineen juttuineen...


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No miten tuo eka vastaus nyt sua ahdistaa ja miten se ei sinusta liity lesbouteen? Itse tulit miehistä sönkkäämään, en minä.

        Eikö susta ole vähän hassua, kun rakastat miestä, niin tulla tänne lesbopalstalle? Etkö itse ymmärrä asian ristiriitaisuutta??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesi kertoo ettet huomaa ongelmaa etkä lue kovin tarkkaan. Sokea piste kuten jo sanoin. Ei ole mikään hyökkäys muistuttaa palstan bisareita mikä palstan aihepiiri on. Miehistä puhuvat anonyymit ovat usein bisareita/heteroita, lesboilla ei ole tarvetta hehkuttaa miehiä;)

        Asiattomia ja kettuilevia kommentteja ei niin tee mieli kovin tarkkaan lukeakaan ja niiden kohdalla olisin mielelläni sokea. Onneksi myös toisenlaisia , ketjun aiheeseen liittyviä kommentteja tulee. Niitä on kiva lueskella ja vastaillakin.
        Miehistä en ole täällä jutellut, enkä edellä mainittuja hehkuttanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö susta ole vähän hassua, kun rakastat miestä, niin tulla tänne lesbopalstalle? Etkö itse ymmärrä asian ristiriitaisuutta??

        Mistä sinä tiedät miten minä ketäkin rakastan sisimmässäni? Mikä portsari sinä oot, niitä ison omenan vartijoita olemukseltasi?

        Minä en mieti miestä, kun täällä kirjoitan. Mietin tasan itseäni ja omia fiiliksiäni.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät miten minä ketäkin rakastan sisimmässäni? Mikä portsari sinä oot, niitä ison omenan vartijoita olemukseltasi?

        Minä en mieti miestä, kun täällä kirjoitan. Mietin tasan itseäni ja omia fiiliksiäni.

        En ole portsari ja ihan sama mulle, että mitä mietit, mutta kyllä toi nyt vähän ihmetyttää. Feikkilesbo sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole portsari ja ihan sama mulle, että mitä mietit, mutta kyllä toi nyt vähän ihmetyttää. Feikkilesbo sitten.

        Ihmetellähän saa mitä vaan, jos ymmärrys ei riitä. Se taas ei ole minun ongelmani.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Asiattomia ja kettuilevia kommentteja ei niin tee mieli kovin tarkkaan lukeakaan ja niiden kohdalla olisin mielelläni sokea. Onneksi myös toisenlaisia , ketjun aiheeseen liittyviä kommentteja tulee. Niitä on kiva lueskella ja vastaillakin.
        Miehistä en ole täällä jutellut, enkä edellä mainittuja hehkuttanut.

        Edelleen, ei ole kyse siitä että sinä hehkutat miehiä.
        Vaan että pysyttäis palstalla yleisesti naiskeskeisissä asioissa. Ihan perus käytöstapoja vähemmistöä kohtaan, vai mitä?

        Mm bi/trans jne aiheista voi jutella niihin tarkoitetuilla palstoilla, osaa meistä kiinnostaa nimenomaan asiallisemmat lesbojutut ja ne on helpompi poimia luettavaksi palstalta kun ihmiset ei spämmää palstaa täyteen omaa agendaansa tai jutustelua joka ei liity lesbouteen ja naisiin. Tämä ihan yleisesti vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen, ei ole kyse siitä että sinä hehkutat miehiä.
        Vaan että pysyttäis palstalla yleisesti naiskeskeisissä asioissa. Ihan perus käytöstapoja vähemmistöä kohtaan, vai mitä?

        Mm bi/trans jne aiheista voi jutella niihin tarkoitetuilla palstoilla, osaa meistä kiinnostaa nimenomaan asiallisemmat lesbojutut ja ne on helpompi poimia luettavaksi palstalta kun ihmiset ei spämmää palstaa täyteen omaa agendaansa tai jutustelua joka ei liity lesbouteen ja naisiin. Tämä ihan yleisesti vain.

        Olen pysynytkin joten moiti vaan itseäsi ja kanssasisariasi. 😝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen, ei ole kyse siitä että sinä hehkutat miehiä.
        Vaan että pysyttäis palstalla yleisesti naiskeskeisissä asioissa. Ihan perus käytöstapoja vähemmistöä kohtaan, vai mitä?

