Soturikissa rp Vaahteraklaani

Voiko täällä keskustella klaanin sisäiset jutut?

147

1064

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milloin mut nimitetään? Mä oon joo 13 kuuta vanha ja mun koulutus on tullut päätökseen! Täplätähti! Siis milloin mut nimitetään?
      t. Sulkatassu!

      • Laitoin ton sun puolesta Emma<3!


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Laitoin ton sun puolesta Emma<3!

        Thanks<3!
        t. Emma


      • Anonyymi

        Heippa! Anteeksi mä olin pienellä tauolla joten en tätä huomannut, järjestän heti kun ehdin! -täplätähti


      • Anonyymi

        Nyt on aika nimittää sulkatassusta soturi! Kiitos sulkatassun mestarille (kuka ikinä hän olikaan :D) että opetit sulkatassua! Sulkatassu, tästä päivästä lähtien, sinut tunnetaan, Sulkasydämmenä! (Toivottavasti kelpaa, sano jos ei!) -musiikki/täplätähti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on aika nimittää sulkatassusta soturi! Kiitos sulkatassun mestarille (kuka ikinä hän olikaan :D) että opetit sulkatassua! Sulkatassu, tästä päivästä lähtien, sinut tunnetaan, Sulkasydämmenä! (Toivottavasti kelpaa, sano jos ei!) -musiikki/täplätähti

        Lupaan noudatta soturilakia! Ja olen hyvin ylpeä nimestäni(p.s mulle ei koskaan nimetty mestaria mut hällä väliä)
        t. Sulkasydän


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on aika nimittää sulkatassusta soturi! Kiitos sulkatassun mestarille (kuka ikinä hän olikaan :D) että opetit sulkatassua! Sulkatassu, tästä päivästä lähtien, sinut tunnetaan, Sulkasydämmenä! (Toivottavasti kelpaa, sano jos ei!) -musiikki/täplätähti

        Sulkasydän! Sulkasydän! Sulkasydän!
        Kauristassu ja Apilatassu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on aika nimittää sulkatassusta soturi! Kiitos sulkatassun mestarille (kuka ikinä hän olikaan :D) että opetit sulkatassua! Sulkatassu, tästä päivästä lähtien, sinut tunnetaan, Sulkasydämmenä! (Toivottavasti kelpaa, sano jos ei!) -musiikki/täplätähti

        Sulkasydän! Sulkasydän!
        (koko klaani


    • Anonyymi

      Moi! Mun mielestä olisi aika pian aika nimittää Sulkatassusta soturi! Mitä mieltä olet Täplätähti?
      t: Hunajasydän

    • Anonyymi

      Kelpas hyvin! -täplätähti

      • Anonyymi

        Täplätähti! Hyvä kun törmäsin sinuun! Kävisikö nämä mestari järjestelyt Vaahteraklaanille:
        Varpushalla; Pähkinätassu(kuten jo on)
        Kasteyrtti; Kauristassu(kuten jo on)
        Purousva; Apilatassu
        Hiekkakoivu; Pilvitassu
        Myrskytomu; Jokitassu
        Kävisikö?
        t. Varpushalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täplätähti! Hyvä kun törmäsin sinuun! Kävisikö nämä mestari järjestelyt Vaahteraklaanille:
        Varpushalla; Pähkinätassu(kuten jo on)
        Kasteyrtti; Kauristassu(kuten jo on)
        Purousva; Apilatassu
        Hiekkakoivu; Pilvitassu
        Myrskytomu; Jokitassu
        Kävisikö?
        t. Varpushalla

        Tottahan toki kelpaa! -täplätähti


    • EMMA! ÄLÄ LUE VIESTIÄ ELLET HALUA TIETÄÄ ETUKÄTEEN NIMEÄSI TAI MAHDOLLISTA NIMEÄSI SIIS SULKATASSU HAHMOSI!! JA SIIS JOS SOPII NIMI EHDOTUKSIA JOS ON MUILLA NIIN TÄMÄN VIESTIN ALLE ETTÄ SULKATASSU TIETÄÄ OLLA LUKEMATTA NIITÄ!!! KUN TULEE SANAT Sulkatassusta asiaa!! NIIN ÄLÄ LUE ETEENPÄIN!!

      "Yleistä" asiaa:
      Että voinko tehdä tägiin vaahteraklaanirp sellaisen pelkästään Vaahteraklaanin jäsenet testit. Että näkee keitä siinä on. Myös varahahmot. Siis samankaltaisen kuin 'Aaltoklaanin kissat' testi.
      Ja siis voitaisiin laittaa alkuun viesti ILMOITUSTAULU ja sen alle kommentoitaisiin kaikki nimitys menot sunmuut.
      Voisi myös olla "PARANTAJAN VASTAANOTTO" että parantajilla olisi spessumpaa tekemistä. Niinku voisi olla viestin alle, että "Minulla on viheryskä" parantaja tai paranatajaoppilas sitten olisi silleen "tässä kissanminttua. Sinun täytyy levätä 1 päivä" tai jotain sellaista.
      Ja ehkä voisi olla jotain muuta tuon kaltaista.
      Eikai ollut muuta... Laitan jos keksin<3!

      Sulkatassusta asiaa!!
      Eli minulla olisi ehdotus Täplätähti! Siis tosiaan Sulkatassun nimeksi. Ja päivämäärä olisi hyvä tietää, että milloin nimitys tilaisuudet järjestetään. Voitaisiin pitää sellainen kunnollinen, että mahdollisimman moni pääsisi! Eli kellonaika(abaut) ja päivämäärä kiitos! Voitte esimerkiksi Varpushallan eli varapäällikön kanssa sopia<3. Ja tässä nimi ehdotuksia.
      Sulkapilvi, Sulkaturkki, Sulkasade, Sulkahohde, Sulkapaju, Sulkalento, Sulkasydän. Keksin vaan joitain!

      t. Alpsu<3!

      • Anonyymi

        Olisiko mahdollista siis toi "Yleistä" asiaa kohdan asiat. Ja seuraavaan nimittämistilaisuuteen kunnon nimitykset? Olen sitä mieltä että nuo ovat kyllä hyviä ideoita!

        t. Varpsuhalla


      • Anonyymi

        Minun mielestäni halukkaat mestarit voisivat tehdä KOULUTUS viestin ja 'kouluttaa' oppilasta sen alla. Suosittelen etenkin parantajille. Niillä se olisi helppoa. Jos olet valmis Pähkinätassu aloitan koulutuksesi!
        t. Varpushalla


      • Anonyymi

        Tämähän on oikein mainio idea! -musiikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko mahdollista siis toi "Yleistä" asiaa kohdan asiat. Ja seuraavaan nimittämistilaisuuteen kunnon nimitykset? Olen sitä mieltä että nuo ovat kyllä hyviä ideoita!

        t. Varpsuhalla

        Juu käyhän se! Oli vain vähän kiire niin tein pikaisen :D -musa/täplis


    • !!ILMOITUSTAULU!!
      tämän alle kommetoidaan kaikkinimittämistilaisuudet ja muut.<3

      • Kettupennun ja Liljapennun nimittämistilaisuus


    • !!PARANTAJAN VASTAANOTTO!!
      Jos haluat "leikisti" että sinulla on vaikka viheryskä niin kommentoi alle. Parantaja(tai parantajaoppilas) tulee "antamaan" sinulle yrttejä ja muuta<3

      • Anonyymi

        Kauristassu! Hahtuvapennulle nousi kuume! Mitä teen?
        t. Untuvapilvi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauristassu! Hahtuvapennulle nousi kuume! Mitä teen?
        t. Untuvapilvi

        Minä tulen katsomaan. *tulee Untuvapilven kanssa pentutarhalle*
        Ei vaikuttaisi olevan ahempaa kuin kuumetta. Ei siis mitään viheryskää. Ota tuosta laventelia Hahtuvapentu.
        t.Kauristassu


      • Anonyymi

        Kauristassu! Polkuanturani ovat hirvittävän kipeät!
        t. Jokitassu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauristassu! Polkuanturani ovat hirvittävän kipeät!
        t. Jokitassu

        Ota tästä leskenlehteä. Kyllä se kipu helpottaa!
        t. Kauristassu


    • Anonyymi

      PÄHKINÄTASSUN KOULUTUS

      • Anonyymi

        No niin Pähkinätassu. Tänään saalistamme yhdessä kumppanini Köynnöshännän ja Apilatassun kanssa.
        t. Varpushalla


      • Anonyymi

        Selvä!
        t. Pähkinätassu


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin Pähkinätassu. Tänään saalistamme yhdessä kumppanini Köynnöshännän ja Apilatassun kanssa.
        t. Varpushalla

        Eli minäkin pääsen mukaan?
        t. Apilatassu


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Eli minäkin pääsen mukaan?
        t. Apilatassu

        Kyllä pääset.
        t. Köynnöshäntä


    • Minulla on Soturikissa rp hahmo, loistevesi ja olen soturi lehtiklaanissa, mutta haluaisin parantajaoppilaaksi tähän klaaniin. Pystyykö sen arvon vaihtamaan? Eli pystynkö tulemaan tähän klaaniin parantajaoppilaaksi

      • Anonyymi

        Tässä klaanissahan on jo parantajaoppilas. Kauristassu. Voiko muka olla kahta?


      • Kyllähän sä voita kai tulla toiseenkin klaaniin, mutta... Mun hahmo on jo parantajaoppilas niin voiko olla kahta? Siis en oo lukenut kaikkia saagoja, mutta olen lukenut kaksi ensimmäistä. Ainakaan muistaakeseni ei ole käynyt missään niissä kirjoissa niin, että olisi samaan aikaan kaksi... Niin? En tiedä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä klaanissahan on jo parantajaoppilas. Kauristassu. Voiko muka olla kahta?

        Ei tietääkseni voi olla kahta, mutta jokilohi, voit tehdä kakkos hahmon jolla olet tässä klaanissa, lehtiklaani kaipaa jäseniä! -musa/täplis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietääkseni voi olla kahta, mutta jokilohi, voit tehdä kakkos hahmon jolla olet tässä klaanissa, lehtiklaani kaipaa jäseniä! -musa/täplis

        Lehtiklaani? Eiks tää ollut Vaahteraklaani?


    • Jos ei voi, niin ei voi.

      Antaa tuon asian olla

      • Mun tarinassa(spoilers) Täplätassu pääsee toiseksi parantajaoppilaaksi, mutta siinä toisaalta Kastanjakukka(eka parantaja oppilas) on jo saanut nimensä eli suorittanut niinsanotusti koulutuksensa loppuun. Täplätassusta tuli siis toinen parantajaoppilas.


      • Alppitassu kirjoitti:

        Mun tarinassa(spoilers) Täplätassu pääsee toiseksi parantajaoppilaaksi, mutta siinä toisaalta Kastanjakukka(eka parantaja oppilas) on jo saanut nimensä eli suorittanut niinsanotusti koulutuksensa loppuun. Täplätassusta tuli siis toinen parantajaoppilas.

