Mulla on afrikkalaista, venäläistä ja Suomen ruotsalaista.
Kaikki mahdutaan hyvin. Ei minkäänlaisia probleemia. Miten teillä?
Haittaako sinua ulkomaalaiset naapurit?
9
197
Vastaukset
- Anonyymi
Sä et osaa kasvattaa Vihaa !! Liity persuihin niin Viha kasvaa päivältä, auttaa jo jos tilaat aatulehden Suomen Uutiset !!
Kyl mä veikkaan että yli puolet persuista hyväksyy naapurikseen mamun. Siis sillä ehdolla että käy töissä tai opiskelee. Tuota mä toivon naapureilta kans. On lottovoitto päästä Suomeen elämään. Älkää siis tuhlatko tätä korttia.
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Kyl mä veikkaan että yli puolet persuista hyväksyy naapurikseen mamun. Siis sillä ehdolla että käy töissä tai opiskelee. Tuota mä toivon naapureilta kans. On lottovoitto päästä Suomeen elämään. Älkää siis tuhlatko tätä korttia.
Ei mua kiinnosta kenenkään työssäkäymiset tai käymättömyydet kunhan on hiljaa ja käyttäytyy kuten kerrostalossa kuuluu.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kenenkään työssäkäymiset tai käymättömyydet kunhan on hiljaa ja käyttäytyy kuten kerrostalossa kuuluu.
Juu. Mut kyl sitä toivoo että mamu laittaa kortensa kekoon..
Kyllä mää Afrikan miehelle aina Lontoota väännän. Yksi positiivinen kokemus auttaa moneen negatiiviseen. Ja nää ei ole somaleita. Heitä pidän kuormasta syöjinä.- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Juu. Mut kyl sitä toivoo että mamu laittaa kortensa kekoon..
Kyllä mää Afrikan miehelle aina Lontoota väännän. Yksi positiivinen kokemus auttaa moneen negatiiviseen. Ja nää ei ole somaleita. Heitä pidän kuormasta syöjinä.Aina parempi jos käy. Enemmän kiinnostaa itseä lähempänä olevat kysymykset. Eli ettei tule liikaa tai häiriökäyttäytymistä. Elämä vaikeutuu ja kämpiltä putoaa arvo ja jämähdät maksetun asunnon kanssa katastrofialueelle ilman omaa syytäsi..
Anonyymi kirjoitti:
Aina parempi jos käy. Enemmän kiinnostaa itseä lähempänä olevat kysymykset. Eli ettei tule liikaa tai häiriökäyttäytymistä. Elämä vaikeutuu ja kämpiltä putoaa arvo ja jämähdät maksetun asunnon kanssa katastrofialueelle ilman omaa syytäsi..
Ehkä se on just niin hyvä että mamuja sinne sun tänne. Tasaisesti kaikkialle missä kerrostaloja on.
Toi on kyllä vitttumaista jos asunnon arvo laskee..- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Ehkä se on just niin hyvä että mamuja sinne sun tänne. Tasaisesti kaikkialle missä kerrostaloja on.
Toi on kyllä vitttumaista jos asunnon arvo laskee..Tuo asumis kehitys on jo todellisuutta suomessakin isommissa muuttokeskuksissa. Päättävissä asemissa olevia ei kiinnosta. Niillä on varaa muuttaa rauhallisille alueille.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo asumis kehitys on jo todellisuutta suomessakin isommissa muuttokeskuksissa. Päättävissä asemissa olevia ei kiinnosta. Niillä on varaa muuttaa rauhallisille alueille.
Out of sight out of mind?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662338Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.421951Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301668Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1761633Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1001536Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1341263Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851263Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251166En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9972- 77969