liian hienostuneita, liian kapeita, liian nirppanokkia
toisin sanoen kaikkea mitä suomi ei ole
ehkä ranska vain ei istu ongelmitta suomeen
jotenkin ranskalaiset eivät istu suomeen
4
209
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa ei sitten ole edes alkeellisintakaan tajua ranskalaisten menaliteetistä.
- Anonyymi
Ranskalaiset ovat pikemminkin saatanallisen röyhkeitä, siirtomaaisännyys elää vielä Ranskassa vahvana. Vaikaa natsit olivat mitä olivat omassa kiihkossaan, niin Ranskan alistaminen toisen maailmansodan aikana Saksan valtaan oli yksi harvoista Natsi-Saksan aikaansaamista positiivisista asioista.
- Anonyymi
Tietääks kukaan onko usa n hotellien wc ssä bideetä. Jollain videolla sanoi yks et oudointa et jenkeissä ei käytetä bideetä. Googletin sit muutamia New york n hotelleja todella hyvä hintasia ja ei todellakaan niistä löytyny, todella epämiellyttävää. Ja meillä ne kuuluu joka kodin varustuksiin. Ihmettelin kyllä erästä huoneistohotllii suomessa bidee oli mutta se letku oli niin lyhyt ettei yltäny mihinkään, meni sitä vc paperia kyllä ihan kunnolla kun tykkäsin tuusata sitä, en tiiä menikö tukkoon. Mut ens kerralla selvitän ensin sen bide asian ennenkuin varraan kyseisestä hotellista. Nimimerkillä Kaikki ei oo paskasutteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1968814
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265128- 524542
- 774139
- 543469
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573126Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422605- 432561