Miten tyydytätte itteenne jos ei haluu laittaa sisää mitää? Pelkään et se sattuu ni en haluu sitä vaa jotai muit vinkkei
TYTÖILLE kysymys
4
480
Vastaukset
- Anonyymi
Lähes kaikki tarttee klitan hyväilyä saadakseen Orgasmin.
- Anonyymi
Klitorista hieron ja hyväilen muutenkin häpyhuulia, on sormettamista.
Hyvin toimii ainakin minulla, ei tarvitse pelätä että sattuisi ja saan kyllä aina hyvän orgasmin tai useammankin tällä tavoin.
Vesisuihku on myös yksi todella hyvä tapa tyydyttää itseään.
Eli käsisuihkulla tai suihkussa ollessa säätää vedentulon sekä veden lämpötilan sopivaksi ja suihkuttelee pimppaa sillä. Todella hyvältä tuntuu. - Anonyymi
Sähköhammasharjalla ei se harja puoli vaan se toinen niin sen laittaa klitoriksen kohalle ni ai että tai sitten suihkussa hana päälle sen alle makaamaan ja päästää sen veden valumaan klitoriksen päälle ni ai että. Suosittelen tekemään silloin kun on yksin kotona
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673