miksi tavallinen puhelu tulee läpi kun whatsapp puhelu/videopuhelu on käynnissä??

Anonyymi-ap

Vaihdoin puhelinta ja mitenkähän saan muutettua One plus nord ce 2 lite puhelimesta asetukset niin, ettei normaali puhelu tule läpi kun whatsappilla on puhelu käynnissä? Missään aiemmassa puhelimessa ei ole tätä tarvinnut säätää.

11

3088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laittamalla lentokonetilaan ja sallimalla vain wlan.

      • Anonyymi

        Tuosta nyt ei ole mitään hyötyä. Tarkoitus on käyttää puhelinta täysin normaalisti, mutta en halua, että puhelin hälyttää tavallista puhelua, kun puhun whatsappissa. Onko tää joku One plussan homma, vai miksi aiemmin ei ole muilla merkeillä ollut tätä ongelmaa? Jos joku on koittanut mulle soittaa, on se hälyttänyt hänelle varattua, kuten minkä tahansa puhelun kanssa yleensäkin tekee jos toinen puhelu on vastaanottajalla kesken. Ja minulle ei ole tullut soitosta mitään häiritsevää hälytystä toisen puhelun päälle. Vippaanko koko vehkeellä vesilintua ja otan vanhan takaisin käyttöön, vai tietääkö joku ihan oikean ratkaisun tälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta nyt ei ole mitään hyötyä. Tarkoitus on käyttää puhelinta täysin normaalisti, mutta en halua, että puhelin hälyttää tavallista puhelua, kun puhun whatsappissa. Onko tää joku One plussan homma, vai miksi aiemmin ei ole muilla merkeillä ollut tätä ongelmaa? Jos joku on koittanut mulle soittaa, on se hälyttänyt hänelle varattua, kuten minkä tahansa puhelun kanssa yleensäkin tekee jos toinen puhelu on vastaanottajalla kesken. Ja minulle ei ole tullut soitosta mitään häiritsevää hälytystä toisen puhelun päälle. Vippaanko koko vehkeellä vesilintua ja otan vanhan takaisin käyttöön, vai tietääkö joku ihan oikean ratkaisun tälle?

        Normaalit puhelut menee aina etusijalle oli puhelin mikä tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit puhelut menee aina etusijalle oli puhelin mikä tahansa

        Jännä juttu kun ei ole mulle ennen näin käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu kun ei ole mulle ennen näin käynyt.

        Whatsapp ja muut ovat tavallaan vaihtoehtoisia tapoja soitella. Normaalit puhelut ovat päätapa ja siksi ne ovat aina etusijalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Whatsapp ja muut ovat tavallaan vaihtoehtoisia tapoja soitella. Normaalit puhelut ovat päätapa ja siksi ne ovat aina etusijalla.

        Tajuan pointin, mutta edelleen: Jännä juttu, että näin tapahtuu mulle nyt eka kertaa ikinä (kun vaihdoin puhelinta). Wa-käyttäjä oon kuitenkin ollut siitä lähtien, kun sitä yleisesti alettiin käyttämään ja välissä oon vaihtanut puhelinta monen monta kertaa. Siksi yhdistän asian tähän one plus puhelimeen ja asiaa täällä kyselen.
        Näyttää siis puheluiden yhteenosumatarkkuus olevan mulla samaa luokkaa kuin lottonumeroideni osuvuus.
        Tällä tuurilla seuraava päällekkäinen puhelu tuleekin siis suunnilleen 10-15 vuoden päästä. Eipä liene siis aihetta repiä hiuksia tämän enempää päästään tämän vuoksi. Luulen että siedän asian, jos ei tuon useammin tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta nyt ei ole mitään hyötyä. Tarkoitus on käyttää puhelinta täysin normaalisti, mutta en halua, että puhelin hälyttää tavallista puhelua, kun puhun whatsappissa. Onko tää joku One plussan homma, vai miksi aiemmin ei ole muilla merkeillä ollut tätä ongelmaa? Jos joku on koittanut mulle soittaa, on se hälyttänyt hänelle varattua, kuten minkä tahansa puhelun kanssa yleensäkin tekee jos toinen puhelu on vastaanottajalla kesken. Ja minulle ei ole tullut soitosta mitään häiritsevää hälytystä toisen puhelun päälle. Vippaanko koko vehkeellä vesilintua ja otan vanhan takaisin käyttöön, vai tietääkö joku ihan oikean ratkaisun tälle?

        Tuskin missään puhelimessa WhatsApp estää tavallisia kännykkäpuheluita eihän niillä ole mitään tekemistä keskenään. Eli olet nähnyt unta tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu kun ei ole mulle ennen näin käynyt.

        No sillon kukaan ei ole oikeasti soittanut sun numeroosi samanaikaisesti, koska en todellakaan usko että missään puhelimessa WhatsApp estäisi normaaleja puheluita.


    • Anonyymi

      Normaalit kännykkäpuhelut ja WhatsApp -puhelut on täysin eri asia ja ne käyttää täysin eri tekniikkaa. Niillä ei ole yhtään mitään tekemistä keskenään joten ei WhatsApp myöskään estä tavallisia puheluita. Ei sen edes kuulu estää, se on suhta rveluttavaa, jos WhatsApp omin päin sekaantuisi saapuviin puheluihin.

    • Anonyymi

      Laitevika se on. Testasimme asian Androidilla normipuhelun, Signalin että Whatsapin kanssa. Mitään ei tullut läpi jos luuri oli jollain moodilla yhteydessä johonkin toiseen puhelimeen. IPodessa sen sijaan voi olla vaikka millaisia vikoja joita ei ole korjattu.

    • Anonyymi

      No eihän kukaan enään käytä noin vanhan aikaista puhelinta. Päivitä puhelin uudempaan niin homma skulaa ongelmitta.. jou jou !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe