Haittaako sinua ulkomaalaiset naapurit?

Mulla on afrikkalaista, venäläistä ja Suomen ruotsalaista.

Kaikki mahdutaan hyvin. Ei minkäänlaisia probleemia. Miten teillä?

9

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä et osaa kasvattaa Vihaa !! Liity persuihin niin Viha kasvaa päivältä, auttaa jo jos tilaat aatulehden Suomen Uutiset !!

      • Kyl mä veikkaan että yli puolet persuista hyväksyy naapurikseen mamun. Siis sillä ehdolla että käy töissä tai opiskelee. Tuota mä toivon naapureilta kans. On lottovoitto päästä Suomeen elämään. Älkää siis tuhlatko tätä korttia.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Kyl mä veikkaan että yli puolet persuista hyväksyy naapurikseen mamun. Siis sillä ehdolla että käy töissä tai opiskelee. Tuota mä toivon naapureilta kans. On lottovoitto päästä Suomeen elämään. Älkää siis tuhlatko tätä korttia.

        Ei mua kiinnosta kenenkään työssäkäymiset tai käymättömyydet kunhan on hiljaa ja käyttäytyy kuten kerrostalossa kuuluu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta kenenkään työssäkäymiset tai käymättömyydet kunhan on hiljaa ja käyttäytyy kuten kerrostalossa kuuluu.

        Juu. Mut kyl sitä toivoo että mamu laittaa kortensa kekoon..

        Kyllä mää Afrikan miehelle aina Lontoota väännän. Yksi positiivinen kokemus auttaa moneen negatiiviseen. Ja nää ei ole somaleita. Heitä pidän kuormasta syöjinä.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Juu. Mut kyl sitä toivoo että mamu laittaa kortensa kekoon..

        Kyllä mää Afrikan miehelle aina Lontoota väännän. Yksi positiivinen kokemus auttaa moneen negatiiviseen. Ja nää ei ole somaleita. Heitä pidän kuormasta syöjinä.

        Aina parempi jos käy. Enemmän kiinnostaa itseä lähempänä olevat kysymykset. Eli ettei tule liikaa tai häiriökäyttäytymistä. Elämä vaikeutuu ja kämpiltä putoaa arvo ja jämähdät maksetun asunnon kanssa katastrofialueelle ilman omaa syytäsi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina parempi jos käy. Enemmän kiinnostaa itseä lähempänä olevat kysymykset. Eli ettei tule liikaa tai häiriökäyttäytymistä. Elämä vaikeutuu ja kämpiltä putoaa arvo ja jämähdät maksetun asunnon kanssa katastrofialueelle ilman omaa syytäsi..

        Ehkä se on just niin hyvä että mamuja sinne sun tänne. Tasaisesti kaikkialle missä kerrostaloja on.

        Toi on kyllä vitttumaista jos asunnon arvo laskee..


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Ehkä se on just niin hyvä että mamuja sinne sun tänne. Tasaisesti kaikkialle missä kerrostaloja on.

        Toi on kyllä vitttumaista jos asunnon arvo laskee..

        Tuo asumis kehitys on jo todellisuutta suomessakin isommissa muuttokeskuksissa. Päättävissä asemissa olevia ei kiinnosta. Niillä on varaa muuttaa rauhallisille alueille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo asumis kehitys on jo todellisuutta suomessakin isommissa muuttokeskuksissa. Päättävissä asemissa olevia ei kiinnosta. Niillä on varaa muuttaa rauhallisille alueille.

        Out of sight out of mind?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe