Puhelimessa DNA-prepaid, jota lataillut. Nyt tullut viesti, että SIM-kortti pitäisi vaihtaa - kannattaako vaihtaminen vai onko helpompaa mennä hakemaan uusi prepaid kaupasta?
Onko tarvinnut vaihtaa SIM-korttia?
5
1770
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se tietysti helpompaa (ja tulee halvemmaksikin) ostaa uusi liittymä jos ostokauppa/r-kioski on dna-kauppaa lähempänä. Mutta jos haluaa säilyttää liittymänsä nykyisen puhelinnron, niin pitää vaivautua menemään sinne dna-kauppaan ja maksaa vielä se kymppi siitä vaihdosta.
https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/dna-prepaid-sim-kortin-kayttoika/ - Anonyymi
Onnistuuko vaihto ilman tunnistautumista? Ei ole mitään virallista/hyväksyttyä läpyskää ollut näköjään enää vuosiin.
- Anonyymi
Kyllä sen pitäisi onnistua siellä dna-myymälässä. Sinne vaan, niin siellähän se viimeistään selviää. Vain jos haluaa dna:n asiakaspalvelun kautta tilata uuden sim-kortin postin toimesta kotiin kannettuna, pitää rekisteröityä.
- Anonyymi
Voihan sen vaihtaa mutta numero vaihtuu myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109865YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47714- 55707
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69631Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40626