        Eli siis teoriassa voisi olla mahdollista että tulisit toiseksi parantajaoppilaaksi. Siis jos Täplätähti suostuu.


      • Alppitassu kirjoitti:

        Mun tarinassa(spoilers) Täplätassu pääsee toiseksi parantajaoppilaaksi, mutta siinä toisaalta Kastanjakukka(eka parantaja oppilas) on jo saanut nimensä eli suorittanut niinsanotusti koulutuksensa loppuun. Täplätassusta tuli siis toinen parantajaoppilas.

        Ja jos se ei onnistu niin Lehtiklaanissa on vapaa parantajaoppilaan paikka.


    • Anonyymi

      Klaanien kokoukseen pääsevät kissat ilmoittautuvat minulle! Tähän viestiin kommentoimalla kiitos! Ainoastaan kissojen nimet kiitos(ei siis esim. Hunajasydämmen Varpushalla vaan Varpushalla)!
      t. Varpushalla

      • Kauristassu ja Apilatassu pääsevät!


      • Purousva ja Jokitassu pääsevät!


      • Alppitassu kirjoitti:

        Purousva ja Jokitassu pääsevät!

        (Tiedän ton koska Purousva_sk on mun naapuri)


      • Pähkinätassu pääsee(tiedän ton koska se on mun sisko)


      • Anonyymi

        Pilvitassu ja Sulkasydän pääsevät(en tiedä otetaanko pentuja mukaan kokoukseen(koska muuten Antonin hahmot pääsisivät(ollaan siis Antonin kaa sisaruksii)


      • Anonyymi

        Hiekkakoivu ja Myrskytomu pääsevät.


      • Alppitassu kirjoitti:

        (Tiedän ton koska Purousva_sk on mun naapuri)

        Siis mä olin silleen OMG!!!!! Onko Purousva_sk mun NAAPURI!!! Kun se kerto. Se kerto siis aamulla rappukäytävässä, että se on se. Se katokku tietää et oon sk fani ja aiko ehdottaa et tuunko siihen ja sit olin silleen mä OON JO siinä koska oon ALPPITASSU ja se oli silleen OMG!!!!!!!!!!!!!!!. Juuh. Tosi sekavaa.


      • Alppitassu kirjoitti:

        Siis mä olin silleen OMG!!!!! Onko Purousva_sk mun NAAPURI!!! Kun se kerto. Se kerto siis aamulla rappukäytävässä, että se on se. Se katokku tietää et oon sk fani ja aiko ehdottaa et tuunko siihen ja sit olin silleen mä OON JO siinä koska oon ALPPITASSU ja se oli silleen OMG!!!!!!!!!!!!!!!. Juuh. Tosi sekavaa.

        *tuunk tähän rp hommaan


      • Anonyymi

        Varpushalla ja Köynnöshäntä pääsevät.


      • Anonyymi

        Minä pääsen! -Täplätähti


      • Anonyymi

        Aaltoaamu ja Yövyöry pääsevät


    • Ei ole motivaatiota tehdä testejä, joten en voi luoda uutta hahmoa

      • Mikset?


      • Alppitassu kirjoitti:

        Mikset?

        En halua tehdä turhaa testiä uuden hahmon luomisen takia. Ja kun minun on aivan pakko etsiä uusi kissa...


      • Alppitassu kirjoitti:

        Mikset?

        Simppelimpää olisi, että jättäydyn pois tästä koko jutusta


      • Jokilohi kirjoitti:

        En halua tehdä turhaa testiä uuden hahmon luomisen takia. Ja kun minun on aivan pakko etsiä uusi kissa...

        Mutta sähän voit liittyä täällä chatissa


      • Alppitassu kirjoitti:

        Mutta sähän voit liittyä täällä chatissa

        Eikö se vaadi uutta tarvitseeko minulla olla uutta kissaa


      • Jokilohi kirjoitti:

        Eikö se vaadi uutta tarvitseeko minulla olla uutta kissaa

        Kissan kuvaa


      • Jokilohi kirjoitti:

        Eikö se vaadi uutta tarvitseeko minulla olla uutta kissaa

        No joo, mut jos et haluu niin voit muuttaa vaan sen vanhan kissan nimen oppilas nimeksi.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Kissan kuvaa

        No ei kaikilla ole kuvaa


    • Anonyymi

      Muutamia asioita, joita Täplätähden tulee ainakin mainita kokouksessa.
      1. Kaikki jäsenet
      2. Sulkasydämen nimittäminen
      3. Päätä että onko tullut rajakiistoja
      4. Päätä onko tullut hyvin riistaa
      5. Päätä onko joku sairastunut esim. viheryskään
      t. Varpushalla

      • Anonyymi

        Kaikkien täytyy tarkastaa, että omat hahmot ovat tässä. Jos et löydä hahmoasi tästä ilmoita siitä
        Vaahteraklaani

        Päällikkö
        Täplätähti – Musiikinkuuntelija

        Varapäällikkö
        Varpushalla – Hunajasydän; Pähkinätassun mestari

        Parantaja
        Kasteyrtti – hännänhuiskaus; Kauristassun mestari

        Soturit
        Purousva – Purousva_sk

        Köynnöshäntä – Hunajasydän

        Hiekkakoivu – Myrskytomu

        Myrskytomu – Myrskytomu

        Sulkasydän – Emma

        Oppilaat
        Kauristassu – Alppitassu

        Apilatassu – Alppitassu

        Pähkinätassu – Pähkinätassu

        Pilvitassu – Emma

        Jokitassu – Purousva_sk

        Kuningattaret
        Untuvapilvi – Elli

        Lehtiorvokki – Anonyymi 10

        Pennut
        Hahtuvapentu – Elli

        Punapentu – Anton

        Tulipentu – Anton

        Liljapentu – Anonyymi10

        Klaaninvanhimmat

        Vielä voi liittyä!
        t. Varpushalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien täytyy tarkastaa, että omat hahmot ovat tässä. Jos et löydä hahmoasi tästä ilmoita siitä
        Vaahteraklaani

        Päällikkö
        Täplätähti – Musiikinkuuntelija

        Varapäällikkö
        Varpushalla – Hunajasydän; Pähkinätassun mestari

        Parantaja
        Kasteyrtti – hännänhuiskaus; Kauristassun mestari

        Soturit
        Purousva – Purousva_sk

        Köynnöshäntä – Hunajasydän

        Hiekkakoivu – Myrskytomu

        Myrskytomu – Myrskytomu

        Sulkasydän – Emma

        Oppilaat
        Kauristassu – Alppitassu

        Apilatassu – Alppitassu

        Pähkinätassu – Pähkinätassu

        Pilvitassu – Emma

        Jokitassu – Purousva_sk

        Kuningattaret
        Untuvapilvi – Elli

        Lehtiorvokki – Anonyymi 10

        Pennut
        Hahtuvapentu – Elli

        Punapentu – Anton

        Tulipentu – Anton

        Liljapentu – Anonyymi10

        Klaaninvanhimmat

        Vielä voi liittyä!
        t. Varpushalla

        Mä haluun liittyä klaaninvanhimmiksi. Hahmot ovat Aaltoaamu ja Yövyöry.
        t. Ei KäYtTäJäÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun liittyä klaaninvanhimmiksi. Hahmot ovat Aaltoaamu ja Yövyöry.
        t. Ei KäYtTäJäÄ

        Selvä! Lisään sinut!
        t. Varpushalla


    • Anonyymi

      Kokoukseen oppilaista:
      Apilatassu
      Kauristassu
      Pilvitassu
      Pähkinätassu
      Jokitassu
      (eli kaikki)
      Sotureista:
      Purousva
      Köynnöshäntä
      Hiekkakoivu
      Myrskytomu
      Sulkasydän
      (eli kaikki)
      Muista:
      Täplätähti
      Aaltoaamu
      Yövyöry
      (eli kaikki paitsi kuningattaret ja pennut pääsevt virallisesti) Pennut ainakin ja kai kuningattaret voivat katsoa viestejä, mutta koska oikeissa kirjoissa ei voi osallistua niin he eivät kai voi kommentoida. Käsittääkseni.
      t. Varpushalla

    • Anonyymi

      *Kuljeskelen rauhsllisesti vaahteraklaanin reviirillä, sillä tarvitsin omaa aikaa, päätän napata saalista samalla kunnes haistan oudon hajun, joka tulee puskasta. Puskasta löytyy puoliksisyöty rotta, mutta en tunnista hajua, juoksen klaaniin pyytämän apua kissoilta, joilla on tarkempi nenä kuin minulla.* -täplätähti

      • Anonyymi

        Unohtakaa tämä, ei lähettänyt niin lähetin toisen, TÄMÄ ON VANHA! -musa/täplis


    • Anonyymi

      Kuljeskelen yksin metsässä, sillä tarvitsin omaa aikaa. Päätän saalistaa jotain pientä, kunnes nenääni leimahtaa haju, peltoklaanin haju! Lähden nopeasti puron luokse, josta haju tulee ja löydän puolikkaan rotan MEIDÄN puolelta puroa, näen kun toisella puolella puroa, pieni kissa lähtee nopeasti pinkomasn matkaan, marssin leiriin ilmoittamaan muille, että on tapahtunut riistavarkaus, josta puhutaan tänään kokouksessa. -täplätähti

    • Anonyymi

      Vaahteraklaani, pian on aika lähteä kohti kokous paikkaa! Ovathan kaikki valmiina? -täplätähti

    • Anonyymi

      Liljapentu on nyt 6 kuuta vanha. Milloin nimitysmenot tapahtuvat? -Liljapentu

      • Anonyymi

        Alan nyt aktivoitumaan, pidetään nimistysmenosi tänään illalla jos kaikille käy! -Yöntähti


    • Anonyymi

      Hei kaikki! Toivoisin että aina kokouksen jälkeisenä päivänä kaikki oppilaat ja pennut ilmoittavat ikänsä(eli monta kuuta vanha) sillä silloin tiedettäisiin kuinka pian nimitysmenot järjestetään. -Varpushalla

      • Kauristassu ja Apilatassu ovat 7 ja puoli kuuta.


      • Anonyymi

        Pähkinätassu on 9 kuuta


      • Anonyymi

        Pilvitassu on 10 kuuta


      • Anonyymi

        Jokitassu on 8 kuuta


      • Anonyymi

        Hahtuvapentu on 3 kuuta


      • Anonyymi

        Tulipentu ja Punapentu ovat 3 kuuta.
        t. Anton


      • Anonyymi

        Liljapentu on 6 kuuta


    • Anonyymi

      Täplätähti! Saako varapäälliköt hoitaa nimitys menoja? Liljapennun nimitys olisi hyvä tapahtua tänään tai huomenna aikaisin muuten(JO 6 kuuta). Niin saanko järjestää nimityksiä, jos et ole paikalla(tulevaisuutta ajatellen)? -Varpushalla

      • Anonyymi

        Juu, jos en ehdi paikalle! Kävisikö, jos nimitysmeno olisi kello 19.00? -täplätähti


    • Anonyymi

      En ehdi paikalle kello 19.00 (välttämättä) joten laitan kokouskutsun nyt! (Ei haittaa jos kaikk iei pääse paikalle, en anna nimeä ennenkuin osa on paikalla!)

      ”Saapukoon jokainen oman riistansa metsästämään kykenevä klaanikissa klaanikiven alle kokoukseen!” -täplätähti

      • Alppitassu

        Milloin, milloin, milloin, MILLOIN...
        t. kärsimätön Alpsu<3


    • Öh anteeksi... Siis koska oon perustanut tän chatin niin mulle tulee ilmoitus jos tulee tänne viesti. Niin mulla näkyy että joku haluisi liittyä Kettupentu hahmona mut ne viestit on poistunut/poistettu. Siis lähetä viesti jos siis haluat mukaan ja kuka olet. Otamme uusia tyyppejä mielellämme mukaan

      • Anonyymi

        Moi, eli olen siis testimadossa nimellä Wolfpup. Olisi kiva liittyä klaaniinne kettupentuna/tassuna. Jos joku kuningatar huolii, tulen pentuna, jos ei huoli, tulen oppilaana. Siis tietenkin jos saan tulla. Olisin punertava, hännänpääni valkoinen ka korvan- ja tassunpääni mustat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, eli olen siis testimadossa nimellä Wolfpup. Olisi kiva liittyä klaaniinne kettupentuna/tassuna. Jos joku kuningatar huolii, tulen pentuna, jos ei huoli, tulen oppilaana. Siis tietenkin jos saan tulla. Olisin punertava, hännänpääni valkoinen ka korvan- ja tassunpääni mustat.

        Voisitko tulla minun(Lehtiorvokin) pennuksi? Minulla on vain Liljapentu pentuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi, eli olen siis testimadossa nimellä Wolfpup. Olisi kiva liittyä klaaniinne kettupentuna/tassuna. Jos joku kuningatar huolii, tulen pentuna, jos ei huoli, tulen oppilaana. Siis tietenkin jos saan tulla. Olisin punertava, hännänpääni valkoinen ka korvan- ja tassunpääni mustat.

        Minkä ikäinen(1-6 kuuta) olet?


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Minkä ikäinen(1-6 kuuta) olet?

        Olen viisi kuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko tulla minun(Lehtiorvokin) pennuksi? Minulla on vain Liljapentu pentuna.

        Voin tulla
        -Kettupentu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tulla
        -Kettupentu

        Emo? Milloin minustakin tulee oppilas? Olen seurannut muiden menoa, ja haluaisi olla itsekkin oppilas. Olen jo melkein kuusi kuuta. Haluaisin, katsos uljaaksi soturiksi, kettupentu naukuu emonsa korvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emo? Milloin minustakin tulee oppilas? Olen seurannut muiden menoa, ja haluaisi olla itsekkin oppilas. Olen jo melkein kuusi kuuta. Haluaisin, katsos uljaaksi soturiksi, kettupentu naukuu emonsa korvaan.

        Minusta olisi kyllä aika nimittää Liljapentu ja Kettupentu oppilaiksi! -Lehtiorvokki/Liljapentu/Anonyymi10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emo? Milloin minustakin tulee oppilas? Olen seurannut muiden menoa, ja haluaisi olla itsekkin oppilas. Olen jo melkein kuusi kuuta. Haluaisin, katsos uljaaksi soturiksi, kettupentu naukuu emonsa korvaan.

        Sinut nimitetään tänään myöhemmin jos kaikille käy, samaan aikaan kuin liljapentu! -yontähti


    • "Huhuu, Varpushalla oletko leirissä?" Kysyin astuessani Vaahteraklaanin leiriin juttusille.
      "Varpushalla! Lupasin tulla juttekemaan kanssanne ja olemme keksineet Aamuklaaanin kanssa mikä koko jutussa on mennyt pieleen! Seurssin Rosoista tassua ja luulimme teidän tehneen hänelle, niin mutta heidät olikin karkoitettu. Aloin väitellä summanmutikassa asioita ja saimme myös huhuja. Klaaninne häädetyt kissat tekivät Rosoiselletassullemme niin ja sitten luulimme teidän tehneen, niin jonka takia kokous peruttiin ennenkuin ehdit selittää, hälinän ja hulivilin takia! Nyt tiedämme heidän tehneen jotakin Täplätähdelle. Tuletteko 16.00 mukaan Lehtiklaanin reviirille? Klaaniin on hyvä jättää kissoja."

      T. Kirkastähti, en lukenut viestejänne!

      • Anonyymi

        "Varpushalla on sotureiden pesässä", Apilatassu ohjasi Kirkastähden soturienpesän luo, missä Varpushalla ja Köynnöshäntä vaihtoivat kieliä.
        "Hei Kirkastähti!" Varpushalla tervehti.
        "Etkö enään syytä Vaahteraklaania? Entä syyttääkö Pähkinätähti? Juttelitteko siitä salaisessa kokoontumisessanne?" Varpushalla kysyi hieman viileästi, sillä vihoitteli hieman yhä eilistä kokoontumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varpushalla on sotureiden pesässä", Apilatassu ohjasi Kirkastähden soturienpesän luo, missä Varpushalla ja Köynnöshäntä vaihtoivat kieliä.
        "Hei Kirkastähti!" Varpushalla tervehti.
        "Etkö enään syytä Vaahteraklaania? Entä syyttääkö Pähkinätähti? Juttelitteko siitä salaisessa kokoontumisessanne?" Varpushalla kysyi hieman viileästi, sillä vihoitteli hieman yhä eilistä kokoontumista.

