Haittaako sinua ulkomaalaiset naapurit?

Mulla on afrikkalaista, venäläistä ja Suomen ruotsalaista.

Kaikki mahdutaan hyvin. Ei minkäänlaisia probleemia. Miten teillä?

9

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä et osaa kasvattaa Vihaa !! Liity persuihin niin Viha kasvaa päivältä, auttaa jo jos tilaat aatulehden Suomen Uutiset !!

• Kyl mä veikkaan että yli puolet persuista hyväksyy naapurikseen mamun. Siis sillä ehdolla että käy töissä tai opiskelee. Tuota mä toivon naapureilta kans. On lottovoitto päästä Suomeen elämään. Älkää siis tuhlatko tätä korttia.

• Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

Kyl mä veikkaan että yli puolet persuista hyväksyy naapurikseen mamun. Siis sillä ehdolla että käy töissä tai opiskelee. Tuota mä toivon naapureilta kans. On lottovoitto päästä Suomeen elämään. Älkää siis tuhlatko tätä korttia.

Ei mua kiinnosta kenenkään työssäkäymiset tai käymättömyydet kunhan on hiljaa ja käyttäytyy kuten kerrostalossa kuuluu.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään työssäkäymiset tai käymättömyydet kunhan on hiljaa ja käyttäytyy kuten kerrostalossa kuuluu.

Juu. Mut kyl sitä toivoo että mamu laittaa kortensa kekoon..

Kyllä mää Afrikan miehelle aina Lontoota väännän. Yksi positiivinen kokemus auttaa moneen negatiiviseen. Ja nää ei ole somaleita. Heitä pidän kuormasta syöjinä.

• Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

Juu. Mut kyl sitä toivoo että mamu laittaa kortensa kekoon..

Kyllä mää Afrikan miehelle aina Lontoota väännän. Yksi positiivinen kokemus auttaa moneen negatiiviseen. Ja nää ei ole somaleita. Heitä pidän kuormasta syöjinä.

Aina parempi jos käy. Enemmän kiinnostaa itseä lähempänä olevat kysymykset. Eli ettei tule liikaa tai häiriökäyttäytymistä. Elämä vaikeutuu ja kämpiltä putoaa arvo ja jämähdät maksetun asunnon kanssa katastrofialueelle ilman omaa syytäsi..

• Anonyymi kirjoitti:

Aina parempi jos käy. Enemmän kiinnostaa itseä lähempänä olevat kysymykset. Eli ettei tule liikaa tai häiriökäyttäytymistä. Elämä vaikeutuu ja kämpiltä putoaa arvo ja jämähdät maksetun asunnon kanssa katastrofialueelle ilman omaa syytäsi..

Ehkä se on just niin hyvä että mamuja sinne sun tänne. Tasaisesti kaikkialle missä kerrostaloja on.

Toi on kyllä vitttumaista jos asunnon arvo laskee..

• Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

Ehkä se on just niin hyvä että mamuja sinne sun tänne. Tasaisesti kaikkialle missä kerrostaloja on.

Toi on kyllä vitttumaista jos asunnon arvo laskee..

Tuo asumis kehitys on jo todellisuutta suomessakin isommissa muuttokeskuksissa. Päättävissä asemissa olevia ei kiinnosta. Niillä on varaa muuttaa rauhallisille alueille.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo asumis kehitys on jo todellisuutta suomessakin isommissa muuttokeskuksissa. Päättävissä asemissa olevia ei kiinnosta. Niillä on varaa muuttaa rauhallisille alueille.

Out of sight out of mind?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3427
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2066
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1480
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1111
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1021
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      958
    Aihe