        Mm bi/trans jne aiheista voi jutella niihin tarkoitetuilla palstoilla, osaa meistä kiinnostaa nimenomaan asiallisemmat lesbojutut ja ne on helpompi poimia luettavaksi palstalta kun ihmiset ei spämmää palstaa täyteen omaa agendaansa tai jutustelua joka ei liity lesbouteen ja naisiin. Tämä ihan yleisesti vain.

        Niitä peruskäytöstapoja kyllä tarttis, täälläkin ja ihan kaikkia kohtaan. Ja tämäkin, ihan yleisesti vain.


    • Ei tästä nyt tullut ainakaan semmoinen ihana ketju. Ei kai niin ihana päiväkään monilla.

    • Anonyymi

      Käytäisiin kivassa kahvilassa tai lounaalla. Ehkä kävelyllä tai tapahtumassa. Juteltaisiin ja naurettaisiin. Kotona tehtäisiin yhdessä arkiaskareita. Halailtaisiin ja suudeltaisiin. Käytäisiin ehkä kaupassa. Voitaisiin tavata ystäviä. Iloinen päivä.

      • 👍🏻 Tämmöstä kuvailua tässä haettiin, kiitos 😊


      • Tuota yhdessäolon arkea minäkin tuossa tarkoitin, mutta määrittelin sen tunteen kautta. 👍


      • Teeppä itse se. Kiukkuperse.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Teeppä itse se. Kiukkuperse.

        Hetskua kiukuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hetskua kiukuttaa.

        Ai hän on hetero? No ei sekään synti ole.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Teeppä itse se. Kiukkuperse.

        Mitä kiukkua tuossa oli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kiukkua tuossa oli?

        Kieliasu.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ai hän on hetero? No ei sekään synti ole.

        No sähän sen tiedät heterona🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sähän sen tiedät heterona🤭

        Bissenä korjaus. 😁👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Teeppä itse se. Kiukkuperse.

        Nyt olis korkea aika opetella edes käytöstapoja😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olis korkea aika opetella edes käytöstapoja😁

        Näitkö mitä siinä luki, mikä on poistettu? Käskettiin mennä helvettiin, onko ne hyviä käytöstapoja kiukkuperseeltä, häh?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Näitkö mitä siinä luki, mikä on poistettu? Käskettiin mennä helvettiin, onko ne hyviä käytöstapoja kiukkuperseeltä, häh?

        Kas kun et ymmärrä, että kiukkuperseeksi haukkuninenkaan ole hyvien käytöstapojen mukaista. Mene itseesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kas kun et ymmärrä, että kiukkuperseeksi haukkuninenkaan ole hyvien käytöstapojen mukaista. Mene itseesi.

        Eikä helvettiin käskeminen ole sen kohteliaampaa, mene itse itseesi. Nyrkkiä myöden.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eikä helvettiin käskeminen ole sen kohteliaampaa, mene itse itseesi. Nyrkkiä myöden.

        Bissee kiukuttaa, kun lesbot ei huoli😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bissee kiukuttaa, kun lesbot ei huoli😂

        Ei lainkaan. Olen jo parisuhteessa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei lainkaan. Olen jo parisuhteessa.

        Sitäpaitsi ei ole ketään naista jonka mä huolisin. Ainoa nainen jonka voisin halutakkin on saavuttamaton. Nyt ja aina, joten omalla kihdallani naisasiat eivät ole ollenkaan ajankihtaisia näistä kahdesta syystä. Olen varattu ja en saisi sitä naista, jonka haluan. Ja kukaan muu ei nyt kelpaa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sitäpaitsi ei ole ketään naista jonka mä huolisin. Ainoa nainen jonka voisin halutakkin on saavuttamaton. Nyt ja aina, joten omalla kihdallani naisasiat eivät ole ollenkaan ajankihtaisia näistä kahdesta syystä. Olen varattu ja en saisi sitä naista, jonka haluan. Ja kukaan muu ei nyt kelpaa.

        I=o. 😋



      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Täytyy siis jatkaa vaan haaveilua ja uneksimista elämäni naisesta. 😜

        https://youtu.be/_lEOHjNVXns

        Toiset ne vaan uneksii ja haaveilee.. Hassua kun miehen kanssa olet, niin haaveilla naisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toiset ne vaan uneksii ja haaveilee.. Hassua kun miehen kanssa olet, niin haaveilla naisesta.

        Ei siinä ole mitään hassua.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään hassua.

        Hassua se ei kyllä ole. Mitähän unta sitä tänä yönä näkis...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset ne vaan uneksii ja haaveilee.. Hassua kun miehen kanssa olet, niin haaveilla naisesta.

        Tää on niin naulan kantaan ja tämän takia tää palsta on rikki. Kaikki tavalliset lesbot, jotka elää normiarkea vaimonsa tai tyttöystävänsä kanssa on häipyneet ja jäljellä on nämä haihattelijat, jotka ei ole nähneet naista alasti kuin uimahallin saunassa. Ne sitten antaa lausuntoja, miten sana lesbo on vanhanaikainen ja ilmoittelee, että kaikkien friikkien pitää just täällä lesbopalstalla saada toteuttaa itseään.. Oon itse käynyt täällä silloin tällöin, mutta taidan siirtyä kokonaan jodeliin, mistä muuten löytää myös seuraa, ne jotka sitä kaipailee 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on niin naulan kantaan ja tämän takia tää palsta on rikki. Kaikki tavalliset lesbot, jotka elää normiarkea vaimonsa tai tyttöystävänsä kanssa on häipyneet ja jäljellä on nämä haihattelijat, jotka ei ole nähneet naista alasti kuin uimahallin saunassa. Ne sitten antaa lausuntoja, miten sana lesbo on vanhanaikainen ja ilmoittelee, että kaikkien friikkien pitää just täällä lesbopalstalla saada toteuttaa itseään.. Oon itse käynyt täällä silloin tällöin, mutta taidan siirtyä kokonaan jodeliin, mistä muuten löytää myös seuraa, ne jotka sitä kaipailee 😉

        Tää Jodlauspaikka olikin kesällä otsikoissa 😁 Eikä teksti otsikon alla ollu kovinkaan mairitteleva. Kirjotuksen perusteella (kun kokemusta ei ole) varmasti joillekin sopiva paikka just jos tietynlaista seuraa kaipailee.
        Välillä musta tuntuu, jotta tänne Kaksneloseen on jääny vain muutamia toisten elämiä hyvin tuntevia ja sitä arvostelevia ja sitten muutama muuten vaan vihainen ja ikävästi käyttäytyvä. Mutta on täällä onneks muutakin ja välillä ihan asiallisiakin keskusteluja 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on niin naulan kantaan ja tämän takia tää palsta on rikki. Kaikki tavalliset lesbot, jotka elää normiarkea vaimonsa tai tyttöystävänsä kanssa on häipyneet ja jäljellä on nämä haihattelijat, jotka ei ole nähneet naista alasti kuin uimahallin saunassa. Ne sitten antaa lausuntoja, miten sana lesbo on vanhanaikainen ja ilmoittelee, että kaikkien friikkien pitää just täällä lesbopalstalla saada toteuttaa itseään.. Oon itse käynyt täällä silloin tällöin, mutta taidan siirtyä kokonaan jodeliin, mistä muuten löytää myös seuraa, ne jotka sitä kaipailee 😉

        Sama täällä... Bisarit härskine seksijuttuineen ja haihatteluineen alkaa kyllästyttää. Mutta ainahan haaveilla saa, mikäs siinä😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tää Jodlauspaikka olikin kesällä otsikoissa 😁 Eikä teksti otsikon alla ollu kovinkaan mairitteleva. Kirjotuksen perusteella (kun kokemusta ei ole) varmasti joillekin sopiva paikka just jos tietynlaista seuraa kaipailee.
        Välillä musta tuntuu, jotta tänne Kaksneloseen on jääny vain muutamia toisten elämiä hyvin tuntevia ja sitä arvostelevia ja sitten muutama muuten vaan vihainen ja ikävästi käyttäytyvä. Mutta on täällä onneks muutakin ja välillä ihan asiallisiakin keskusteluja 😊

        Muistan tuon lehtijutun, siinä mainostettiin seksitreffikanavaa ja niitä löytyy myös täältä 24-sivuilta. Äläpä arvostele, kun et selvästikään asiaa edes tunne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan tuon lehtijutun, siinä mainostettiin seksitreffikanavaa ja niitä löytyy myös täältä 24-sivuilta. Äläpä arvostele, kun et selvästikään asiaa edes tunne.

        Joo, ei tämä ainoa asia ole jota en tunne, kertoohan sen jo mun nimmari 😁 Mutta hyvä jos siellä mun ei tuntemassa alustassa tai sovelluksessa (tai mikä lie) on muitakin kanavia, eikä tarjonta ole yhtä yksipuolista kun töllössä aikanaan. En siis arvostele. Paikkansa kullekin ja kaikelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä... Bisarit härskine seksijuttuineen ja haihatteluineen alkaa kyllästyttää. Mutta ainahan haaveilla saa, mikäs siinä😁

        No kiva jos saa haaveilla 😉 Tuohon toiseen hommaan en kovin oo tainnut sortuakaan tai sitten on vaa muisti menny.


