Vuokralle tarjotaan tila varastoksi tai vaikka harrastekäyttöön Espoon Juvanmalmilla. Tila on noin 10m2 ja se sijaitsee kakkoskerroksessa. Tarjoushinta kakkoskerroksessa 127e/kk. Myös isompia tiloja ja ensimmäisen kerroksen tiloja tarjolla.
https://kotteria.com/vuokratilat-paakaupunkiseutu/vuokravarastot/varastot-espoo/
Varastoalueella on tarjolla erikokoisia lämmitettäviä tiloja monenlaiseen toimintaan. Vuokrattavana on parakkitiloja ja eristettyjä merikontteja. Osa parakeista ja konteista sijaitsee katutasossa, jolloin tavaroiden kuljetus varastotiloihin onnistuu kätevästi. Saat pysäköityä auton aivan varastotilan eteen lastauksen ajaksi.
Kaikki treenikset ja bändikämpät ovat käytettävissä 7 päivää viikossa, ympäri vuorokauden. Voit siis soittaa ja harjoitella silloin kuin se sinulle parhaiten sopii. Kaikkiin tereenitiloihin ja bändikämppiin on oma sisäänkäynti ulkoa ja treenikset on sijoiteltu siten, että muiden bändikämppien musiikki ei häiritse harjoittelua.
Tiedustelut ja yhteydenotot Pentti Kotiaho
pentti.kotiaho (at) savantum.com
0415345100
Varasto tai harrastetila Espoo 127e, 10m2
Anonyymi-ap
0
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221