Mulla on afrikkalaista, venäläistä ja Suomen ruotsalaista.
Kaikki mahdutaan hyvin. Ei minkäänlaisia probleemia. Miten teillä?
Haittaako sinua ulkomaalaiset naapurit?
9
244
Vastaukset
- Anonyymi
Sä et osaa kasvattaa Vihaa !! Liity persuihin niin Viha kasvaa päivältä, auttaa jo jos tilaat aatulehden Suomen Uutiset !!
Kyl mä veikkaan että yli puolet persuista hyväksyy naapurikseen mamun. Siis sillä ehdolla että käy töissä tai opiskelee. Tuota mä toivon naapureilta kans. On lottovoitto päästä Suomeen elämään. Älkää siis tuhlatko tätä korttia.
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Kyl mä veikkaan että yli puolet persuista hyväksyy naapurikseen mamun. Siis sillä ehdolla että käy töissä tai opiskelee. Tuota mä toivon naapureilta kans. On lottovoitto päästä Suomeen elämään. Älkää siis tuhlatko tätä korttia.
Ei mua kiinnosta kenenkään työssäkäymiset tai käymättömyydet kunhan on hiljaa ja käyttäytyy kuten kerrostalossa kuuluu.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kenenkään työssäkäymiset tai käymättömyydet kunhan on hiljaa ja käyttäytyy kuten kerrostalossa kuuluu.
Juu. Mut kyl sitä toivoo että mamu laittaa kortensa kekoon..
Kyllä mää Afrikan miehelle aina Lontoota väännän. Yksi positiivinen kokemus auttaa moneen negatiiviseen. Ja nää ei ole somaleita. Heitä pidän kuormasta syöjinä.- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Juu. Mut kyl sitä toivoo että mamu laittaa kortensa kekoon..
Kyllä mää Afrikan miehelle aina Lontoota väännän. Yksi positiivinen kokemus auttaa moneen negatiiviseen. Ja nää ei ole somaleita. Heitä pidän kuormasta syöjinä.Aina parempi jos käy. Enemmän kiinnostaa itseä lähempänä olevat kysymykset. Eli ettei tule liikaa tai häiriökäyttäytymistä. Elämä vaikeutuu ja kämpiltä putoaa arvo ja jämähdät maksetun asunnon kanssa katastrofialueelle ilman omaa syytäsi..
Anonyymi kirjoitti:
Aina parempi jos käy. Enemmän kiinnostaa itseä lähempänä olevat kysymykset. Eli ettei tule liikaa tai häiriökäyttäytymistä. Elämä vaikeutuu ja kämpiltä putoaa arvo ja jämähdät maksetun asunnon kanssa katastrofialueelle ilman omaa syytäsi..
Ehkä se on just niin hyvä että mamuja sinne sun tänne. Tasaisesti kaikkialle missä kerrostaloja on.
Toi on kyllä vitttumaista jos asunnon arvo laskee..- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Ehkä se on just niin hyvä että mamuja sinne sun tänne. Tasaisesti kaikkialle missä kerrostaloja on.
Toi on kyllä vitttumaista jos asunnon arvo laskee..Tuo asumis kehitys on jo todellisuutta suomessakin isommissa muuttokeskuksissa. Päättävissä asemissa olevia ei kiinnosta. Niillä on varaa muuttaa rauhallisille alueille.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo asumis kehitys on jo todellisuutta suomessakin isommissa muuttokeskuksissa. Päättävissä asemissa olevia ei kiinnosta. Niillä on varaa muuttaa rauhallisille alueille.
Out of sight out of mind?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1623999Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1043695Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423223Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest222547- 1872282
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu281470- 971287
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1311152Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja241141Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691058