    • Anonyymi

      Täälläpä on hilpee meno. Ehkä tampaxit hiertää.

      • Anonyymi

        Ehkä bissejä vaihtarit hiertää🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä bissejä vaihtarit hiertää🤭

        Taitaa olla vähä laajemman suuntautumisen hiertymää. Bepanthen vois auttaa.


    • Anonyymi

      Ihme ketju, hyökätään kimppuun kun kirjoittaa asiallisen vastauksen.

      • Anonyymi

        Et tainnut ymmärtää asian pointtia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää asian pointtia?

        Vastasin aloitukseen, mutta näköjään ketjun tarkoitus on teidän kahden riitely. Antaa olla koko palsta, muualla on hauskempaa.


    • Anonyymi

      Aamulla venyttäisiin vähän pidempään sängyssä. Voisin tehdä kunnon brekun ja sitä syödessä luettaisiin Hesaria tms jotain muuta lehteä ja kommentoitaisiin juttuja. Sitten kun tiskit on maagisesti itsestään hävinnyt tiskikoneeseen, voitaisiin mennä pienelle kävelylle tai käymään vaikka kaupoilla. Illemmalla tekisin (tai yhdessä) jotain tosi hyvää ruokaa, katsottaisiin leffaa tai jotain brittiläistä rikossarjaa. Saunan ja seksin voisi lisätä vielä päivään. Eli siis ihan perus päivä. Aika helppo taidan olla.

      • Tämä kuulosti justiinsa semmoselta ihanalta päivältä 😊
        Ihana päivä olisi mun mielestä semmonen kiireetön päivä. Päivä jossa olis paljon läheisyyttä. Ulkoilua ja yhdessä tekemistä.


    • Anonyymi

      Asiahan mulle kuulu, mut kun täällä aina rutkutetaan että pelkästään lesboille tää palsta. Mahtas olla melko hiljanen palsta, kelle nää ihka aidot ja sukellustaitoset lesbot sitte puhuis? Sanan ennen kysymysmerkkiä vois vaihtaa, mut menköön nyt.
      Ainoot alotukset koskaan on ollu ei näiltä muutamalta "ei lepakolta".

      • Anonyymi

        No juurikin siksi, koska lesbot ei täällä enää viihdy. Bisset lässyttää haaveiluista, kun lesboja kiinnostaa enemmän oikea elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No juurikin siksi, koska lesbot ei täällä enää viihdy. Bisset lässyttää haaveiluista, kun lesboja kiinnostaa enemmän oikea elämä.

        En nyt ymmärrä tätä "ongelmaa". Eiköhän tänne mahdu molemmat, haaveiluketjut ja myös ne oikea_elämäketjut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juurikin siksi, koska lesbot ei täällä enää viihdy. Bisset lässyttää haaveiluista, kun lesboja kiinnostaa enemmän oikea elämä.

        Voin olla väärässäkin, mut eikö haaveet kuulu elämään kans. Vai eikö lesboilla oo haaveita? Mennään asian viereen, niin nyt kun on ehta lesbo paikalla, saanen esittää toisenkin kysymyksen. Se kuuluu näin. Pieni pohjustus asiaan, ei mene kerralla sit nenuun herne palkoineen päivineen (ja päivi on bi!) . Eli, kun seksuaalivähemmistöt kautta aikain ja yhä enemmän vaatii tasa-arvoa. Tasa-arvo kait on määritelmä siitä, jottei ihmisiä kohdella erilailla eri asemassa, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tms takia. Kuitenkin nyt par aikaa sun suvaitsevaisuus ehkei ihan sen mukaisesti toimi. Syrjit siis itsekin, niitä ei lesboja. Vai luulenko vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin olla väärässäkin, mut eikö haaveet kuulu elämään kans. Vai eikö lesboilla oo haaveita? Mennään asian viereen, niin nyt kun on ehta lesbo paikalla, saanen esittää toisenkin kysymyksen. Se kuuluu näin. Pieni pohjustus asiaan, ei mene kerralla sit nenuun herne palkoineen päivineen (ja päivi on bi!) . Eli, kun seksuaalivähemmistöt kautta aikain ja yhä enemmän vaatii tasa-arvoa. Tasa-arvo kait on määritelmä siitä, jottei ihmisiä kohdella erilailla eri asemassa, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tms takia. Kuitenkin nyt par aikaa sun suvaitsevaisuus ehkei ihan sen mukaisesti toimi. Syrjit siis itsekin, niitä ei lesboja. Vai luulenko vaan?

        Siis trollaatko tahallaan? Tottakai kaikki ihmiset ovat arvokkaita, eikä ketään saa syrjiä. Vaikka mä näen esim transihmiset samanarvoisina kuin cis ja mun mielestä heillä on ihan liian hankalaa tässä yhreiskunnassa, en mä nyt j***lauta hyökkää heidän palstalle täällä ilmoittamaan, että mun nainen on cis ja hän on muuten maailman upein. Enkä lähde hiihtopalstalle länkyttämään jääkiekosta jne. Mä en tiedä, miten mä osaisin tän enää paksummasta rautalangasta vääntää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis trollaatko tahallaan? Tottakai kaikki ihmiset ovat arvokkaita, eikä ketään saa syrjiä. Vaikka mä näen esim transihmiset samanarvoisina kuin cis ja mun mielestä heillä on ihan liian hankalaa tässä yhreiskunnassa, en mä nyt j***lauta hyökkää heidän palstalle täällä ilmoittamaan, että mun nainen on cis ja hän on muuten maailman upein. Enkä lähde hiihtopalstalle länkyttämään jääkiekosta jne. Mä en tiedä, miten mä osaisin tän enää paksummasta rautalangasta vääntää.

        Vaan jos se cis nainen on maailman upein, niin mikä sen sanomisessa ketään satuttaa?

        Ei mua ainakaan loukkaa joku muu sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuminen sanoa missä vaan upeaksi.

        Ihmisiä yhtä kaikki. Pitää kestää elämää erilaisuuksineen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis trollaatko tahallaan? Tottakai kaikki ihmiset ovat arvokkaita, eikä ketään saa syrjiä. Vaikka mä näen esim transihmiset samanarvoisina kuin cis ja mun mielestä heillä on ihan liian hankalaa tässä yhreiskunnassa, en mä nyt j***lauta hyökkää heidän palstalle täällä ilmoittamaan, että mun nainen on cis ja hän on muuten maailman upein. Enkä lähde hiihtopalstalle länkyttämään jääkiekosta jne. Mä en tiedä, miten mä osaisin tän enää paksummasta rautalangasta vääntää.

        Eikä ole mitenkään tavatonta, että transsukupuolisen kumppani on cis, eikä trans. By the way vink vink.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis trollaatko tahallaan? Tottakai kaikki ihmiset ovat arvokkaita, eikä ketään saa syrjiä. Vaikka mä näen esim transihmiset samanarvoisina kuin cis ja mun mielestä heillä on ihan liian hankalaa tässä yhreiskunnassa, en mä nyt j***lauta hyökkää heidän palstalle täällä ilmoittamaan, että mun nainen on cis ja hän on muuten maailman upein. Enkä lähde hiihtopalstalle länkyttämään jääkiekosta jne. Mä en tiedä, miten mä osaisin tän enää paksummasta rautalangasta vääntää.

        Mä jo eilen vastasin, näemmä lakasukone poisti koska sanoin etten tarkottanu kettuilla, mut rumemmin. Puheenaiheet kaiketi on vapaasti valittavissa, ja sivuuttaa saa aihetta kun aihetta, loukkaamatta ketään. Aina joku mielensä pahottaa, mut sille voi mitään. Tahallinen lyttääminen taas on takalistosta, mut mielipiteet on sallittuja kaikille. Olipa sit vaikka rikkasihveli seksuaalisuudeltaan. Mut joo, lankaa, tankoa, kiskoa, palkkia, kaikkea niistä tässä taivuttelemaan väliin joutuu, itse kukin. Tsemppiä meille kaikille siihen.


    • Anonyymi

      Päivät kuin unta vaan laulun myötä homoillessa.

    • Taas on Dysoni käyny ketjussa 😑

    • Anonyymi

      Oman ikäisiä kiinnostaa nähtävästi lähinnä pan*minen ympäriinsä ja eikä minkään sortin sitoutuminen parisuhteeseen. Tunnekylmyyttä piisaa mitä nyt vähän eri sanankääntein paketoituna.
      Kykenevät vain sarkasmiin, läpänheittoon, pintaliitoon ja avoimiin suhteisiin.

      • Anonyymi

        Sehän on bisseille tyypillistä.


      • Minkäs ikäisiä ne sun oman ikäiset on?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe