Flirttaileeko mies vai onko

Anonyymi-ap

kaikki vaan omaa kuvitelmaani? Olen töissä julkisella sektorilla ja samassa pihapiirissä on monta muutakin julkisen sektorin työyhteisöä ja väliin pihalla on hulina kun kaikki kulkee edes takaisin omia töitään tekien jne. Erään viereisen firman työntekijä tervehtii minua aina ja yleensä hymyilee välillä ihan hampaiden kanssa. Ei siinäkään vielä mitään mutta sitten hän on tervehtinyt minua niinkuin hyvää kaveria tai tuttua siten että pakusta tai työkoneesta nostaa reilusti kättä ja pitää sitä tervehtimis asennossa kauan katsoo ihan silmiin ja hymyilee. Itse olen ollut neutraali heilauttanut vaan kättä en ole lähtenyt "leikkiin" mukaan. Hän on miehekäs mies niinkuin vähän itsekin. Kerran kun istuin työkoneessa ja hän oli työkaverinsa kanssa pakettiautossa ja hänen työkaveri puhui jollekin toiselle niin se ei keskittynyt yhtään niiden keskusteluun vaan katsoi kokoajan minua ja sitten venytti sormiaan pakun ratin yli ikäänkuin näyttääkseen että hänellä ei ole sormusta tai ainakin se tuntui itsestä siltä. Toki nämä kaikki voi olla vain kuvitelmaa että tuo mies on pihkassa vaikka ois vaan normi huumoria. En siis tunne häntä entuudestaan en tiedä nimeä en mitään siksi tuo tuttavallisuus on vähän hämmentänyt. Itse olen kaappi bi en ole koskaan kellekään kertonut vaikka aikamies olenkin.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla kuviteltua hommaa. Jotkut ihmiset vaan ovat iloisia ja kohteliaita . Meillä oli kerran töissä ,yksi tyttö joka luuli koko ajan että miehet oli siitä kiinnostuneita kun tervehtivät ystävällisesti .
      Ja tuo että muka näyttelisi kättään ettei ole sormuksia menee jo ulalle . Joten katso asiaa ihan vaan siltä kannalta että joku voi olla kohtelias ihminen ja moikata muita .
      Sitten jos hän olisi kiinnostunut sinusta niin ei kai se olis miksikään moikkaamiseksi jäänyt vaan hän olisi sen kertonut tavalla tai toisella

      • Anonyymi

        Niin se varmaan on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe