Moni asia on takana ja monta asiaa on käsitelty eron jälkeen.
mietn tässä että olenko niin saat. mustasukkainen vai mikä on kun luulen että ex vaimolla ja hänen veljellään on syvempi suhde kuin meillä oli. Satuttaa sellainen kun täytyy olla mustasukkainen oman vaimon veljelle. Tiedän että heidän väliset asiat ovat yksilöllisiä, mutta kun tuntuu että hei ehkä myös harrastavat seksiä ja sen tiedän että olen kyllä kakkonen sen jälkeen, kuin myös olenkin ollut koko serusustelun ajan 2 vaihtoehto.
hassua muuten että siinä perheessä syytettiin insestistä sun muusta mutta ei sukurutsaukseta kuitenkaan ja minä joka elän vaistoni varassa niin järki sanoi että heillä jotakin paljon sitä asiaa mitä ei toisilla ole, ja vaikka miten olen asian tuntija, niin sitä en hyväksy kuitenkaan että sisko makaisi oman veljensä, vaikka siltä on tuntunut alusta lähtien. jatkoa edelliseen olen aikaisemminkn seurustellut ja ollut yheessä, mutta missäkään ei ole tullut vastaan ett pitäisi olla omalle morsiamen veljelle mustasukkainen. tai sitten se johtuu siitä kun kerta veli on tärkeämpi kuin minä niin se on sitten yliampuvaa.
sisko ja veli
kummastuttaa
1
24164
Vastaukset
- minä
tämä palsta on tietääkseni varattu novelleille eikä kaltaisillesi vuodatuksille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744016- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382769- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141061