        Kun Kirkastähti oli selittänyt uudelleen kaiken Varpushalla nyökkäsi.
        "Tietysti tulemme", Varpushalla maukui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun Kirkastähti oli selittänyt uudelleen kaiken Varpushalla nyökkäsi.
        "Tietysti tulemme", Varpushalla maukui.

        "Hienoa, klaanissani on hieman asioita hoidettavana, jos sinulla on mitäön muuta kerro se nyt."

        T. Kirkastähti


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        "Hienoa, klaanissani on hieman asioita hoidettavana, jos sinulla on mitäön muuta kerro se nyt."

        T. Kirkastähti

        ”No tämä ei ole KAUHEAN vakavaa, mutta Rosoinentassu ja Usvainentassu tapasivat Lumitassun ja Apilatassun Vaahteraklaanin reviirillä. Oppilaille tulisi vielä muistuttaa kenties missä raja kulkee”, Varpushalla maukui terävästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”No tämä ei ole KAUHEAN vakavaa, mutta Rosoinentassu ja Usvainentassu tapasivat Lumitassun ja Apilatassun Vaahteraklaanin reviirillä. Oppilaille tulisi vielä muistuttaa kenties missä raja kulkee”, Varpushalla maukui terävästi.

        "Olet aivan oikeassa", Kirkastähti maukui hyväksyvästi.


    • Anonyymi

      Lehtiklaanin rajalle saavat tulla nyt(draama ryhmä) Pähkinätassu, Apilatassu, Sulkasydän ja Purousva. Muut jäävät vartioimaan leiriä. -Varpushalla

    • Kaikille Vaahteraklaanilaisille!
      Haluaisitko kuvan kissastasi, mutta sinulla ei ole mahdollisuutta julkaista sitä?

      Jos kyllä, niin tässä ohjeet! Laita vastaukset tämän viestin alle:

      Nimi (Pakollinen)
      Ulkonäkö (Pakollinen)
      Silmien väri (Pakollinen)
      Sukupuoli (Pakollinen)
      Ilme/luonne (Suositeltava)
      Ikä (Suositeltava)
      Erityistaito (Suositeltava)
      Rooli (Pakollinen)
      Arvet (Jos on)
      Koristeet (Jos haluat)
      Ruumiinrakenne (Pakollinen)
      Muuta tärkeää (Jos haluat)

      Teen tämän picrevillä (Harvestbrook on picrew.me Esimerkkikuva löytyy osallistumistestistäni tägistä vaahteraklaanirp

      P.S idea hopeamyrskyltä

      • Anonyymi

        Purousva
        vaaleanharmaa tuuhea turkki
        vaaleansiniset silmät
        naaras
        todella nopea
        soturi
        kyljessä arpi
        kukkaseppele

        Jokitassu
        Vaaleanharmaa turkki jossa on valkoisia raitoja
        Tumman harmaat silmät
        naaras
        hyvä saalistamaan
        oppilas
        kukkaseppele


      • Anonyymi

        Nimi Hiekkakoivu
        Ulkonäkö vaaleankellanpunainen ohut turkki.
        Silmien väri ruskea
        Sukupuoli naaras
        Ilme/luonne rauhallinen, luotettava, uskollinen, vakaa
        Erityistaito hyvä kiipeilemään
        Rooli soturi
        Koristeet rusetti
        Ruumiinrakenne notkea, laiha

        Nimi Myrskytomu
        Ulkonäkö musta turkki
        Silmien väri keltainen
        Sukupuoli kolli
        Ilme/luonne uskollinen, rohkea, puhelias
        Erityistaito hyvä taistelemaan
        Rooli soturi
        Arvet otsassa ja selässä
        Koristeet lehtiä turkissa
        Ruumiinrakenne leveäharteinen


      • Anonyymi

        Nimi Sulkasydän
        Ulkonäkö vaaleanharmaa turkki jossa on valkoisia raitoja
        Silmien väri vaaleansiniset
        Sukupuoli naaras
        Erityistaito saalistus
        Rooli soturi
        Koristeet kukkaseppele, lehtiä turkissa
        Ruumiinrakenne notkea

        Nimi Pilvitassu
        Ulkonäkö valkoinen pörröinen turkki
        Silmien väri vihreät
        Sukupuoli naaras
        Erityistaito nopea
        Rooli oppilas
        Koristeet kukkaseppele
        Ruumiinrakenne notkea pörheä turkki


      • Anonyymi

        Nimi Untuvapilvi
        Ulkonäkö punertavan harmaa pörröinen turkki
        Silmien väri siniset silmät
        Sukupuoli naaras
        Erityistaito lempeä pentuja kohtaan
        Rooli kuningatar
        Koristeet kukka(neljäs väri)

        Nimi Hahtuvapentu
        Ulkonäkö Harmaa turkki
        Silmien väri sokea
        Rooli pentu
        Koristeet perhonen
        Ruumiinrakenne hento


      • Anonyymi

        Nimi Varpushalla
        Ulkonäkö vaalean ruskea raidallinen turkki
        Silmien väri vaalean ruskea
        Sukupuoli naaras
        Erityistaito hyvä kiipeilemään
        Rooli varapäällikkö
        Arvet lovi korvassa
        Koristeet perhonen
        Ruumiinrakenne notkea
        Muuta tärkeää laita lintu suuhun(hymy)

        Nimi Köynnöshäntä
        Ulkonäkö ruskea turkki
        Silmien väri vihreä(kirkkaan)
        Sukupuoli kolli
        Erityistaito nopea
        Rooli soturi
        Arvet arpi kyljessä ja silmän alla
        Ruumiinrakenne leveäharteinen
        Muuta tärkeää hiiri suuhun


      • Anonyymi

        Nimi Lehtiorvokki
        Ulkonäkö kellanpunainen pörröinen turkki
        Silmien väri vihreä
        Sukupuoli naaras
        Rooli kuningatar
        Koristeet kukkaseppele, perhonen

        Nimi Liljapentu
        Ulkonäkö valkoinen pörröinen turkki
        Silmien väri liila
        Sukupuoli naaras
        Rooli pentu
        Koristeet kukkaseppele


    • Anonyymi

      Ai niin joo. Tajusin just että varapäälliköiden piti ilmoittaa ne vartiot ja partiot. Tässä juu tän päivän ja huomisen:
      Tänään:
      Iltapartio Varpushalla(johtaa), Purousva, Apilatassu ja Jokitassu
      Yön vartiot Kuunhuippuun asti Köynnöshäntä ja Kuun huipun jälkeen Myrskytomu

      Huomenna:
      Aamupartio Myrskytomu(johtaa) Sulkasydän, Pähkinätassu, Päästäistassu
      Auringon huipun partio Hiekkakoivu(johtaa), Pilvitassu, Niittysydän, Varpushalla
      Iltapartio Purousva(johtaa), Pähkinätassu, Myrskytomu, Niittysydän
      Vartiot(eka) Varpushalla (toka) Köynnöshäntä

    • Anonyymi

      Hei Vaahteraklaanin kissat! Ilmoittakaa tähän jos pääsette kokoukseen. Klo 18.00 tänään.

      • Kauristassu, Apilatassu, Niittysydän, Pähkinätassu, Purousva, Jokitassu ja Päästäistassu pääsevät.(kaikki mun tuntemat ihmiset tästä klaanista(siis irl)


      • Anonyymi

        Pilvitassu ja Sulkasydän pääsevät.


      • Anonyymi

        Myrskytomu ja Hiekkakoivu pääsevät.


      • Anonyymi

        Aaltoaamu ja Yövyöry pääsevät.


      • Anonyymi

        Untuvapilvi ja hänen pentunsa pääsevät.


      • Anonyymi

        Lehtiorvokki ja hänen pentunsa pääsevät.


      • Anonyymi

        Tulipentu ja Punapentu pääsevät.


      • Anonyymi

        Liljapentu pääsee


      • Anonyymi

        Hahtuvapentu pääsee


    • Anonyymi

      (Täplätähti on vissiin tauolla joten jos se ei oo tulossa mä johdan klaania kunnes toisin ilmoitetaan(eli kun täplätähti palaa)
      Mukaan pääsevät:
      Täplätähti(ehkä)
      Varpushalla
      Sotureistä pääsevät:
      Purousva
      Myrskytomu
      Sulkasydän
      Oppilaista:
      Kauristassu
      Pähkinätassu
      Apilatassu
      Päästäistassu
      Muista:
      Lehtiorvokki
      Untuvapilvi
      Aaltoaamu
      t. Varpushalla

      • Anonyymi

        Leiriin jäävät:
        Köynnöshäntä
        Hiekkakoivu
        Niittysydän
        Jokitassu
        Pilvitassu
        Pennut
        Yövyöry


    • Anonyymi

      Meidän pitää alkaa olla taas aktiivisempia. Kävisikö*supi supi supi(eli siis voisiko tähän tulla(sk rpseen) sellanen mäyrähyökkäys? ja seuraavassa kokoontumisessa voitaisiin sopia siitä tai jotai)

      • Anonyymi

        Mulle käy, mutta sovitaan ylihuomisessa kokouksessa jos kaikki johtajat pääsee. -yontähti


    • Anonyymi

      Tänään kello 17.00 (mulla 15.00) kettupennun ja liljapennun nimitysmenot! -Yöntähti

      • Eli 20 min sitten :|...
        ´:D


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Eli 20 min sitten :|...
        ´:D

        Sori, oon kipee ja oli pakko saada vähän unta, nukuin viimeyönä ehkä 4h D: -yöntähti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori, oon kipee ja oli pakko saada vähän unta, nukuin viimeyönä ehkä 4h D: -yöntähti

        Okei<3


    • Anonyymi

      Yöntähti oli nukkunut yönsä hyvin ja heräsi aikaisin aamulla. ”voisin lähteä kävelylle” hän mutisi itsekseen. Matkalla hän törmäsi sulkasydämmeen. ”Hei, ai sinäkin olet jo hereillä.” Sanon. Sulkasydän nyökkää ja jatkaa matkaansa. Pääsen ulos leiristä ja näen jäniksen. Lähden sen perään ja nappaan sen. Sen nappaamisen jälkeen en jaksa enään mennä kävelylle joten lähden suoraa päätä takaisin leiriin ja heitän jäniksen tuoressaaliskasaan. -yöntähti

    • Anonyymi

      Kettupennun ja liljapennun nimitysmenot tänään klo 18.00, jos en pääse paikalle/minua ei näy niin sopikaa yhdessä kuka hoitaa nimityksen! -Yöntähti

      • Anonyymi

        Varmaan Varpushalla ku se o vrapäällikkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan Varpushalla ku se o vrapäällikkö

        Vau, voitko kuvitella, sisko? Meistä tulee oppilaita! Kenethän saan mestariksi? En malta odottaa!
        -Kettupentu


    • Anonyymi

      Anteeksi! En ollut paikalla illalla joten tilaisuus siirtyi tähän hetkeen.
      Kettupentu, olet täyttänyt kuusi kuuta ja sinusta on aika tulla soturioppilas. Tästä päivästä siihen päivään saakka kun ansaitset soturinimesi sinut tunnetaan nimellä Kettutassu. Mestariksesi tulee Niittysydän.
      Niittysydän, olet valmis ottamaan oppilaan. Olet osoittanut olevasi kärsivällinen ja
      päättäväinen ja oletan sinun opettavan kaiken mitä tiedät tälle oppilaalle.
      *Niittysydän ja Kettutassu koskettavat toistensa neniä.
      Liljapentu, olet täyttänyt kuusi kuuta ja sinusta on aika tulla soturioppilas. Tästä päivästä siihen päivään saakka kun ansaitset soturinimesi sinut tunnetaan nimellä Liljatassu. Mestariksesi tulee Sulkasydän.
      Sulkasydän, olet valmis ottamaan oppilaan. Olet osoittanut olevasi uskollinen ja
      päättäväinen ja oletan sinun opettavan kaiken mitä tiedät tälle oppilaalle.
      *Sulkasydän ja Liljatassu koskettavat toistensa neniä.
      ~Varpushalla

      • Anonyymi

        Kiitos paljon varpushalla! -yöntähti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon varpushalla! -yöntähti

        On ilo olla Varapäällikkösi!<3 ~Varpushalla


      • Anonyymi

        Niittysydän, milloin aloitamme harjoitukset? On mahtavaa, kun sain uuden mestarin!
        -kettutassu


    • Anonyymi

      Nyt täällä on Kasteyrtti =hännänhuiskaus_sk pitkästä aikaa

      • Mestrini!


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Mestrini!

        Mukava tavata Kauristassu!
        -Kasteyrtti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukava tavata Kauristassu!
        -Kasteyrtti

        *tanssahtelee mestarinsa ympärillä


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        *tanssahtelee mestarinsa ympärillä

        Karistassu, voisitko mennä hakemaan vähän unikonsiemeniä varastoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karistassu, voisitko mennä hakemaan vähän unikonsiemeniä varastoon?

        Siis tämä oli Kasteyrtti


    • Kettutassun koulutus:

      • Kettutassu! Aloitamme nyt taisteluharjoituksilla.
        Ensimmäinen liike:
        *Niittysydän loikkaa kuvitteellisen vastustajan selkään ja tarrautuu siihen paljastetuilla kynsillä.
        "Olet nyt vastustajasi kynsien ulottumattomissa ja voit silti tehdä aikaan paljon vahinkoa. Muista hypätä pois jos vastustajasi tekee kumarru ja kierähdä -iskun, eli yrittää kierähtää selälleen päällesi", Niittysydän kertoo.
        "Tämä on hyödyllinen pienille kissoille jotka kohtaavat suuren vastustajan taistelussa. Kuten nuorille oppilaille. Tämä liike on helpointa tehdä, jos vastustajasi on selin sinuun tai ei ole huomannut sinua."


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Kettutassu! Aloitamme nyt taisteluharjoituksilla.
        Ensimmäinen liike:
        *Niittysydän loikkaa kuvitteellisen vastustajan selkään ja tarrautuu siihen paljastetuilla kynsillä.
        "Olet nyt vastustajasi kynsien ulottumattomissa ja voit silti tehdä aikaan paljon vahinkoa. Muista hypätä pois jos vastustajasi tekee kumarru ja kierähdä -iskun, eli yrittää kierähtää selälleen päällesi", Niittysydän kertoo.
        "Tämä on hyödyllinen pienille kissoille jotka kohtaavat suuren vastustajan taistelussa. Kuten nuorille oppilaille. Tämä liike on helpointa tehdä, jos vastustajasi on selin sinuun tai ei ole huomannut sinua."

        Selvä*kuuntelee ja toistaa liikkeet perässä mestarin neuvomalla tavalla*


    • Anonyymi

      Valitettavasti yöntähti on menehtynyt tietämättömään tautiin, enkä tee uutta hahmoa -musa

    • Anonyymi

      Nimitän varapäällikökseni...
      Myrskytomun!

      Onneksi olkooon! ~Varpustähti(kun Yöntähti ilmeisesti kuoli niin oon nyt päällikkö)

    • Anonyymi

      Onko tää rp enää hengissä? :D oon kipeenä ja en saa unta nii siks oon hereillä vähä myöhään. Voisin liittyä Yöpentuna tai Yötassuna tänne. Oon sellanen musta kisu jossa on valkosia raitoja jonka naama on valkonen ja siinä on jotain mustia täpliä no sen kuva on siinä mun testivelho kuvakkeessa mun nimi on testimadossa Yönhehku🌿 tein käyttäjän sinne äsken :). Oon lukenu niitä soturikissoja 4 kirjaa ekasta saagasta mut en oo viel ehtiny alottaa viitos kirjaa mut kai se riittää. Ajattelin aluks olla parantaja/parantajaoppilas mut ne on ilmeisesti jo varattu nii voin olla ihan hyvin soturioppilas tai pentu jos joku kuningatar huolii mut✨

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe