Oikeuslaitoksen kummallisuus

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009362553.html

Vaikka Pekka Kataja ei ole kajaanilainen perussuomalainen poliitikko hän on. Nämä palstat ovat täynnä heidän lennokkaita huolijaan siksi Kataja täällä nyt.
Katajallehan taottiin vasaralla uusia ajatuksia päähän, ja hän oli jopa hengenvaarassa. Nyt tuomio on tullut avunannosta murhaan, mutta sitä kelle apua annettiin ei ole tuomittu. Pekka Katajakin sanoo että itse syyllinen on vapaana. Kaksi miestähän häntä vasaroi.
Lindroosin lisäksi Teemu Torssonen oli vangittuna. Nyt tuomittiin Lindroos reiluksi 6 vuotta avunannosta. Joku tässä nyt ei natsaa.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä näytä Perussuomalaisia kiinnostavan vaikka puolueen toimihenkilö on hakattu henkihieveriin ja murhaaja on vapaana. Tuntuu sivullisesta että ette epäile Vihervasemmistoa, vaan konna on omassa keskuudessa.
      En ole rikostutkija, mutta maalaisjärjellä ajateltuna jos epäilisitte Vasureita, nythän olisi kauhea mellakka päällä.
      Tuossa jutussa haisee pahasti se. Kataja väitti häntä oli hakkaamassa kaksi miestä. Toinen tuomittiin murhayrityksen avunannosta. Elikkä se toinen murhaa yrittänyt on vapaalla.

      • Anonyymi

        Sanna saa vain juopotella ja bilettää räkä poskella. SDP hurraa miehet on lääpällään bilettäjään , vaikka on kuin Kippari Kallen Olka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna saa vain juopotella ja bilettää räkä poskella. SDP hurraa miehet on lääpällään bilettäjään , vaikka on kuin Kippari Kallen Olka.

        Meinaatko että Sanna se on jota ei ole tuomittu?


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17726888p

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista meneekö juttu korkeimpaan oikeuteen, kokonaisuudessa kumma tapaus. Avustaja on tuomittu ja tekijä vapaana.

    • Anonyymi

      Eikös persumiehet pidä itseään miehekkäinä ja ryhdikkäinä. Nyt voisi se varsinainen murhaaja jo antautua poliisille eikä akkamaisesti piilotella.

    • Anonyymi

      Tänä iltana MTV3 rikospaikka klo 22.35 tulee Kataja itse kertomaan murhayrityksestä oman näkemyksen. Nythän sai 6 vuoden tuomion avunantaja. Vasara mies tai miehet vielä vapaana. Kuulemma politiikka olisi motiivina.

    • Anonyymi

      Transulaki meni läpi että heilahti. Kainuun edustajat Merja ja Raimo sanoi Kyllä täysin päättömälle maille ja Kettupoika ei uskaltautunut vissiin äänestämään ollenkaan.

      Muistetaan tämä uurnilla.

      • Anonyymi

        Sama se minä sille tranlaille mutta vasaramies huitelee vapaana. Jos sattuu olemaan Perussuomalainen onko siitä takeita ketä se seuraavaksi koputtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se minä sille tranlaille mutta vasaramies huitelee vapaana. Jos sattuu olemaan Perussuomalainen onko siitä takeita ketä se seuraavaksi koputtelee.

        Kyllä ne Persut sorista vaahtoaa, mutta ei tunnuta välittävän vaikka puolueen toimihenkilö on pieksetty henkihieveriin. Mainostetaan että kaveria ei jätetä, ollaan niin isänmaallisia. Jälleen kerran näkee miten todellisuudessa Persu käyttäytyy.


      • Anonyymi

        Tuomaksella oli pätevä ja laillinen syy olla pois äänestyksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomaksella oli pätevä ja laillinen syy olla pois äänestyksestä.

        Eilen haastateltiin Pekkaa, kun kuvan näytti oli vasara tehnyt pahaa jälkeä, mies oli todellakin haluttu tappaa. Näyttää siltä että perussuomalaisetkin itse tietävät murhaa suunitelleet olivat omaa porukkaa. Katajakin tuntui tietävän kuka oli se joka sitä vasaraa heilutteli. Sorien elämää surraan mutta Pekka poloisesta ei puhu kukaan vaikka on perussuomalaisten tehnyt paljon ja aatteen puolesta henkikin meinasi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen haastateltiin Pekkaa, kun kuvan näytti oli vasara tehnyt pahaa jälkeä, mies oli todellakin haluttu tappaa. Näyttää siltä että perussuomalaisetkin itse tietävät murhaa suunitelleet olivat omaa porukkaa. Katajakin tuntui tietävän kuka oli se joka sitä vasaraa heilutteli. Sorien elämää surraan mutta Pekka poloisesta ei puhu kukaan vaikka on perussuomalaisten tehnyt paljon ja aatteen puolesta henkikin meinasi mennä.

        Kepu pettää aina!!!


    • Anonyymi

      Avustamisesta löytyi pitävät todisteet, se siitä. Murhayrityksen tekijä jää myös kiinni, on vain ajan kysymys, kun Lindroos laulaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe